quote:Buy this car to drive to work, drive to work to pay for this car
site - videoclips (dead disco is een aanrader als je metric nog nooit hebt gehoord)quote:Somebody put me back in school
I forget everything I used to know know
how to leave the boy behind
Without having to watch him go
Ze waren zondag op Lowlandsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:09 schreef rubbereend het volgende:
oei ik vind dit topic nu pas, erg toffe band, ze moeten eens naar Nederland komen
Ik dus ook. Metric was één van de dingen die ik echt wou zien en helemaal. Maar die eerste 2 nummers waren zo teleurstellend dat ik weg ben gelopen. Daardoor dus één van de betere concerten gemist op Lowlandsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Ze waren zondag op Lowlands![]()
Echt wel een hoogtepunt. Het hoogtepunt voor mij.
Ze begonnen wat moeilijk, dwz voor een relatief onbekende band beginnen met 2 vrij langzame nummers is misschien niet de handigste manier om mensen nieuwsgierig te maken en misschien zijn er zelfs al mensen weggelopen. Maar na die 2 nummers barstte het echt los en werd het groot feest. Veel nummers van het laatste album, logisch, dat was ook de enige die te koop was in de Concerto tent. Maar ook nog wel wat ouden zoals Monster Hospital (en dus niet Hospital Monsters zoals ik ergens in een recensie las, waar was het, 3fm of 3voor12?) en Dead Disco.
1 | http://soundcloud.com/metric-band/speed-the-collapse/s-eGZ2d |
Een beetje vreemd, toch vrij toegankelijke muziek. Nieuwe album nog niet geluisterd trouwens, maar eens doen.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:44 schreef TJLinden het volgende:
Wow... dit is inderdaad heel lang heel dood geweest!![]()
Ik ben heel benieuwd naar het nieuwe album en wil ook heel graag naar het concert!![]()
Eerst even een buddy regelen... het valt me vies tegen hoeveel mensen in mijn omgeving Metric kennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |