Zo erg is het toch niet? Kan alles perfect begrijpen en verstaan hoor...quote:Op woensdag 27 september 2006 02:28 schreef erkel het volgende:
[..]
Wat die T-Bag soms allemaal uitkraamt, is voor mij soms ook geen touw aan vast te knopen. Hij praat soms met 1 of ander dialect heb ik het gevoel.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:49 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Huh...hoe zit dat systeem dan in elkaar met die puntjes, cijfers en letters![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er in het vorige topic ook een plaatje bij gepost.
Ep 6 is ook uit heur.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:15 schreef no1uknow het volgende:
Gatverdamme, ik heb net 21 gekeken, ze zijn buiten de muren
KENKERSPANNEND, maar nu ga ik slapen.
Morgen 22 kijken en Seizoen 2 ep. 1 tm 5 downen
Prison Break
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:12 schreef freiss het volgende:Dat zou wel gaaf zijn!SPOILER: Oscar ShalesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I ♥ PB
Je kan zelf niet registreren of posten op dat forum chap.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol valt me nog mee dat europeangoldfinch niet overspoelt word met PB fans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DIKKE VETTE Spoiler voor ep 9 (duurt nog wel ff idd) (INCLUSIEF LINK NAAR SCRIPT-PAGINA)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Waltero op 27-09-2006 13:44:59 ]Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
hehehe ik zie het hem zo doen!quote:Op woensdag 27 september 2006 12:43 schreef Jivis het volgende:
Maar goed, Haywire komt dus naar Nederland.
Chill
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why don't you run along, Gut Cassidy and the Sundance Cheeseburger. Don't look into my eyes like I got candy for you."
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:53 schreef GoldFinch het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wat hé..quote:Op woensdag 27 september 2006 16:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mên, net ep6 gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |