Je zit op hockeyquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:20 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hehe expres helemaal uit de maat trommelen en vals mee blerenmaar ja dan moet je weer uitkijken dat je door die actie geen mes tussen je ribben of in je rug krijgt
![]()
Wat een gezeur.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:37 schreef commander het volgende:
Regelmatig reis ik per trein, nu wil het wel eens voorkomen dat er een groepje medelanders zich in de zelfde wagon als ik bevindt. Opzich is hier natuurlijk niets mis mee, maar waarom zijn deze lieden altijd aan het gillen, gangstah-liedjes op hun telefoon an het luisteren terwijl de telefoon gewoon op speaker staat, vervelend aan het trommelen, et cetera![]()
die dikke negers zijn altijd grappig hehequote:
dan hoop ik dat ze jou eerst hebben aangestoken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:06 schreef Agiath het volgende:
Dat ze allemaal maar snel mogen sterfen aan ebola zoals het hoort
erger, ze hebben een soort hoofdband om hun kop, daarover een petje, daarover de capuchon van hun trui, en dan nog een keer de kap met kraag van bont van hun jas erover heen!quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:48 schreef Creature het volgende:
Wat mij opvalt is dat ze altijd met een capuchon op, de hele trein doorlopen voordat ze gaan zitten.
En sinds 2 jaar dus inderdaad met gangstah-mp3tjes luid op de telefoon. Kansloos volk...![]()
Dat is niet dom, dat is slim.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:51 schreef misantropia het volgende:
[..]
erger, ze hebben een soort hoofdband om hun kop, daarover een petje, daarover de capuchon van hun trui, en dan nog een keer de kap met kraag van bont van hun jas erover heen!
vaak lopen ze de hele tijd heen en weer omdat ze te dom zijn om geen kaartje te kopen en dus de conducteur proberen te ontlopen...........
quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:52 schreef okkie-man het volgende:
Ze maken tenminste een beetje sfeer in de saaie trein. Heb jij dan liever dat iedereen als een kasplantje voor zich uit zit te kijken in de trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |