Oh ik dacht dat ze dan gewond waren aan 1 beenquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:47 schreef Nyles het volgende:
En dan natuurlijk zo gangster mogelijk lopen he
Fout.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:54 schreef Soul_Survivor het volgende:
Omdat dat in hun cultuur normaal is..
Het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:37 schreef commander het volgende:
Regelmatig reis ik per trein, nu wil het wel eens voorkomen dat er een groepje medelanders zich in de zelfde wagon als ik bevindt. Opzich is hier natuurlijk niets mis mee, maar waarom zijn deze lieden altijd aan het gillen, gangstah-liedjes op hun telefoon an het luisteren terwijl de telefoon gewoon op speaker staat, vervelend aan het trommelen, et cetera![]()
Alleen op basis van de algemene voorwaarde zouden ze al op mogen tiefenquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:59 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden![]()
In hun eigen cultuur waren ze allang de eerste de beste sloot in gemept.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:54 schreef Soul_Survivor het volgende:
Is al de zoveelste keer dat ik dit tegenkom in jouw posts.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:06 schreef Frederiqueske het volgende:
eigenlijk moeten zij gewoon in aparte treinen waar ze niemand anders last kunnen bezorgenEn dan heb ik het nog niet over goederen wagons
![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is al de zoveelste keer dat ik dit tegenkom ik jouw posts.
Ze moeten dan ook meteen een aparte trein maken voor mensen die niet goed het woord eigenlijk kunnen spellen!
edit: ze zit pas in 2havo![]()
![]()
![]()
![]()
ja boeiendquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ze moeten dan ook meteen een aparte trein maken voor mensen die niet goed het woord eigenlijk kunnen spellen!
![]()
![]()
![]()
hehe had ik nog niet gezienquote:
geilquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik heb nog NOOIT een neger in afrika me een mobile zien lopen waaruit ie gangsta mp3 heeft stromenquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:54 schreef Soul_Survivor het volgende:
hehe expres helemaal uit de maat trommelen en vals mee blerenquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:18 schreef Dickbride het volgende:
Ik ga dan altijd meegillen en meetrommelen. Dan houden ze er meestal gelijk mee op hihi.
Kunnen we dus mooi samen reizenquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:15 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hehe had ik nog niet gezien
Je zit op hockeyquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:20 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hehe expres helemaal uit de maat trommelen en vals mee blerenmaar ja dan moet je weer uitkijken dat je door die actie geen mes tussen je ribben of in je rug krijgt
![]()
Wat een gezeur.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:37 schreef commander het volgende:
Regelmatig reis ik per trein, nu wil het wel eens voorkomen dat er een groepje medelanders zich in de zelfde wagon als ik bevindt. Opzich is hier natuurlijk niets mis mee, maar waarom zijn deze lieden altijd aan het gillen, gangstah-liedjes op hun telefoon an het luisteren terwijl de telefoon gewoon op speaker staat, vervelend aan het trommelen, et cetera![]()
die dikke negers zijn altijd grappig hehequote:
dan hoop ik dat ze jou eerst hebben aangestoken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:06 schreef Agiath het volgende:
Dat ze allemaal maar snel mogen sterfen aan ebola zoals het hoort
erger, ze hebben een soort hoofdband om hun kop, daarover een petje, daarover de capuchon van hun trui, en dan nog een keer de kap met kraag van bont van hun jas erover heen!quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:48 schreef Creature het volgende:
Wat mij opvalt is dat ze altijd met een capuchon op, de hele trein doorlopen voordat ze gaan zitten.
En sinds 2 jaar dus inderdaad met gangstah-mp3tjes luid op de telefoon. Kansloos volk...![]()
Dat is niet dom, dat is slim.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:51 schreef misantropia het volgende:
[..]
erger, ze hebben een soort hoofdband om hun kop, daarover een petje, daarover de capuchon van hun trui, en dan nog een keer de kap met kraag van bont van hun jas erover heen!
vaak lopen ze de hele tijd heen en weer omdat ze te dom zijn om geen kaartje te kopen en dus de conducteur proberen te ontlopen...........
quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:52 schreef okkie-man het volgende:
Ze maken tenminste een beetje sfeer in de saaie trein. Heb jij dan liever dat iedereen als een kasplantje voor zich uit zit te kijken in de trein.
Hmmz, ze zijn wel een stuk expresiever dan de gemiddelde saaie nederlander iig. Er heerst idd wel zon doe maar gewoon (staar maar voor je uit) dan doe je al gek genoeg sfeerquote:
Dus urenlang heen en weer lopen om uiteindelijk toch gepakt te worden en dus een hoge boete betalen is slimquote:
Deze trein bedoel je : Mogelijk 19 doden bij ongeluk magneettreinquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:06 schreef Frederiqueske het volgende:
eigelijk moeten zij gewoon in aparte treinen waar ze niemand anders last kunnen bezorgenEn dan heb ik het nog niet over goederen wagons
![]()
Hmm een soort 3e klas? Mwah, lijkt me toch wat ver gaan :p.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:06 schreef Frederiqueske het volgende:
eigelijk moeten zij gewoon in aparte treinen waar ze niemand anders last kunnen bezorgenEn dan heb ik het nog niet over goederen wagons
![]()
Mjah, hier viert de wiggerij toch echt hoogtijdagen...quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:02 schreef Vampier het volgende:
serieus... het lijkt erop dat de neppers daar de US cultuur alleen van MTV en TMF. Humor... hier zijn ze gewoon cool zonder al die tra-lalala
Mits er entry-level prijzen gelden dan ben ik er best wel voor... Moet nu ook betalen voor een sta-plaats negen van de tien keerquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:17 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Hmm een soort 3e klas? Mwah, lijkt me toch wat ver gaan :p.
Koop een kaartje eerste klas. Daar zitten alleen negers in pak, of negers die even later door de conducteur naar de tweede klas worden geschopt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:06 schreef Frederiqueske het volgende:
![]()
iddquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:00 schreef Cindy_ het volgende:
moslims niet
Als je NIET gepakt wordt natuurlijkquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:01 schreef misantropia het volgende:
[..]
Dus urenlang heen en weer lopen om uiteindelijk toch gepakt te worden en dus een hoge boete betalen is slim![]()
Dus dan moet je je maar als een aap gedragen? Zelfs in Brazilie waar ze heel expressief zijn kunnen ze zich normaal gedragen in de trein.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:00 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Hmmz, ze zijn wel een stuk expresiever dan de gemiddelde saaie nederlander iig. Er heerst idd wel zon doe maar gewoon (staar maar voor je uit) dan doe je al gek genoeg sfeer
ja dat zeg ik nog wel een keer :pquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:57 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Welke club speel je nou, want dat weet ik nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |