Dat hoeft niet eens... Als die gozer mijn huis in komt krijgt hij een schop onder z'n luie reet naar buiten. Wedden dat hij nooit meer binnen komtquote:Op zondag 24 september 2006 10:05 schreef kingmob het volgende:
De gedachte dat je je dochter zoiets kan verbieden
quote:Op zondag 24 september 2006 10:33 schreef ioor het volgende:Als je echt van die gozer houdt en er mee wil trouwen en kinderen krijgen jezelf als oefenmatras wilt laten gebruiker zodat die berber naderhand als ie z'n wilde haren kwijt is een bruid kan importeren uit het Riff gebergte , hoe kunnen je ouders je dat dan verbieden als ze van je houden.
lijkt er wel verdacht veel op ja!quote:Op zondag 24 september 2006 12:50 schreef nozem het volgende:
Volgens mij kunnen we inmiddels voorzichtig stellen dat veel ouders bekrompen racisten zijn.
Volgens mij kunnen wij inmiddels stellen dat de meeste uitspraken gebaseerd zijn op ervaring..quote:Op zondag 24 september 2006 12:50 schreef nozem het volgende:
Volgens mij kunnen we inmiddels voorzichtig stellen dat veel ouders bekrompen racisten zijn.
Veel toekomstige ouders die in hun jonge jaren op fok zaten iigquote:Op zondag 24 september 2006 12:50 schreef nozem het volgende:
Ik weet niet wat je precies met deze tekst wilt zeggen, maar ik ben voorstander van het beoordelen van mensen op hun karakter, niet op hun afkomst of huidskleur. En dat is iets anders dan net doen alsof alle Marokkanen lieverdjes zijn.quote:Op zondag 24 september 2006 13:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen wij inmiddels stellen dat de meeste uitspraken gebaseerd zijn op ervaring..
Jaaaaarenlang weet IEDEREEN hier in Nederland dat er gefraudeerd wordt met kinderbijslag.. Kinderbijslag trekken van niet bestaande kinderen in landen waar men NOG STEEDS de dubbele nationaliteit hanteert.. (nog zo'n leuke)
En de politiek begon zich pas openlijk een paar jaar terug af te vragen of dit echt gebeurde. Onderzoek wordt ingesteld waar uit kwam dat dit op grote schaal gebeurt. Maar nu wel oppassen met het praten over zulke onderwerpen, straks ben je aan het discrimineren..! En wat is er nu veranderd..? Helemaal geen fuck! Het feit dat de werkende Nederlander (hiermee bedoel ik de gehele Nederlandse werkende bevolking, niet alleen de autochtonen voor de selectieve lezerts..) op zo'n manier keihard een poot uitgedraaid wordt, dat intereseert de politiek schijnbaar vrij weinig. Uiteindelijk zal dit ook wel aangepakt worden, zoals alles op de hele lange termijn, maar het feit dat dit zo lang duurt en krampachtig aangepakt wordt om maar niet tegen heilige huisjes aan te schoppen stemt mij enigzins verdrietig.
Dat is ook een beetje mijn punt, plus het punt dat dat eerste punt toch wel verdomde moeilijk gemaakt wordt door het gedrag van de bevolkingsgroep zelf en de manier waarop ze elke keer in het nieuws komen.quote:Op zondag 24 september 2006 13:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je precies met deze tekst wilt zeggen, maar ik ben voorstander van het beoordelen van mensen op hun karakter, niet op hun afkomst of huidskleur. En dat is iets anders dan net doen alsof alle Marokkanen lieverdjes zijn.
quote:Op zondag 24 september 2006 15:44 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Ik ben een allochtoon en ik ga al jullie dochters en zussen neuken.
Met dit soort opmerkingen help je, je 'mede-allochtonen ' enormquote:Op zondag 24 september 2006 15:44 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Dat moet dan wel van beide kanten zo werken want als jij bij de ander thuis niet welkom bent schiet het ook niet opquote:Op zondag 24 september 2006 19:43 schreef parselmouth het volgende:
Ik heb mijn ouders nooit bekrompen uitspraken horen doen als "als je met een Marokkaan thuis komt breek ik je benen!!!!!!!!111", dus ik neem aan dat het ze vrij weinig interesseert of een Marokkaanse, Nederlandse of Surinaamse jongen van mij houdt.
En naar mijn mening maakt dat ook geen reet uit, zolang ik met die persoon op een lijn zit, hij mij net zo respecteert als ik hem respecteer en hij mij geen dingen verbiedt, doet iets als 'cultuur' er totaal niet toe.
Dat wel ,jaquote:Op zondag 24 september 2006 19:55 schreef parselmouth het volgende:
Klopt, maar dan kan ik tenminste nog trots zijn op het feit dat mijn ouders niet zo denken
Wat nou als ik nu zeg dat ik gewoon een blanke boer uit Naaldwijk ben?quote:Op zondag 24 september 2006 19:35 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Met dit soort opmerkingen help je, je 'mede-allochtonen ' enorm![]()
Dus je geeft nogmaals toe dat je een allochtoon bent ?quote:Op zondag 24 september 2006 20:16 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Wat nou als ik nu zeg dat ik gewoon een blanke boer uit Naaldwijk ben?
lolquote:Op zondag 24 september 2006 20:23 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Dus je geeft nogmaals toe dat je een allochtoon bent ?![]()
Sorry ,dacht dat je bedoelde dat je Pools wasquote:Op zondag 24 september 2006 20:31 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
lol
Ik zeg al niets meer.
ik heb iets gemist geloof ik.quote:Op zondag 24 september 2006 10:33 schreef ioor het volgende:
Ik heb het 1 keer met een buitenlander gehad, ik kon wel merken aan mijn ouders dat ze dat niet leuk vonden, maar ze hebben het er verder niet over gehad/verboden. Het is uiteindelijk toch je eigen toekomst waar je ouders geen zak mee te maken hebben. Als je echt van die gozer houdt en er mee wil trouwen en kinderen krijgen, hoe kunnen je ouders je dat dan verbieden als ze van je houden.
Hahaquote:Op zondag 24 september 2006 15:44 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Ik vind het pas bekrompen dat je die criminele nietsnut niet tot een beschaafd lid van de samenleving wil maken. Steek er wat tijd en energie in en wie weet wordt hij wel een productief lid van de maatschappij...quote:Op zondag 24 september 2006 09:51 schreef Hexagon het volgende:
Wat een zielige bekrompen reacties in dit topic
Ik zou als vader die marokkaan eens uitnodigen en dan eens kijken wat voor knul of het is.
Is het een niet geintegreerde criminele nietsnut: Daaaag!
Is het een aardige beschaafde vent : Prima
Als schoonvader pogen je schoonzoon op te voeden..? Da's nog eens een nobel streven!quote:Op maandag 25 september 2006 13:56 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik vind het pas bekrompen dat je die criminele nietsnut niet tot een beschaafd lid van de samenleving wil maken. Steek er wat tijd en energie in en wie weet wordt hij wel een productief lid van de maatschappij...
nou inderdaad. lijkt wel of halffok! in trailers woont.quote:Op maandag 25 september 2006 15:40 schreef speknek het volgende:
Als ik dit topic lees mag ik mezelf kennelijk wel gelukkig prijzen dat mijn ouders nog enige morele standaarden hebben. Sjezus, komt heel fok! uit een bekrompen volksbuurt ofzo.
En het nare is dat die Fokkers hun kinderen ook weer zo op gaan voeden.quote:Op maandag 25 september 2006 15:40 schreef speknek het volgende:
Als ik dit topic lees mag ik mezelf kennelijk wel gelukkig prijzen dat mijn ouders nog enige morele standaarden hebben. Sjezus, komt heel fok! uit een bekrompen volksbuurt ofzo.
het voordeel is dat ze op fok! tenminste nog enige verschillende standpunten te lezen krijgen, wat ze ermee doen is hun probleem.quote:Op maandag 25 september 2006 15:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En het nare is dat die Fokkers hun kinderen ook weer zo op gaan voeden.
Hij zal zich toch dubbel en dwars moeten bewijzen zou ik een dochter hebben die een marokkaan wilt. Reken maar dat die met de paplepel ingegoten krijgt zich niet onder dat volk te begeven.quote:Op zondag 24 september 2006 10:05 schreef kingmob het volgende:
De gedachte dat je je dochter zoiets kan verbieden
Of die reclame met ali-b.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:09 schreef slaapkamermug het volgende:
Geen Marokkaan in mijn huis !
Hier begon het vorige topic mee:
[..]
[..]
Maar er is juist wel zo'n reclame gemaakt opgefokte wijsneus!![]()
En als jij vind dat ik zielig doe omdat hij dat voorbeeld aanhaalde is dat lekker jou probleem.![]()
Yep. Gelukkig hebben wij nog wel wat zelfspot.quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:19 schreef True_Princess het volgende:
Of die reclame met ali-b.
"Hollander"
Vooroordeel anyone?
Daarbij als het andersom was geweesd was de hel losgebarst.
Inderdaad, ik had niet willen weten wat er had gebeurd als een of andere fietsslotenfabrikant een reclamespot had gemaakt met een Nederlander die een fiets jat en een vriend die naar hem roept "TURK".quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Yep. Gelukkig hebben wij nog wel wat zelfspot.
Breng de reklame makers niet op ideeenquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:29 schreef Robar het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had niet willen weten wat er had gebeurd als een of andere fietsslotenfabrikant een reclamespot had gemaakt met een Nederlander die een fiets jat en een vriend die naar hem roept "TURK".
OK, je hebt gelijk, nieuw concept:quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:16 schreef speknek het volgende:
Iemand voor fietsendief uitmaken is dan ook wel wat erger dan voor gierig.
Iemand gierig noemen is wel even wat anders als iemand een Lidl klant te noemenquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:35 schreef Robar het volgende:
[..]
OK, je hebt gelijk, nieuw concept:
Twee mannen lopen langs de Lidl.
Man 1 loopt naar binnen en zegt even een goedkoop brood scoren, waarop man 2 zegt: "TURK"!
Wat is erger dan..?quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:38 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Iemand gierig noemen is wel even wat anders als iemand een Lidl klant te noemen![]()
![]()
![]()
Lidl is voor paupersquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:38 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Iemand gierig noemen is wel even wat anders als iemand een Lidl klant te noemen![]()
![]()
![]()
Ach, ik neem dat altijd allemaal met een korreltje zout.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:01 schreef Posdnous het volgende:
Wel grappig. De figuren die hier zo heftig reageren op Marokkanen zitten als eerste te mekkeren dat marokkanen huilies zijn als ze zeggen dat ze gediscrimineerd worden.
Moeten ze vooral een topic als dit lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |