abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42088166
quote:
Op zondag 24 september 2006 10:05 schreef kingmob het volgende:
De gedachte dat je je dochter zoiets kan verbieden
Dat hoeft niet eens... Als die gozer mijn huis in komt krijgt hij een schop onder z'n luie reet naar buiten. Wedden dat hij nooit meer binnen komt
pi_42088267
Mijn moeder heeft wel een keer aangegeven dat ze het er moeilijk mee zou hebben als ik met een moslim thuiskwam. Of iemand met moslimouders.

Over marrocanen specifiek heeft ze niets gezegd.
And the druids turn to stone...
pi_42088337
Ik heb het 1 keer met een buitenlander gehad, ik kon wel merken aan mijn ouders dat ze dat niet leuk vonden, maar ze hebben het er verder niet over gehad/verboden. Het is uiteindelijk toch je eigen toekomst waar je ouders geen zak mee te maken hebben. Als je echt van die gozer houdt en er mee wil trouwen en kinderen krijgen, hoe kunnen je ouders je dat dan verbieden als ze van je houden.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_42088525
Het komt sowieso van twee kanten denk ik. Beide ouders hebben er moeite mee om een gemixte relatie te zien. Tenzij het een rusisch bruidje is ofzo...

Verder volgens mij voor Nederlandse ouders moeilijker iets te verbieden dan voor de desbetreffende buitenlandse ouders.
  zondag 24 september 2006 @ 12:32:22 #55
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_42090007
quote:
Op zondag 24 september 2006 10:33 schreef ioor het volgende:Als je echt van die gozer houdt en er mee wil trouwen en kinderen krijgen jezelf als oefenmatras wilt laten gebruiker zodat die berber naderhand als ie z'n wilde haren kwijt is een bruid kan importeren uit het Riff gebergte , hoe kunnen je ouders je dat dan verbieden als ze van je houden.

Whehehe.. Alle gekheid op een stokje, ben zelf 50% indo, maar volledig Nederlands opgevoed, op het eten na dan.. Enige die nog wat van de Indonesische gebruiken en taal kende was m'n oma.. M'n huidige vriendin weet het natuurlijk, en ik kan me voorstellen dat als zij het thuis verteld had, ik misschien ook iets anders ontvangen was.
Feit dat ik niet getint ben (alleen wat andere lichaamsbouw) scheelt natuurlijk ook een berg. Imagine the shock als je schoonouders verwachten een getint iemand te spreken die misschien de NL taal niet helemaal beheerst, en er staat gewoon en blanke voor je die Nederlandse woorden z'n strot uit krijgt waar je zelfs de gemiddelde Nederlander de betekenis niet van weet.

Denk dat je elk geval individueel kan/moet beoordelen, ik persoonlijk denk dat je als ouder knettergek bent als je je dochter wel toevertrouwt aan iemand waarbij je bij de eerste kennismaking achterkomt dat deze persoon de Nederlandse taal niet goed beheerst of dominant t.o.v. de partner is o.i.d.
Dan maakt het niet meer uit, uit welk land zo'n persoon komt, feit is dat zo iemand in de maatschappij niet goed mee kan draaien, en aangezien je gewoon het beste voor je kind wilt (lijkt mij) is zo'n figuur niet gewenst.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_42090298
Volgens mij kunnen we inmiddels voorzichtig stellen dat veel ouders bekrompen racisten zijn.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 24 september 2006 @ 13:00:22 #57
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42090437
quote:
Op zondag 24 september 2006 12:50 schreef nozem het volgende:
Volgens mij kunnen we inmiddels voorzichtig stellen dat veel ouders bekrompen racisten zijn.
lijkt er wel verdacht veel op ja!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 24 september 2006 @ 13:01:58 #58
48067 neo2000
pi_42090458
quote:
Volgens mij kunnen wij inmiddels stellen dat de meeste uitspraken gebaseerd zijn op ervaring..

Jaaaaarenlang weet IEDEREEN hier in Nederland dat er gefraudeerd wordt met kinderbijslag.. Kinderbijslag trekken van niet bestaande kinderen in landen waar men NOG STEEDS de dubbele nationaliteit hanteert.. (nog zo'n leuke)
En de politiek begon zich pas openlijk een paar jaar terug af te vragen of dit echt gebeurde. Onderzoek wordt ingesteld waar uit kwam dat dit op grote schaal gebeurt. Maar nu wel oppassen met het praten over zulke onderwerpen, straks ben je aan het discrimineren..! En wat is er nu veranderd..? Helemaal geen fuck! Het feit dat de werkende Nederlander (hiermee bedoel ik de gehele Nederlandse werkende bevolking, niet alleen de autochtonen voor de selectieve lezerts..) op zo'n manier keihard een poot uitgedraaid wordt, dat intereseert de politiek schijnbaar vrij weinig. Uiteindelijk zal dit ook wel aangepakt worden, zoals alles op de hele lange termijn, maar het feit dat dit zo lang duurt en krampachtig aangepakt wordt om maar niet tegen heilige huisjes aan te schoppen stemt mij enigzins verdrietig.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 24 september 2006 @ 13:02:51 #59
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_42090472
quote:
Veel toekomstige ouders die in hun jonge jaren op fok zaten iig
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_42090649
quote:
Op zondag 24 september 2006 13:01 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen wij inmiddels stellen dat de meeste uitspraken gebaseerd zijn op ervaring..

Jaaaaarenlang weet IEDEREEN hier in Nederland dat er gefraudeerd wordt met kinderbijslag.. Kinderbijslag trekken van niet bestaande kinderen in landen waar men NOG STEEDS de dubbele nationaliteit hanteert.. (nog zo'n leuke)
En de politiek begon zich pas openlijk een paar jaar terug af te vragen of dit echt gebeurde. Onderzoek wordt ingesteld waar uit kwam dat dit op grote schaal gebeurt. Maar nu wel oppassen met het praten over zulke onderwerpen, straks ben je aan het discrimineren..! En wat is er nu veranderd..? Helemaal geen fuck! Het feit dat de werkende Nederlander (hiermee bedoel ik de gehele Nederlandse werkende bevolking, niet alleen de autochtonen voor de selectieve lezerts..) op zo'n manier keihard een poot uitgedraaid wordt, dat intereseert de politiek schijnbaar vrij weinig. Uiteindelijk zal dit ook wel aangepakt worden, zoals alles op de hele lange termijn, maar het feit dat dit zo lang duurt en krampachtig aangepakt wordt om maar niet tegen heilige huisjes aan te schoppen stemt mij enigzins verdrietig.
Ik weet niet wat je precies met deze tekst wilt zeggen, maar ik ben voorstander van het beoordelen van mensen op hun karakter, niet op hun afkomst of huidskleur. En dat is iets anders dan net doen alsof alle Marokkanen lieverdjes zijn.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 24 september 2006 @ 14:11:21 #61
48067 neo2000
pi_42091319
quote:
Op zondag 24 september 2006 13:17 schreef nozem het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je precies met deze tekst wilt zeggen, maar ik ben voorstander van het beoordelen van mensen op hun karakter, niet op hun afkomst of huidskleur. En dat is iets anders dan net doen alsof alle Marokkanen lieverdjes zijn.
Dat is ook een beetje mijn punt, plus het punt dat dat eerste punt toch wel verdomde moeilijk gemaakt wordt door het gedrag van de bevolkingsgroep zelf en de manier waarop ze elke keer in het nieuws komen.
Nu kan je zeggen dat het aan de "kut" media ligt en dat is misschien wel ten dele waar, maar er zijn ook gewoon een aantal tastbare feiten welke het er niet gemakkelijker op maken niet te gaan generaliseren. De politiek maakt het er met het pappen ne nat houden natuurlijk ook niet gemakkelijker op. Dan vind ik het niet vreemd dat je scheve gezichten krijgt. Er wordt bij bepaalde bevolkingsgroepen elke keer van alles door de vingers gezien om maar niet "een racists" te zijn heb ik het gevoel..
Ik zelf zou mij 2 keer achter m'n oren krabben als ik een dochter had welke met een marrokaan thuis zou komen, ondanks dat ik ook normailter mensen zou beoordelen op karakter.
pi_42093123
Ik ben een allochtoon en ik ga al jullie dochters en zussen neuken.
  zondag 24 september 2006 @ 19:18:02 #63
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_42096916
quote:
Op zondag 24 september 2006 15:44 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Float like a butterfly, sting like a bee
pi_42097139
quote:
Met dit soort opmerkingen help je, je 'mede-allochtonen ' enorm
pi_42097244
Ik heb mijn ouders nooit bekrompen uitspraken horen doen als "als je met een Marokkaan thuis komt breek ik je benen!!!!!!!!111", dus ik neem aan dat het ze vrij weinig interesseert of een Marokkaanse, Nederlandse of Surinaamse jongen van mij houdt.
En naar mijn mening maakt dat ook geen reet uit, zolang ik met die persoon op een lijn zit, hij mij net zo respecteert als ik hem respecteer en hij mij geen dingen verbiedt, doet iets als 'cultuur' er totaal niet toe.
pi_42097337
quote:
Op zondag 24 september 2006 19:43 schreef parselmouth het volgende:
Ik heb mijn ouders nooit bekrompen uitspraken horen doen als "als je met een Marokkaan thuis komt breek ik je benen!!!!!!!!111", dus ik neem aan dat het ze vrij weinig interesseert of een Marokkaanse, Nederlandse of Surinaamse jongen van mij houdt.
En naar mijn mening maakt dat ook geen reet uit, zolang ik met die persoon op een lijn zit, hij mij net zo respecteert als ik hem respecteer en hij mij geen dingen verbiedt, doet iets als 'cultuur' er totaal niet toe.
Dat moet dan wel van beide kanten zo werken want als jij bij de ander thuis niet welkom bent schiet het ook niet op
pi_42097409
Klopt, maar dan kan ik tenminste nog trots zijn op het feit dat mijn ouders niet zo denken
pi_42097644
quote:
Op zondag 24 september 2006 19:55 schreef parselmouth het volgende:
Klopt, maar dan kan ik tenminste nog trots zijn op het feit dat mijn ouders niet zo denken
Dat wel ,ja
pi_42097848
quote:
Op zondag 24 september 2006 19:35 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Met dit soort opmerkingen help je, je 'mede-allochtonen ' enorm
Wat nou als ik nu zeg dat ik gewoon een blanke boer uit Naaldwijk ben?
pi_42098005
quote:
Op zondag 24 september 2006 20:16 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:

[..]

Wat nou als ik nu zeg dat ik gewoon een blanke boer uit Naaldwijk ben?
Dus je geeft nogmaals toe dat je een allochtoon bent ?
pi_42098148
quote:
Op zondag 24 september 2006 20:23 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Dus je geeft nogmaals toe dat je een allochtoon bent ?
lol

Ik zeg al niets meer.
pi_42098225
quote:
Op zondag 24 september 2006 20:31 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:

[..]

lol

Ik zeg al niets meer.
Sorry ,dacht dat je bedoelde dat je Pools was
  zondag 24 september 2006 @ 22:53:17 #73
48067 neo2000
pi_42100627
Boeren komen uit Brabant, dat heb ik 3 jaar op school in Rotterdam aan moeten horen. Als je een boer in Naaldwijk bent, moet je dus wel allochtoon zijn..
  maandag 25 september 2006 @ 00:41:08 #74
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_42103207
quote:
Op zondag 24 september 2006 10:33 schreef ioor het volgende:
Ik heb het 1 keer met een buitenlander gehad, ik kon wel merken aan mijn ouders dat ze dat niet leuk vonden, maar ze hebben het er verder niet over gehad/verboden. Het is uiteindelijk toch je eigen toekomst waar je ouders geen zak mee te maken hebben. Als je echt van die gozer houdt en er mee wil trouwen en kinderen krijgen, hoe kunnen je ouders je dat dan verbieden als ze van je houden.
ik heb iets gemist geloof ik.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_42110459
quote:
Haha

ik ken heel veel marokaanen en geloof me 90% is gestoord maar eerlik is eerlijk marokaanse chicks zijn gruwelijk om te naaien Marokaanse jongeren denken meestal dat ze lekker een NL chick kunnen regelen en een tijdje lang ff bang bang, en daarna met een marok chickje uit een of andere klein dorpje trouwen. Volgens hun zijn ALLE chicks hoeren behalve Marokaanse. Ik heb veel problemen met hun gehad. Ik ken veel nederlanders die zeggen van dat ze heel erg streng zijn wegens hun geloof. dat is gewoon BULLSHIT! Als zij merken dat ze gepakt worden of dergelijke dingen zweren zelfs op hun moeder vader hele familie. Liegen,stelen,herrieschoppen,geen respect, geen goeie opvoeding.
Ten eerste moeten ze echt een beetje respect tonen voor andere mensen en dan pas respect verw8ten.
Maar goed ik heb een zusje en ik hoop dat ze een dag niet tevoorschijn komt met een marokaanse jongen. Mijn ouders willen zowiezo geen marokaan thuis hebben, en marokaanen zijn bij ons helemaal niet welkom.
Ik heb niks tegen hun cultuur, alleen wel tegen het jeugd van nu.
  maandag 25 september 2006 @ 13:56:40 #76
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_42111736
quote:
Op zondag 24 september 2006 09:51 schreef Hexagon het volgende:
Wat een zielige bekrompen reacties in dit topic

Ik zou als vader die marokkaan eens uitnodigen en dan eens kijken wat voor knul of het is.

Is het een niet geintegreerde criminele nietsnut: Daaaag!

Is het een aardige beschaafde vent : Prima
Ik vind het pas bekrompen dat je die criminele nietsnut niet tot een beschaafd lid van de samenleving wil maken. Steek er wat tijd en energie in en wie weet wordt hij wel een productief lid van de maatschappij...
Lang leve mij! *O*
  maandag 25 september 2006 @ 15:27:58 #77
48067 neo2000
pi_42113693
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:56 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Ik vind het pas bekrompen dat je die criminele nietsnut niet tot een beschaafd lid van de samenleving wil maken. Steek er wat tijd en energie in en wie weet wordt hij wel een productief lid van de maatschappij...
Als schoonvader pogen je schoonzoon op te voeden..? Da's nog eens een nobel streven!

Weet je wat? Wordt leraar! Dan kan je van de allochtone ouders horen op de ouderavonden, als je hun aanspreekt op de misdragingen van hun kroost, dat zij ze niet opgevoed hebben omdat het jouw taak is als leraar om het kind op te voeden. Daar betaalt men immers schoolgeld voor! Zij hebben het allebei druk dus hebben daar geen tijd voor. Dus, verbeter de wereld, wordt leraar en laat jezelf verbazen!
  maandag 25 september 2006 @ 15:40:06 #78
8369 speknek
Another day another slay
pi_42114056
Als ik dit topic lees mag ik mezelf kennelijk wel gelukkig prijzen dat mijn ouders nog enige morele standaarden hebben. Sjezus, komt heel fok! uit een bekrompen volksbuurt ofzo .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 25 september 2006 @ 15:45:40 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42114204
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:40 schreef speknek het volgende:
Als ik dit topic lees mag ik mezelf kennelijk wel gelukkig prijzen dat mijn ouders nog enige morele standaarden hebben. Sjezus, komt heel fok! uit een bekrompen volksbuurt ofzo .
nou inderdaad. lijkt wel of halffok! in trailers woont.

mijn ouders hebben nooit iets gezegd over ras, geloof, huidskleur. ook niet tegen mijn zussen. voor zover ik het me kan herinneren hebben ze hun kinderen eerder aangeraden de liefde te volgen.
pi_42114302
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:40 schreef speknek het volgende:
En het nare is dat die Fokkers hun kinderen ook weer zo op gaan voeden.
  maandag 25 september 2006 @ 15:49:53 #81
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42114338
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:48 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En het nare is dat die Fokkers hun kinderen ook weer zo op gaan voeden.
het voordeel is dat ze op fok! tenminste nog enige verschillende standpunten te lezen krijgen, wat ze ermee doen is hun probleem.
pi_42114469
Mijn ouwelui zouden het ook niet leuk vinden als ik met een allochtoon thuis zou komen. Nu is het wel zo dat ze hem wel een kans geven mits hij geen crimineel is, ik bedoel ze zouden het ook niet fijn vinden als ik met een Nederlandse crimineel thuis zou komen. Ik ga nu met een Portugese jongen dus...

Wat ik wil zeggen is je kunt niet alle turken, marokkanen etc in 1 hokje plaatsen overal zitten rotte appels tussen en bij de ene groep wat meer dan bij de andere.
Haters gonna hate.
pi_42114664
Wat bekrompen zeg.
Dit is zo triest hé.
Ik ga er niet veel woorden aan vuil maken.

Zo.
4
pi_42133069
nou, het is wel zo dat ik mijn moeder expliciet vroeg: "wat zou jij ervan vinden als ik met een moslim aankwam zetten." Dus ze heeft me niet van te voren iets verteld ofzo.
Ik denk ook dat ze het best moeilijk vond om aan te geven dat ze toch best moeilijk daarmee zou hebben, want volgens mij ziet ze zichzelf wel als 'openminded'.

Eigenlijk best jammer dat ik haar die uitspraak ontlokt heb.
And the druids turn to stone...
pi_42133092
quote:
Op zondag 24 september 2006 10:05 schreef kingmob het volgende:
De gedachte dat je je dochter zoiets kan verbieden
Hij zal zich toch dubbel en dwars moeten bewijzen zou ik een dochter hebben die een marokkaan wilt. Reken maar dat die met de paplepel ingegoten krijgt zich niet onder dat volk te begeven.
JOHNNY HEITINGA
pi_42133284
Tja ,er zijn ook Turken die geen Marokkanen over de vloer willen (en andersom ) , maar daar hoor ik niemand over
Het wordt weer toegespits op de ' autochtone rascistische blanke man /vrouw ' '
En maar roepen hoe erg dat wel niet is...kijk eerst maar eens of jouw zoon of dochter wel welkom is bij een Marokkaan voor je gaat oordelen over mensen die 'liever niet' hun kind met een Marokkaan zien omgaan

Ik zeg niet dat dit soort van discriminatie moet kunnen (het kan niet nl) maar vind het wel jammer dat alleen 1 kant wordt veroordeeld

En nee, ik zeg niet dat discriminatie goed is omdat 'de andere ' dat ook doet !
pi_42133385
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:09 schreef slaapkamermug het volgende:
Geen Marokkaan in mijn huis !

Hier begon het vorige topic mee:
[..]

[..]

Maar er is juist wel zo'n reclame gemaakt opgefokte wijsneus!

En als jij vind dat ik zielig doe omdat hij dat voorbeeld aanhaalde is dat lekker jou probleem.
Of die reclame met ali-b.
"Hollander"
Vooroordeel anyone?
Daarbij als het andersom was geweesd was de hel losgebarst.
Iedereen buigt voor mij, omdat ik het waard ben. (en zij niet)
  dinsdag 26 september 2006 @ 08:23:39 #88
8369 speknek
Another day another slay
pi_42133424
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 08:19 schreef True_Princess het volgende:
Of die reclame met ali-b.
"Hollander"
Vooroordeel anyone?
Daarbij als het andersom was geweesd was de hel losgebarst.
Yep. Gelukkig hebben wij nog wel wat zelfspot.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_42133473
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 08:23 schreef speknek het volgende:

[..]

Yep. Gelukkig hebben wij nog wel wat zelfspot.
Inderdaad, ik had niet willen weten wat er had gebeurd als een of andere fietsslotenfabrikant een reclamespot had gemaakt met een Nederlander die een fiets jat en een vriend die naar hem roept "TURK".
pi_42133844
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 08:29 schreef Robar het volgende:

[..]

Inderdaad, ik had niet willen weten wat er had gebeurd als een of andere fietsslotenfabrikant een reclamespot had gemaakt met een Nederlander die een fiets jat en een vriend die naar hem roept "TURK".
Breng de reklame makers niet op ideeen
  dinsdag 26 september 2006 @ 09:16:25 #91
8369 speknek
Another day another slay
pi_42134049
Iemand voor fietsendief uitmaken is dan ook wel wat erger dan voor gierig.
pi_42134321
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:16 schreef speknek het volgende:
Iemand voor fietsendief uitmaken is dan ook wel wat erger dan voor gierig.
OK, je hebt gelijk, nieuw concept:
Twee mannen lopen langs de Lidl.
Man 1 loopt naar binnen en zegt even een goedkoop brood scoren, waarop man 2 zegt: "TURK"!

pi_42134385
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:35 schreef Robar het volgende:

[..]

OK, je hebt gelijk, nieuw concept:
Twee mannen lopen langs de Lidl.
Man 1 loopt naar binnen en zegt even een goedkoop brood scoren, waarop man 2 zegt: "TURK"!

Iemand gierig noemen is wel even wat anders als iemand een Lidl klant te noemen
  dinsdag 26 september 2006 @ 10:57:57 #94
48067 neo2000
pi_42135930
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:38 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Wat is erger dan..?
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:01:21 #95
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42136004
Wel grappig. De figuren die hier zo heftig reageren op Marokkanen zitten als eerste te mekkeren dat marokkanen huilies zijn als ze zeggen dat ze gediscrimineerd worden.

Moeten ze vooral een topic als dit lezen .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_42136210
Het is heel simpel, als m'n dochter een vriendje heeft maakt de etnische achtergrond me geen reet uit, als ie maar goed is voor m'n dochter, zoniet breekt pappa allebei z'n benen in de lengte richting.

en een marokaanse schoonzoon kan opzich wel eens handig zijn als je verlegen zit om een halfje coke of een nieuwe 2e hands fiets.
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_42136801
Een marokkaanse jongen lijkt me een groot probleem, een marokkaans meisje een grote stap voorwaarts. Met dat laatste zou ik absoluut geen problemen hebben.
Naieviteit is onschuld.
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:49:04 #98
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42137003
Damn, ik ken Marokkanen waar menig Nederlandse papa zich bij in z'n handjes mag wrijven.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_42137185
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:38 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Lidl is voor paupers
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_42137208
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:01 schreef Posdnous het volgende:
Wel grappig. De figuren die hier zo heftig reageren op Marokkanen zitten als eerste te mekkeren dat marokkanen huilies zijn als ze zeggen dat ze gediscrimineerd worden.

Moeten ze vooral een topic als dit lezen .
Ach, ik neem dat altijd allemaal met een korreltje zout.
Een hele goede vriendin van mij heeft een Marokkaanse vriend en dat is echt een wereldgozer.
Haar ouders hadden in eerst instantie ook niet "echt trek" in een Marokkaan, maar daar denken ze nu heel anders over.
Je kunt dus niet bij voorbaat zeggen, "geen marokkaan in mijn huis".
Ik zal er in eerste instantie ook niet om staan te springen, maar hij krijgt een net zo eerlijke kans om zich te bewijzen als een Nederlander. (alhoewel ik weldegelijk besef dat ik met deze zin een lichte voorkeur uit naar een Nederlander).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')