Dank u!quote:Zo, kunnen we het nu gewoon weer over het hamstertje hebben verder en dit oeverloos slap gelul laten voor wat het is?
Jup, da's zo'n beetje op vrijdag geloof ik.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:03 schreef Noud_ het volgende:
Leuk om de reacties van Clarkson en May te lezen. Dat May een beetje 'an unmanly moment' had toen Richard hem een glimlach gaf, of Clarkson die de rijkunsten van Hammond beledigt. Heerlijke die droge Britse humor.
Ben overigens wel benieuwd wat er met de nieuwe uitzendingen gaat gebeuren die in oktober weer op de BBC beginnen. Die filmpjes die ze in de uitzendingen gebruiken worden natuurlijk veel eerder opgenomen, maar volgens mij zit er niet zo gek veel tijd tussen het opnemen van een aflevering in de studio en de daadwerkelijke uitzending.
Lezen is ook een kunst blijkt maar weer eens te meerquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hij zat in een door een raket aangedreven auto waarmee hij het Britse snelheidsrecord (ruim 483 kilometer per uur) probeerde te verbeteren.
Kunnen die zinloze reacties niet gewoon verwijderd worden aub?quote:[b]Op vrijdag 22 september 2006 17:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Het was GEEN raketvoertuig!
En NEE hij wilde ook NIET het brits landsnelheidsrecord verbreken.
Daar zijn 2 runs voor nodig en het gemiddelde ervan zou dan boven de 300,3 mijl per uur moeten liggen. Ze (Top Gear / BBC) hadden met de eigenaar van die bolide (hij is tevens de recordhouder) een deal gemaakt dat hun erin mochten rijden, maar dat ze geen, ik herhaal GEEN 2 runs zouden doen mocht Hammond boven de 300,3 MPH uit komen in een run.
Ze wilde gewoon de snelste presentator ooit in een autoprogramma hebben, en kennelijk is er wereldwijd nog geen enkele presentator van een autoprogramma geweest die boven de 300mph is geweest op het land.
Dát is wat ze wilde, en nogmaals voor de laatste keer: het was GEEN raketvoertuig!
ps: en braininjury en braindamage is niet hetzelfde, even ter verduidelijking (ik heb het aan een paar engelse collega's van mij gevraagd en die beaamde dat je het idd kon zien als een eerdere vergelijking die ik maakte gekneuse rib (injured) en een gebroken rib (damaged)
Zo, kunnen we het nu gewoon weer over het hamstertje hebben verder en dit oeverloos slap gelul laten voor wat het is?
Bedankt
Neem je ritalin eens joh. Wat boeien al die kleine details nou. Feit is dat er iets mis ging met een hele snelle wagen, toen hij heel snel reed.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Lezen is ook een kunst blijkt maar weer eens te meer
[b]HET WAS GEEN RAKET!!!!! NEE, ECHT NIET!!! EN NEE HIJ PROBEERDE OOK NIET HET BRITS SNELHEIDSRECORD TE BREKEN!!!!!!
[..]
-knip-
Doe het dan niet en denk aan je hart.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Lezen is ook een kunst blijkt maar weer eens te meer
[b]HET WAS GEEN RAKET!!!!! NEE, ECHT NIET!!! EN NEE HIJ PROBEERDE OOK NIET HET BRITS SNELHEIDSRECORD TE BREKEN!!!!!!
[..]
Kunnen die zinloze reacties niet gewoon verwijderd worden aub?
Dat nederlandse media het verkeerd overnemen is nog tot daar aan toe, maar dat het dan hier 100x (notabene exact hetzelfde verhaal) ge-quote word hangt me een beetje de keel uit
Het verschil tussen een raketaandrijving en straalmotor aandrijving wil ik nou inet een klein detail noemen; weet je hoe fucking groot die dingen zijn?!quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:26 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Neem je ritalin eens joh. Wat boeien al die kleine details nou. Feit is dat er iets mis ging met een hele snelle wagen, toen hij heel snel reed.
Dankje voor de OP updatequote:Op vrijdag 22 september 2006 19:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
/Edit
Voor de luie mensen even wat meer in de OP gezet.
*proestquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:29 schreef De_Hertog het volgende:
Binnenkort bij Top Gear:
[afbeelding]
Ik doe meequote:Op vrijdag 22 september 2006 17:20 schreef vosss het volgende:
Ik ga vanavond een stevige pot bier op hem drinken; dat moet haast wel helpen
Sanniequote:Op vrijdag 22 september 2006 19:20 schreef vosss het volgende:
HET WAS GEEN RAKET!!!!! NEE, ECHT NIET!!! EN NEE HIJ PROBEERDE OOK NIET HET BRITS SNELHEIDSRECORD TE BREKEN!!!!!!
Ze zijn er allemaal zo erg bij betrokken. en als het zo erg in het nieuws is, kunnen ze niet doen of hun neus bloedt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:18 schreef Poeke het volgende:
Weet iemand wanneer de serie op de BBC weer begint? Ik ben benieuwd of ze er voor de eerste aflevering iets over zullen zeggen.
eerst maar eens afwachten of het wel door gaat. Hamster is nu belangrijker dan de uitzendingenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:18 schreef Poeke het volgende:
Weet iemand wanneer de serie op de BBC weer begint? Ik ben benieuwd of ze er voor de eerste aflevering iets over zullen zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |