Helemaal mee eens. Basisspelers als Huntelaar, Heitinga en Roger spelen ook wekelijks dramatisch.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:22 schreef ub40_bboy het volgende:
Ten Cate heeft het wel over de bankzitters. Maar de basisspelers laten ook al een aantal wedstrijden niks zien. (Kopenhagen thuis, Roda uit, Ik Start uit) Ten Cate geeft wel lekker steeds de spelers de schuld. Maar is hij zelf niet de trainer? Echt een schijnheilig persoon die Ten Cate.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:22 schreef ub40_bboy het volgende:
Ten Cate heeft het wel over de bankzitters. Maar de basisspelers laten ook al een aantal wedstrijden niks zien. (Kopenhagen thuis, Roda uit, Ik Start uit) Ten Cate geeft wel lekker steeds de spelers de schuld. Maar is hij zelf niet de trainer? Echt een schijnheilig persoon die Ten Cate.
Klopt, daarom vraag ik me af of het wel ligt aan de trainer.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:32 schreef thewishmaster het volgende:
Elk jaar weer, met welke trainer dan ook, gaat het weer fout in wedstrijden tegen fysiek sterke tegenstanders. Ik heb nu al weinig vertrouwen in een goede afloop bij de uitwedstrijd volgende week tegen FC Utrecht.
Speelde nog best goed tegen over de restquote:
Je snapt er niks van.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:22 schreef ub40_bboy het volgende:
Ehm, nee?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
En je ziet dat het team zich langzaam maar zeker verbeterd, mss moet het wat sneller maar het is niet zoals vorig jaar toen de gehele ontwikkeling gewoon stil leek te staan.
Jaquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:41 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ehm, nee?
Moet ik nu naar de oogarts?![]()
ja, dat snap ik ook niet zo, het zijn toch profs?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:49 schreef BobbyHill het volgende:
Ik vind het nog altijd onbegrijpelijk dat er zo hard aan 'motivatie' gewerkt moet worden.
Maar het staat mij zo tegen dat hij nooit de hand in eigen boezem steekt. Altijd hebben de spelers het gedaan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je snapt er niks van.
Ik heb nog steeds alle vertrouwen in Ten Cate. En als ik dit soort nieuwsberichten lees alleen maar meer. Hij bouwt heel duidelijk aan iets, en je kunt nu eenmaal niet meteen elke wedstrijd beter spelen. Tegen Vitesse hebben we gezien hoe het blijkbaar wel kan en in de toekomst ook moet. Zelfs bij Barcelona was dat een proces van vallen en opstaan.
Heel goed dat hij kritisch is, dat heb ik jarenlang gemist bij Ajax. Laat de spelers maar het onderste uit de kan halen, en als ze dat niet op kunnen brengen horen ze inderdaad niet bij Ajax thuis.
Dat je Ten Cate afrekent op een aantal weken is ronduit lachwekkend en kenmerkend voor de gemiddelde Ajax supporter.
Ben jij dan elke dag 100% gemotiveerd op je werk?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat snap ik ook niet zo, het zijn toch profs?
Mwah, nee. maar als hun 'werk" zie ik meer de training dat hoeft niet ALTIJD 100% te zijn, maar juist de wedstrijden zouden ze wel moeten pieken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ben jij dan elke dag 100% gemotiveerd op je werk?
'Nooit', komop hij zit er net?! En 90% van de gevallen heeft ie gewoon gelijk. Je ziet dat het niet aan hem ligt in wedstrijden zoals tegen Vitesse. Wanneer ze er de volgende wedstrijd dan opeens allemaal niks meer van bakken, dan kun je dat toch niet de trainer toeschuiven?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:28 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar het staat mij zo tegen dat hij nooit de hand in eigen boezem steekt. Altijd hebben de spelers het gedaan.
De wedstrijd tegen Jong RKC was een prachtig voorbeeld waarin je duidelijk zag dat het niet aan de trainer ligt. Geen enkele inzet en verschrikkelijke domme fouten (bedankt Gryga)quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:15 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik snap je ook wel.
maar goed, IK start hebben ze zelf veroorzaakt, het had net zogoed San Siro kunnen zijn.
En Jong RKC was JUIST de gelegenheid volgens HtC om de spelers die niet vaak spelen een kans te geven, en erg motiverend werkte dat dus niet..
De trainer moet toch zijn spelers motiveren voor zo'n duelquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen Jong RKC was een prachtig voorbeeld waarin je duidelijk zag dat het niet aan de trainer ligt. Geen enkele inzet en verschrikkelijke domme fouten (bedankt Gryga)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |