abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42060059
Dutch en LadyS, jullie zijn erg
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 22 september 2006 @ 22:07:07 #52
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42060129
Nee, nee, ik ben er klaar mee. Ik vind het alleen zo'n romantische herinnering. Gekriebel in je buik enzo...
Klapperdeklap...
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 22 september 2006 @ 22:13:16 #53
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_42060390
Mijn verstand zegt dat ik er klaar mee ben, maar mijn gevoel....
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  Milf vrijdag 22 september 2006 @ 22:19:43 #54
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_42060627
Gefeliciteerd Mjammetje .

Ennuh hier gaat alles nog altijd goed. Alleen heb ik veel last van mijn rug nog steeds Maar de rest gaat uitstekend. Ik voel de uk elke dag bewegen .

Ik had niet gedacht dat ik me zo goed zo voelen tijdens de zwangerschap. Ik was altijd bang dat ik strontziek zou zijn.

O ja en als mensen zeggen dat ik zo'n grote buik heb zeg ik heel hard dat mijn verloskundige dit niet vind. Ik ben klein en slank. Tuurlijk zie je die buik als eerste. Lazer op zeg .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_42061058
quote:
Ik had niet gedacht dat ik me zo goed zo voelen tijdens de zwangerschap. Ik was altijd bang dat ik strontziek zou zijn.
Dat heb ik ook! Volgens mij hoor je ook vaker de slechte verhalen dan de goede
Sterkte met je rug!
  zaterdag 23 september 2006 @ 00:13:07 #56
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42064909
ik geloof dat ik weer eens iets heel stoms heb. Ik heb zoveel anti-tijgervel zitten smeren op mijn buik dat ik nu onder de rooie bultjes zit EN JEUKEN!!!! Lijkt gvd wel een schimmel op mijn buik!
Ik ben vast allergisch voor een bestanddeel van die creme ofzo!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_42069498
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 00:13 schreef Neuk het volgende:
ik geloof dat ik weer eens iets heel stoms heb. Ik heb zoveel anti-tijgervel zitten smeren op mijn buik dat ik nu onder de rooie bultjes zit EN JEUKEN!!!! Lijkt gvd wel een schimmel op mijn buik!
Ik ben vast allergisch voor een bestanddeel van die creme ofzo!
Iiieeeuw, da's balen.
Jij krijgt ook overal schimmel he....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_42069875
Moonah.....vroeg vogeltje. Kon je niet meer slapen?

Neuk. Is het inmiddels wat minder. Heb je het een beetje af kunnen spoelen. Oooeeeei krijg spontaan jeuk op mijn buik.

Hier blijft de rechterkant van mijn bekken de zwakke plek. Maar de chiropracter kon me in elk geval geruststellen dat de oorzaak echt de zwangerschap is en dan met name het gewicht aan de voorkant En ik heb een paar rek oefeningen mee gekregen. Wordt alleen een uitdaging om te doen. Je knie kruislings over je buik heen trekken.
pi_42069877
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 22:31 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Dat heb ik ook! Volgens mij hoor je ook vaker de slechte verhalen dan de goede
Sterkte met je rug!
Volgens mij zijn er meer goede verhalen dan slechte, maar mensen met de slechte verhalen vinden het meer de moeite waard om die te vertellen, ook zodat je er niet vanuit gaat dat alles vanzelf gaat. Misschien. Denk ik. Als je alleen maar jubelverhalen hoort over zwangerschap, begin je er veel naiever aan toch?
Maar misschien heb ik het wel helemaal verkeerd hoor.

MIjn eerste zwangerschap was inderdaad erg zwaar, ik voelde me namelijk écht strontziek de hele tijd (sorry!) maar ben echt blij als er veel vrouwen zijn die zich over t algemeen gewoon goed voelen. Ik gun het echt helemaal niemand om je zo ziek te voelen!

dus Nikky en Meimeltje, fijn dat jullie je zo goed voelen!!

(en nu snel gaan posten, al die dames die vannacht, of een uur geleden, bevallen zijn.. )

Vergeet ik Neuk helemaal (en iedereen die een stuk terug gepost heeft, maar ben even te moe om daar allemaal op te reageren , brakke nacht gehad) ... lijkt me echt vreselijk zo'n jeuk! Hopelijk is het snel over, zal wel een allergische reactie zijn idd...

Chacama, jij ook vroeg op?? (ben ik niet verbaasd over, je hebt tenslotte ook een klein meiske thuis )
  zaterdag 23 september 2006 @ 08:32:10 #60
24188 Belana
kloon van belana
pi_42069931
mjammetje van harte met Tristan

dutchie en LadyS, ménen jullie dat? ik moet er niet aan denken

PM, ik ben er klaar voor hoor, als jij dat ook bent
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 23 september 2006 @ 09:00:02 #61
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_42070060
Ik kan dus nietr definitief zeggen dat ik er klaar mee ben
Maar ik weet nou niet of dat is omdat ik er echt nog zo graag eentje wil, of omdat ik gewoon de deur op een klein kiertje wil houden zeg maar. Ik denk dat ik, als ik 45 ben, pas defeninitief kan zeggen: Ik ben er klaar mee (simpelweg omdat het dan niet meer kan/verantwoord is)
  zaterdag 23 september 2006 @ 09:04:35 #62
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42070076
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 05:21 schreef Moonah het volgende:

[..]

Iiieeeuw, da's balen.
Jij krijgt ook overal schimmel he....
stommie! Van jouw krijg ik ook een jeukende zeurbult

Anyways, het is wel ietsje minder geïrriteerd dan gisterenavond en daar ben ik heel blij mee. Ik heb de bestanddelen eens nagekeken... Paraffinum, dat moet het zijn, dat sluit poriën af als je er teveel mee smeert. Soms zit het in spul om wonden als tattoos zacht te houden en te laten genezen en er zijn best veel mensen die er niet zo goed tegen kunnen, vandaar... Ik verwachtte dat spul helemaal niet in een 'verstevigende' bodylotion!

Ik ga vandaag lekker bij mijn moeke logeren. Die is ook een weekend alleen, net als ik
Iedere golf van de zee,
  zaterdag 23 september 2006 @ 09:06:30 #63
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42070087
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 09:00 schreef LadyS het volgende:
Ik kan dus nietr definitief zeggen dat ik er klaar mee ben
Maar ik weet nou niet of dat is omdat ik er echt nog zo graag eentje wil, of omdat ik gewoon de deur op een klein kiertje wil houden zeg maar. Ik denk dat ik, als ik 45 ben, pas defeninitief kan zeggen: Ik ben er klaar mee (simpelweg omdat het dan niet meer kan/verantwoord is)
Ik heb juist altijd gezegd dat ik een groot gezin wilde... Maar ik durf nu best te zeggen dat ik er nu al helemaal klaar mee ben (en het is er nog niet eens ). Verandert dit nog? Ik denk van wel...
Iedere golf van de zee,
  zaterdag 23 september 2006 @ 09:12:18 #64
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42070129
gefeliciteerd mjammetje en pjappetje met tristan
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_42070138
Mjammetje en man, gefeliciteerd met Tristan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 23 september 2006 @ 09:19:17 #66
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_42070175
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 09:06 schreef Neuk het volgende:

[..]

Ik heb juist altijd gezegd dat ik een groot gezin wilde... Maar ik durf nu best te zeggen dat ik er nu al helemaal klaar mee ben (en het is er nog niet eens ). Verandert dit nog? Ik denk van wel...
Dat verandert vast nog wel.. Aan het einde van ed zwangerschap van Iris, had ik me bedacht dat ik er geen ****** meer aanvond en dat ik nooit meer zwanger zou willen worden. Een paar dagen na de bevalling (notabene!) begon het eigenlijk alweer te kriebelen
Vooralsnog laat ik mijn verstand maar spreken
pi_42070377
Ja, was vroeg wakker. Lag nog lekker te slapen en toen werd ik gewekt door Fleur. MAMA....en uit gewoonte duwde ik naar iets naast me.....met de slapende vraag: 'haal jij ze even'. Toen weer lekker weggezakt in dromenland. Maar nog geen 5 minuten later was het weer: MAMA....en toen schoot ik dus wakker. Oh,jaaaa. Die vent van me ligt beneden met een gebroken poot. Die kan helemaal niet naast me liggen, laat staan die kleine uit bed helpen. Dus toen toch echt maar opgestaan en naar beneden om daar 'papa' wakker te maken. Hihi, wij wakker, hij wakker.

Nu inmiddels al weer op het werk. En zit zwaar te dubben om de winkeltijden of beter gezegd mijn werktijden aan te passen. Zal dadelijk eens gaan overleggen. In eerste instantie zat ik inderdaad te denken om de winkel al halve dagen dicht te doen, maar aangezien we vanaf 1 november ookal andere tijden krijgen ivm mijn LL (alleen donderdagmiddag, vrijdagmiddag en zaterdag de hele dag open) denk ik dat als ik nu ook nog andere tijden ga draaien het te verwarrend wordt voor de klanten. Mijn idee is nu dat mijn lieve 'manke poot' op de een of andere manier rond 1 uur hier is en dat ik dan tot een uur of 4 naar huis ga om dan terug te komen en het laatste 1,5 uur weer voor mijn rekening te nemen. Zo kan ik in die 3 uur even rusten, het eten voor bereiden en beetje bij beetje het huis bijhouden. Elke dag een stukje. Nu, maar hopen dat manlief dat ook een goed idee vind.
pi_42070672
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 09:19 schreef LadyS het volgende:

[..]

Dat verandert vast nog wel.. Aan het einde van ed zwangerschap van Iris, had ik me bedacht dat ik er geen ****** meer aanvond en dat ik nooit meer zwanger zou willen worden. Een paar dagen na de bevalling (notabene!) begon het eigenlijk alweer te kriebelen
Vooralsnog laat ik mijn verstand maar spreken
Haha, herkenbaar! Toen mijn oudste net een paar dagen vers was had ik het al helemaal gezien: daar wilde ik er nog wel 10 van. En toen de jongste er net uit was was het eerste wat ik concludeerde: "Zo! Dat doen we voorlopig niet nog een keer!"
En nu bleh bleh klaag bekken rug moe moe en gisteren maar weer een urenlange jankbui van "het leven is niet eerlijk, de kinders doen niet lief en wat mot ik met een derde eik?" En oh ja, Schuldgevoel: "Wat doe ik mijn schatjes eigenlijk tekort straks als ik ze niet genoeg aandacht kan geven door de baby?" Let wel, dat zijn dezelfde schatjes die met eten gooiden en twee uur lang alleen gillend en stampend rondjes renden, onderweg alles mollend wat uitsteeksels had.

Maarrrr maandag pretecho, dan zie ik de lol er wel weer van in gok ik.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 23 september 2006 @ 10:14:07 #69
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42070674
chaca, knop om en doorhakken die knopen! Succes ermee!
Iedere golf van de zee,
pi_42070851
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 10:14 schreef Neuk het volgende:
chaca, knop om en doorhakken die knopen! Succes ermee!
Dat dus! Niet voor klanten gaan denken en het dus maar volhouden tot november met allerlei noodgrepen.

En Neukie, sorry hoor wijfie, die jeuk is vast heel kut...
Druk ik me toch wéér niet handig uit....

En over een tweede? Jaaaaah! Ik roep al mijn hele zwangerschap dat ik heel graag een tweede wil!!! En ook nú denk ik daar nog steeds hetzelfde over. Magoe, weet natuurlijk niet hoe het allemaal loopt, en mijn lief is vooralsnog niet erg enthousiast...
pi_42071057
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 10:25 schreef Moonah het volgende:

[..]

Dat dus! Niet voor klanten gaan denken en het dus maar volhouden tot november met allerlei noodgrepen.

En Neukie, sorry hoor wijfie, die jeuk is vast heel kut...
Druk ik me toch wéér niet handig uit....

En over een tweede? Jaaaaah! Ik roep al mijn hele zwangerschap dat ik heel graag een tweede wil!!! En ook nú denk ik daar nog steeds hetzelfde over. Magoe, weet natuurlijk niet hoe het allemaal loopt, en mijn lief is vooralsnog niet erg enthousiast...
wacht maar tot die kleine op hem gaat reageren. Aha, daar is mijn vent. Zo dadelijk dan maar eens overleggen. I'll be back!!
  zaterdag 23 september 2006 @ 10:41:36 #72
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42071080
Chaca, het lijkt me zo lastig, die situatie. Als jullie jezelf maar voorop blijven stellen en idd niet de klanten, hoe moeilijk het ook is.

Linda,hoe was je film? En heb je nog een t-shirtvouwmachine gebouwd?

Neuk sterkte met de jeuk (haha, dat rijmt!)

Hier een leuk uurtje op de bruiloft gehad, maar nu de tol. Auwauwauw, buikpijn en algehele onfitheid! Maar wel blij dat ik gegaan ben.
En slapeloosheid, vannacht allerlei tijdschriften gelezen, oa over bevallen ed. Las ik weer dat sommigen gaan overgeven en diaree krijgen tijdens de bevalling. Moet ik dat zien als regel of uitzondering?

BassMiss, Snoopy?

Belana, klaar ben ik wel,maar daar moet het kindje ook nog zo over denken!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_42071168
Mjammetje, gefeli met Tristan!!!! Ben benieuwd naar de foto's!!

Linda is of aan het uitslapen of aan het bevallen schat ik....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_42071216
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 10:41 schreef PM-girl het volgende:
En slapeloosheid, vannacht allerlei tijdschriften gelezen,
Kom dan ook op Fok!
  zaterdag 23 september 2006 @ 10:51:04 #75
94046 PM-girl
pi_42071253
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 10:49 schreef Moonah het volgende:

[..]

Kom dan ook op Fok!
Laptop lag nog wel naast het bed, maar dan wordt vriendje weer wakker van het tikken! En ik val liever in slaap met een tijdschrift over mijn gezicht dan met een laptop op schoot!
*
pi_42071263
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 10:51 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Laptop lag nog wel naast het bed, maar dan wordt vriendje weer wakker van het tikken! En ik val liever in slaap met een tijdschrift over mijn gezicht dan met een laptop op schoot!
Ik val meestal met TV-kijk-bril op mijn neus in slaap...
pi_42071434
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 10:41 schreef PM-girl het volgende:

BassMiss, Snoopy?
pi_42071479
Arggg, mannen. Stel ik met de beste bedoeling mijn voorstel voor......krijg ik als antwoord. We zullen wel even kijken hoe het de komende week gaat lopen allemaal. Fijn, dat wilde ik dus niet horen. Ik wil zekerheid. Weten waar ik aan toe ben. Is dat nou zo moeilijk om te begrijpen. Argggg. Zo dan, dat is er ook weer uit.

PM. Nee, dat zijn volgens mij de uitzonderingen. Heb geen van beide gehad tijdens mijn bevallen en de VK of GYN heeft het er ook niet over gehad.....

Laat het maar bevallen zijn waar Karin Linda mee bezig is. Vind ik wel een goed idee.

Ja, mijn laptop zal ik voortaan ook maar mee naar boven gaan nemen. Wie weet slaap ik dan weer sneller dan wanneer ik ga kijken hoe de klok verspringt.
pi_42071745
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:05 schreef chacama het volgende:
Laat het maar bevallen zijn waar Karin Linda mee bezig is. Vind ik wel een goed idee.
Ik was gisteren ruig op stap hè, dus ik moest wel even uitslapen. Maar tot 11.00 slapen, daar schrok ik bijna van . Ik had het nodig, blijkbaar...

De film was goed, maar niet leuk om te zien. Zwartboek....Brr, een hoop afgeknalde mensen . Maar toch blij dat ik hem gezien heb, en het eten daarvoor was ook gezellig.

Chacama, anders maar op je strepen gaan staan hoor, en zeggen dat je het echt niet trekt om nog een paar weken te gaan afwachten...
En voor alle anderen ook

En de vouwmachine...heb ik nog niet Ik heb er een groot stuk karton voor nodig, en de dozen die ik heb zijn niet groot genoeg. Nou kreeg ik gisteren weer een nieuwe fiets (vanwege fabr.fout in de oude), in een doos. De vorige keer wilden ze de doos niet mee terug nemen, en nu wilden ze hem niet achterlaten, Dus ik moet er nog wat op verzinnen. Misschien maak ik hem toch wat kleiner.
Eva
pi_42072037
Chacama, mannen... herkenbaar hoor. Voor jou is duidelijkheid veel belangrijker waarschijnlijk. En tis wel makkelijk om het 'aan te kijken' ... Ik vind ook dat je met je klanten niet zoveel rekening hoeft te houden hoor! Jij en Fleur en het kindje in je buik zijn veel belangrijker, jij moet tenslotte met die buik lopen, zij niet ...
Sterkte!!

Linda, ik heb geloof ik wat gemist Had wel gelezen dat je het over karton had maar ik weet niet goed waarvoor ik zal wel niet alles hebben gelezen...
Lekker dat je hebt uitgeslapen trouwens!!
pi_42072074
Linda, ik heb hier nog een heeeeeeeeel groot stuk karton staan. Maar, ja dat is hier en niet bij jou. En zoiets is nu net niet te mailen. Jammer eigenlijk.

En geloof het of niet, maar volgens mijn moet ik 'ongesteld' worden. Oftewel mijn koppijn is er ook weer. Ik blijf het gek vinden dat die cyclus gewoon dwars door mijn zwangerschap heen doorgaat. Bij Fleur 9 maanden feest gevierd omdat ik migraine vrij was, maar nu. Misschien maak ik minder hormonen aan. (of zou ik me misschien toch meer zorgen maken over alles...... )

Op mijn strepen gaan staan. Is een optie. Maar, ik denk dat ik beter even geduld kan uitoefenen. Mijn man is een weegschaal. En moet het geheel dus eerst even laten bezinken. De opties bekijken, wikken, wegen. En dan nog eens wikken en wegen. Ik ben een stier. En. Tja, als die eenmaal iets in zijn kop heeft is er maar optie en dat is GAAAAAAN....
pi_42072170
Oja, idd wel herkenbaar. Mijn man ( ) zegt ook heel vaak: 'dat zien we nog wel even'
Suzanna: ik wilde deze gaan maken http://video.google.com/videoplay?docid=-7868901347173014122

[ Bericht 11% gewijzigd door linda856763 op 23-09-2006 12:08:04 ]
Eva
pi_42073437
Cool zeg!! Ik ben nu al enthousiast, zou hem bijna ook gaan maken (en heb een grote doos in de garage staan! ) voel me alleen niet lekker genoeg ervoor. Maar wel erg leuk!

Chacama, kan best idd, dat je dat maandelijks hebt ivm 'ongesteldheid'. Wel heel irritant lijkt me. Misschien ligt het er idd aan dat je je teveel zorgen maakt. Volgens een vriendin van mij komt haar hoofdpijn door beklemde spieren...dus er kunnen natuurlijk een overvloed aan oorzaken zijn van je hoofdpijn. Sterkte ...
pi_42074331
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:43 schreef Suzanna het volgende:
Cool zeg!! Ik ben nu al enthousiast, zou hem bijna ook gaan maken (en heb een grote doos in de garage staan! ) voel me alleen niet lekker genoeg ervoor. Maar wel erg leuk!

Chacama, kan best idd, dat je dat maandelijks hebt ivm 'ongesteldheid'. Wel heel irritant lijkt me. Misschien ligt het er idd aan dat je je teveel zorgen maakt. Volgens een vriendin van mij komt haar hoofdpijn door beklemde spieren...dus er kunnen natuurlijk een overvloed aan oorzaken zijn van je hoofdpijn. Sterkte ...
klopt allemaal. Ik heb ook last van spieren die beknelt zitten. Daarom ook mijn bezoeken aan de chiropracter. Maar, ik moet zeggen dat ik dit maal toch ook naar het maandelijkse grijp. Mede door mijn onweerstaanbare behoefte aan sex chocola.
pi_42075613
Is iig fijn als je voor jezelf er een 'oorzaak' voor vindt. Anders blijft het zo vaag... slik jij er ook paracetamol tegen? Ik doe dat gewoon als ik erge hoofdpijn heb, anders kan ik niet functioneren. Ik pas alleen op dat het alleen paracetamol is.
pi_42075743
ja, heb net even paracetamol genomen. Dan kan ik gewoon even rusten. Heb vandaag hulp in de winkel. Dus ik kan op kantoor even mijn ogen sluiten ....

Normaal gesproken heb ik echt migraine medicijnen, maar die kan ik nu niet slikken. En heb ik gelukkig tot nu toe maar 2x echt gemist. Dan moest ik gewoon echt 2 dagen plat. Maar, het lijkt nu al te zakken met de paracetamol. Dus waarschijnlijk net op tijd wat genomen.
  zaterdag 23 september 2006 @ 14:33:24 #87
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42075955
Vamorgen check-up gehad bij de vk
Ik moet rustiger aan gaan doen Met name door de pijn in m'n schaambot en de menstruatie-achtige krampen 's nachts.. rust pakken wanneer kan en rustiger doen. (altijd handig met een rondlopende peuter ) Gelukkig heeft deze vk zelf twee peuters, ze kan zich dus wat dat betreft goed inleven in d'r patienten.
De weegschaal was redelijk lief voor me vandaag, halve kilo in 4 weken
Verder bloeddruk goed 120/65 (voor mijn doen best laag, vandaar dat ik af en toe sterretjes zie), baarmoeder tot iets boven de navel, baby schopte tegen de doptone
Saskia vond 't allemaal wel grappig, al waren mickey en minnie mouse ook best leuk om mee te spelen

Toen we weer naar de auto liepen, moest Saskia ook nog 'beebie kijken'. Ik werd dus midden op straat door m'n dochter uitgekleed shirt omhoog, rits van m'n broek werd al losgetrokken.. Maar verteld dat ze thuis wel weer mocht kijken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 23 september 2006 @ 14:45:18 #88
94046 PM-girl
pi_42076262
Fijn dat alles ok was en die rust, neem die ook! Maarja, ik heb makkelijk praten zonder rondrennende kinderen hier! Maar toen ik mijn rust heb genomen met 20 weken, heeft dat zeker zijn vruchten afgeworpen!
En wat goed, een vk die op zaterdag werkt voor controles ed. Lijkt me handig als je fulltime werkt, of je partner, dan hoeft er geen vrij voor worden genomen!
*
  zaterdag 23 september 2006 @ 14:49:09 #89
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42076370
en op zaterdag houden ze praktijk hier vlak achter (normaal loop/fietsafstand, tegenwoordig auto )
Ik vind 't echt heerlijk, Swets en Saskia allebei mee, geen gezeur met werk oid..

(maar er zijn volgens mij ook best een hoop vk's die een avond in de week ook spreekuur hebben toch?)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 23 september 2006 @ 14:50:24 #90
94046 PM-girl
pi_42076406
Hier bij ons niet iig. Maar ik werk maar parttime en vriendje is eigen baas, dus wij kunnen eigenlijk altijd wel een keer.
*
pi_42076447
Pff, echte migraine Chacama, dat lijkt me verschrikkelijk. Mijn man heeft het een aantal keer gehad en dan moest hij echt meteen plat tot hij medicijnen had. Hij had dus een middag/avond/nacht en ochtend geen medicijnen (alleen oude in huis) en toen hij ze had de volgende dag trok het meteen een stuk weg. Echt naar, die migraine (er komt vaak misselijkheid bij he?) ...

E.T., lastig he rustig aan doen... ik herken het zeker wel. Kan eigenlijk gewoon niet met een peutertje.
Wat schattig trouwens dat ze je shirt dan omhoog doet, echt heel lief. Wel lastig zo op straat ... maar zoo lief!

Ik ga even met man Baantjer (opgenomen hoor) kijken...lekker bankhangen
pi_42076832
ET fijn dat je weer bent goed gekeurd. Inderdaad is de bloeddruk een beetje aan de lage kant. Maar beter te laag dan te hoog. En ach, rustig opstaan....
Peuter om je hebben. Jup herken ik hier ook. En vooral het niet tillen, is erg moeilijk om niet te doen. Heb het nu beperkt tot maximaal 2x per dag. Maar het goede was dat Fleur vanochtend zelf wakker genoeg was om uit d'r ledikantje te klimmen en ook is zelf in en uit het fietsstoeltje geklomen. Alleen bij het naar de oppas lopen viel ze. En voor je het weet heb je ze dan toch in je armen. Gelukkig was het in dit geval doorlopen en op de bank gaan zitten met een snikkende peuter.

Shirts omhoog doen. . Gelukkig nog niet midden op straat, maar dat gaat vast wel een keer komen. Aan de andere kant is het wel wat suzanne zegt..........zo

@ suzanne. Als het echt een zware aanval is, dan kan ik maar beter een bak bij me houden, want dan komt zelfs water terug. Ik moet alleen we eerlijk toegeven dat dit alleen gebeurd als ik het echt te lang heb laten duren. Dus combi van maand, spieren (scheve wervels) en stress. Gelukkig zorgen de medicijnen er dan in elk geval voor dat je niet meer met je kop tegen een muur wilt rammen. Ik heb deze medicijnen pas 2 jaar. En ben er zoooo blij mee.

Hier ook geen zaterdag of avondcontrole mogelijk. Maar, goed dat kan ook niet aangezien we geen VK's hebben, maar HA die deze taak op zich nemen.

Veel plezier met Baantjer...uhm het was %&(*(% het gedaan heeft.
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:35:12 #93
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_42077367
Mjammetje is bevallen, zie ik net! Gefeliciteerd met jullie zoontje Tristan! Goh, wat een mooie naam!
pi_42079486
Mjammetje en hubbie,van harte gefeliciteerd met jullie zoon Tristan

Chacama,wat voor zaak hebben jullie dan(en waar?)Kan er niet tijdelijk iemand worden aangenomen dan,dan hoeft de zaak niet dicht en scheelt ook weer omzet,toch?

Hier gisteren het besluit genomen,dat ik uit de nachtdienst word gezet tot na de bevalling Snertverdikkeme,ik vind het een heerlijke dienst op zich,maar mijn lijf moet gewoon 's nachts in bed liggen Vanaf nu ga ik dus 2 a 3 avonden in de week op een kleine groep werken in de verzorging en dan van 17u tot 21u.
En als het bevalt,dan blijft dat zo.Of misschien langere tijden nog.En ze vroeg me ook na te gaan denken over wat ik wilde na de bevalling.Ouderschapsverlof of nog een maand vakantie erachteraan?Nee hoor,ik bewaar m'n vakantie liever voor de vakantieweken van mijn meiden,dan heb ik er meer aan.En erna zou ik bv.de ene week 2 avonddiensten willen draaien en de andere week 2 nachtdiensten.Of zoiets,maar daar ben ik nu nog ff niet mee bezig Eerst maar zien of dit gaat werken.Het voordeel is nu wel,dat als het niet gaat ik zo de deur uit kan lopen,want ik ben extra ingedeeld en er is dus altijd nog iemand aan wezig.Dan ligt er niet zo'n druk op,omdat ik zou moeten blijven.Volgende week woensdag dus mijn eerste avonddienst,nou ja,halve eig,want het zijn maar 4 uurtjes.

Groetjes,Minoes

[ Bericht 1% gewijzigd door minoes_ op 24-09-2006 15:22:13 ]
pi_42086285
Gefeliciteerd met Tristan!
pi_42087436
* Spekkiemonster komt even spieken ....

en lieve LLM's: heeft die downtime van het forum nog voor verse beebjes gezorgt??
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_42087465
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_42087912

Ik heb het even gehad. Eigenlijk vind ik het wat aanstellerig van mezelf, ben tenslotte nog maar 2 dagen overtijd, maar ja, ik heb nu zoveel tijd om me zorgen te maken.
Hoe groot gaat dit kindje nog worden zo, en past het dan allemaal nog wel.
Gaat mijn lijf uberhaupt nog doen wat het hoort te doen, want nu gebeurt er echt helemaal niets. En elke keer als ik een beetje buikpijn heb, blijken dat mijn darmen te zijn..

Hoe dan ook, elke avond ga ik slapen in de hoop dat ik wakker wordt van een wee, of in ieder geval gerommel, maar ik word hoogstens wakker als ik me moet omdraaien en dat stekend pijn doet

Bright side: gisteren kwam vriendinnetje op bezoek die 3 weken geleden getrouwd is. En ze is al zwanger! 7 weken! ik wist al dat ze plannen had, ze heeft mijn zwangerschapsboek overgenomen, ter voorbereiding - maar dat het zó snel zou gaan...

Nu mijn zusje nog, die is nu aan de Clomid omdat ze bijna geen cyclus heeft

[ Bericht 4% gewijzigd door linda856763 op 24-09-2006 10:22:06 ]
Eva
  zondag 24 september 2006 @ 09:56:55 #99
94046 PM-girl
pi_42087967
Geen nieuws hier!
*
  zondag 24 september 2006 @ 11:21:55 #100
94046 PM-girl
pi_42088861
Joehoe, BassMiss!! De downtime is voorbij!!

Moonah, kom eens van de zolder af!

Linda, het klinkt als een dooddoener, maar het komt echt wel hoor! Ga jij nou maar lekker een vouwmachine bouwen ofzo!
En klaag maar lekker, dan ben je het kwijt!
*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')