quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:42 schreef clowncloon het volgende:
nachtvlinder of een mot
Wat een ugly ass vlinder danquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:44 schreef Netsplitter het volgende:
Nachtvlinder...
Lekker vrij laten vanacht...
Daarom leven ze ook 's nachts...quote:
ik was 10 sec weg.. wil me uitkleden.. zie ik ineens dat beest vliegen.. en hij heeft niet op/in me bed gezeten..quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:46 schreef Broekpaling het volgende:
Aangezien het een dag in een bakje heeft overleefd is het voor jou misschien wel een leuke gedachte dat dat beest misschien onder je dekens lag te kriebelen toen je sliep!![]()
Daar zat ik ook al naar te kijkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:46 schreef Thomasumo het volgende:
wtf! Check ook hoe het oogje groot genoeg is om rood te worden.
Heb je er al mee geprobeerd te communiceren (We come in peace. Bring us to your leader.)
Daar heeft hij ook al een topic over geopend...quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al naar te kijken![]()
Ff kicken naar Flora en Fauna?
ik heb er ook al 1 op F&F.. mag deze blijven staan ook??quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al naar te kijken![]()
Ff kicken naar Flora en Fauna?
Van mij wel, ik ben hier geen modjequote:Op vrijdag 22 september 2006 12:49 schreef arnold-d het volgende:
[..]
ik heb er ook al 1 op F&F.. mag deze blijven staan ook??![]()
wat is dit voor''n groot vliegmonster
...quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:48 schreef Everett het volgende:
Wow! Echt een bad ass motherfucker.
Hoe groot is ie ongeveer (in cm)?
Ik hoop dat ie niet echt pissed is doordat jij hem hebt opgesloten. Als dat beest je aanvalt ben je verloren. Gevaarlijker dan een pijlstaartrog lijkt mij.
ik zal hem ff opmeten. w8 ffquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:48 schreef Everett het volgende:
Wow! Echt een bad ass motherfucker.
Hoe groot is ie ongeveer (in cm)?
Ik hoop dat ie niet echt pissed is doordat jij hem hebt opgesloten. Als dat beest je aanvalt ben je verloren. Gevaarlijker dan een pijlstaartrog lijkt mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |