neenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:36 schreef vencodark het volgende:
Ik heb geen zin in sport of hardlopen etc. dus zijn er misschien bepaalde thuis oefeningen?
Ze vraagt om thuisoefeningen. Thuisoefeningen is bewegen. Dus hou eens op.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:39 schreef Calyptus het volgende:
[..]
neen
Platte buik : bewegen. Moest je het door op je luie krent te zitten krijgen zou iedereen het hebben, niet?
Thuisoefeningen: snelle 5 minuten training van een "fitnessguru"quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:41 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Ze vraagt om thuisoefeningen. Thuisoefeningen is bewegen. Dus hou eens op..
Idd, dat is ook mijn puntquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:45 schreef Echo99 het volgende:
Hoe graag wil je een platte buik als je niet bereid bent om te stoppen met snacken en er ook niet voor wil gaan bewegen?
12 minuten bewegen minimaal, per dag. Dan gaat het buikje wel een keertje weg.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:43 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Thuisoefeningen: snelle 5 minuten training van een "fitnessguru"
Buikspieroefeningen doen niks voor een platte buik
Ga lopen![]()
Helaas. Ze wil niet stoppen met snacken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:46 schreef Brain23 het volgende:
Sonja Bakker dieet volgen!
Helaas. Ze wil niet bewegen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:49 schreef Shivo het volgende:
Buikspieroefeningen helpen om je buikspieren te trainen, maar zolang die onder een laagje vet zitten zie je die niet. Beste methode om vet te verbranden is om een aantal minuten (20-30) op 80% van je energieniveau te zitten, dus door te gaan hardlopen, fietsen, spinnen, pilates, zoiets. Met thuisoefeningen zul je niet veel vet verbranden.
Stoppen hoeft ook niet, minderen welquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:47 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Helaas. Ze wil niet stoppen met snacken.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:45 schreef Echo99 het volgende:
Hoe graag wil je een platte buik als je niet bereid bent om te stoppen met snacken en er ook niet voor wil gaan bewegen?
Pstt, ze wil niet sporten...quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:47 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
12 minuten bewegen minimaal, per dag. Dan gaat het buikje wel een keertje weg.
En aangezien ze om thuisoefeningen vroeg raad ik haar een hometrainer en de buikspieroefeningen aan.
Nah weet je wat het is. Met snacken bedoel ik specifiek de snackbar. Haal zeker 1 á 2 keer per week ergens een patatje of een broodje kroket. Vind het gewoon zooo lekker.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:45 schreef Echo99 het volgende:
Koop een mountainbike en zoek een stuk natuur op. Is leuk en je verbrandt nog vet ook.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah weet je wat het is. Met snacken bedoel ik specifiek de snackbar. Haal zeker 1 á 2 keer per week ergens een patatje of een broodje kroket. Vind het gewoon zooo lekker.![]()
![]()
Ik wil ook wat gezonder eten dus ipv patatje een broodje ofzo.
En ik hoopte dat indd. buikspieroefeningen genoeg zouden zijn.Ik ben lui indd. Ik haaaaat sport.
![]()
Ik werk in de weekenden bij een eetcafé en om daar te komen fiets ik er naartoe, het is 7 km en het een een berg op en een berg af. Terugweg natuurlijk weer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:54 schreef loveli het volgende:
Een platte buik willen is iets anders dan een platte buik krijgen. Loop voor alle dingen die je pakt. Verstop de afstandsbediening en loop naar je tv. In plaats van drie dingen tegelijk meenemen, drie keer naar de keuken lopen. Ga voor mijn part traplopen, maar stop met snacken. Als je wilt blijven snacken, dan blijf je die strakke buik willen (dus niet krijgen).
Om te krijgen wat je hebben wilt, moet je de juiste ontvanger worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |