quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:08 schreef maok het volgende:
Ik wil een krokodil als huisdier. Die heb ik een keer geplaybackt en ik was de krokodil![]()
Die blijft ook goed hangen jaquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:01 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ik vind Wakker Met Een Wijsje wel gaaf
Mijn moeder had een keer een cd gekocht toen mijn broertje 13 en ik 15 ofzo was, we waren heel boos en zeiden dat we geen kinderen waren. (Ik kan wel alle liedjes van kinderen voor kinderen 13 mee zingenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:39 schreef soylent het volgende:
Ik vond het ook altijd heel erg voor die zielige kindjes waar de opbrengst heen ging. Mijn moeder wou nooit het bandje voor mij kopen, maar ze vond dat ik het maar moest opnemen... Dat vond ik heel zielig voor de kindjes![]()
Die rotte 'r' is nog wel 1 van de ergste dingen aan die pestlui!quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:45 schreef Megalomaniac het volgende:
Gwoon verrrschrwikkelijk, stomme Gooische blagen met hun barbiepop probleempjes.
Niet iedereen opgegroeid in het Gooi heeft zo'n r hoor. En verder is de regel nog steeds dat je niet verder dan 20km van Hilversum mag wonen vanwege teveel gedoe met repeteren anders dus tja dan kom je al snel op het Gooi uit.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:53 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Die rotte 'r' is nog wel 1 van de ergste dingen aan die pestlui!![]()
Dat kan maar daar kunnen die Gooise kindertjes niet zo heel veel aan doen hoor. Moet je bij de persoon die het ooit bedacht heeft wezen. En half nederland koopt/kocht het wel dus zo'n slecht concept was het volgens velen toch niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:25 schreef BlaineDeMono het volgende:
Toch haat ik het hele concept van die kenkerkindjes!![]()
Maar die rotkindjes doen wel mee!quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:30 schreef reese.com het volgende:
[..]
Dat kan maar daar kunnen die Gooise kindertjes niet zo heel veel aan doen hoor. Moet je bij de persoon die het ooit bedacht heeft wezen. En half nederland koopt/kocht het wel dus zo'n slecht concept was het volgens velen toch niet.
Begrijp niet helemaal wat de puf/persen maar smiley erachter doet maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:32 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Maar die rotkindjes doen wel mee!![]()
Is dat dan niet zoquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:38 schreef reese.com het volgende:
[..]
Vind het net zo'n generalisatie als alle allochtonen zijn crimineel.
quote:
die is geweldigquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:01 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ik vind Wakker Met Een Wijsje wel gaaf
yes die laatste idd.. ik ben vrijdag de dertiende geboren, voor iedereen een rotdag maar voor mij een feest, maar dat wil niemand van mij horen.. etc etc..quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:04 schreef WanEnOonlie het volgende:
Jaaaaa die van nummer 13!!!
Bedoel je die van 1 keer 13 is 13, 2 keer 13 is 26 enzo? Of die Vrijdag de 13e?
Wat een fantastische site is dat! Alle afleveringen met beeld!quote:
Joh, kon je die nog niet?quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:50 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Ff opgezocht en die bestaat echt![]()
Als je hier van het begin naar maar het eind toe kijkt merk je dat de Gooise r langzaam aan minder hoorbaar wordt.quote:
eenschquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:47 schreef Nonnel het volgende:
Kinderen voor kinderen is écht fout. Van dat hele concept krijg ik al kriebels. Maarja, feit blijft wel dat Onbewoond Eiland een klassieker is.
"Ze komen duf en chagerijnig uit hun bedquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:59 schreef Biancavia het volgende:
Geeeemopper, gemekker, gezanik en gezeur,
dat is bij ons thuis elke morgen strijk en zet!
zie sig
Maarrrr dat is nog altijd beterrrrr dan (hmmhmmhmmhmhm) insecticieieieieden!!!Dat is het enige wat ik nog weet van dat liedjequote:Op zaterdag 23 september 2006 13:10 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik was groot fan van kinderen voor kinderen, volgens mij tot zon beetje deel 12/13 had ik allemaal op videobanden staan.
Nummers die ik erg leuk vond:
-Met 1 been op de stoep
-mn oma zit op jazzballet
-Stuntelkampioen
- Zomaar (nanananananananaa)!!
Ik had zelfs een supererge hagelwitte sweater met die letters van kinderen voor kinderen erop![]()
En ik ergerde me toen enorm aan zon meisjes tweeling die zong over een tuintje, die zongen echt enorm met een accent ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |