Bij caafjes is dat toch redelijk makkelijk te zien? Tenminste, dat vind ik dan. Even op de rug houden, duwen en kijken of er al dan niet iets tevoorschijn komt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:06 schreef ivetje het volgende:
Heeft de collega er wel genoeg verstand van om te zien of het een mannetje of vrouwtje is. Als ik het zo hoor wordt er nl weinig omgekeken naar het beestje en starx zit je ineens met een mannetje te kijken
Hij/zij is ongeveer 2 jaar en schijnbaar best tam. Op het internet is toch ook makkelijk het verschil te vinden? Hij moet er ook maar wat voor over hebben hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:15 schreef ivetje het volgende:
Nou ja, duwen hoeeft bij mijn mannen niet eensDaar zie je zo wel bij dat het echt geen vrouwtje is bij wie de tieten laag hangen zeg maar
Nee ok, wij vinden het makkelijk...maar als je er geen verstand van hebt..En hoe oud is de caaf, bij wat oudere mannetjes zijn de ballen dus een stuk beter te zien dan bij jonkies.tja, ik zeg ook maar wat
Rachelle staat ook nog steeds te koopquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:02 schreef Maddy_K het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel benieuwd. Als het een vrouwtje is mag ze wat mij betreft best blijven. Alleen even op zoek naar een grotere kooi dan. Ik hoor het morgen. Ik ben al helemaal aan het idee van 3 caafjes gewend, dus het zou me eigenlijk wel een beetje tegenvallen als zij een hij blijkt te zijn...
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Rachelle staat ook nog steeds te koop![]()
Ik zou het gewoon heeeeel leuk vinden als ze naar iemand ging die ik ook kenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:25 schreef Maddy_K het volgende:
Hé Zoeperzazke, breng me nou niet in de verleiding!!
Ik vind haar ook nog steeds een hele mooie cavia. Als ze daadwerkelijk bij ons zou zitten, zou ze binnen de kortste keren een heel ander kapsel hebben! Woody eet nl caafjesharen. Nemo is ook helemaal gekortwiekt. Haar haren zijn ongeveer 1 á 1.1/2 cm lang en er zijn echt hele happen uit. Ze ziet er eigenlijk niet mooi uit. Dat maakt gelukkig niet uit, want het is toch een knuffelcaaf.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:25 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon heeeeel leuk vinden als ze naar iemand ging die ik ook ken
Dat vindt Rachelle heus niet erg hoor, met zo'n lief baasje als jijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:42 schreef Maddy_K het volgende:
[..]
Ik vind haar ook nog steeds een hele mooie cavia. Als ze daadwerkelijk bij ons zou zitten, zou ze binnen de kortste keren een heel ander kapsel hebben! Woody eet nl caafjesharen. Nemo is ook helemaal gekortwiekt. Haar haren zijn ongeveer 1 á 1.1/2 cm lang en er zijn echt hele happen uit. Ze ziet er eigenlijk niet mooi uit. Dat maakt gelukkig niet uit, want het is toch een knuffelcaaf.
ja het is ook zo'n manier dat wij jinxy gekregen hebben!quote:Ja, vind het ook vreemd hoor. Leer je kids dan wat verantwoordelijkheid is, zorgen voor je huisdieren dus! Ben wel benieuwd of ze nog een ander huisdier krijgen
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat vindt Rachelle heus niet erg hoor, met zo'n lief baasje als jij
Dat vind ik dan wel weer positief van die moeder. Ik begrijp dat ze uiteindelijk niks gekocht hebben? Mss komt het toch nog goed. Het zijn volgens mij vaak van die impulsaankopen die uiteindelijk op MP terecht komen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:29 schreef CherryLips het volgende:
er waren in de dierenwinkel mensen met hun kind (jaar of 5) voor een hamster. die moeder vond het maar niks, die wilde dat het zo klein mogelijk was, en zei dat ze zich eerst even in moesten lezen voor ze het kind een diertje beloofden. Zegt die vader dat hij al wat dingen had opgezocht, maar toen iemand van de winkel hen kwam helpen wist de vader niet dat er verschil zat tussen een goudhamster en een dwerghamster. ze zaten bij een nestje teddyhamsters te kijken, ik stond op het punt om de beestjes te redden en ze zelf mee te nemen. Dat arme beestje staat over 3 maanden op marktplaats als hij geluk heeft
.
Jaaaaa ik heb er zin in! Joyce kom t ook, Rachelle zou natuurlijk mee kunnenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:54 schreef Maddy_K het volgende:
[..]
Dank je.
Heb je al zin in zondag?? Wij hartstikke veel! Ik weet eigenlijk niet wat zoonlief leuker vindt: de caafjes of de suikerspinnen![]()
Ik kom je sowieso opzoeken. Je zou toch Pipi meenemen voor de knuffelkeuring?
Aahh, ik vind Nova er lief uitzien met dat hoedjequote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:27 schreef Oxymoron het volgende:
Vandaag is het dierendag!![]()
En NOVA wordt vandaag 2 jaar!!
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze hebben een taart gegeten van groenten en ik heb een knaagstaafje gekocht.
dat was hem, hij kostte iets van ¤65quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:33 schreef ivetje het volgende:
Cherrylips : Bedoel je soms deze kooi
[afbeelding]
Jouw beschrijving klopt nl wel met mijn kooiJe hebt hem in verschillende maten, die ik heb is groot genoeg voor 2 caafs en volgens mij was het ook de grootste die ze hadden van dit model. Hij was geloof ik 70 euro ofzo
welk voer had je dan? Welk merk? Hope Farms? Dat is namelijk het beste voer dat er is voor knufcaafjes. Ik zou het zeker geven en blijven geven als het dat was, ze gaan vanzelf wel eten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:36 schreef ivetje het volgende:
Owja, volgens mij zijn mijn caafs een beetje boos op me
Moest caviavoer hebben, dus ben naar hornbach gereden (met de auto...joepie!!) om voer te halen. Niet meer uit die schepbakken, heb geen zin in wormpjes in huisDus ik zak uitzoeken, d8 dat ik deze al ooit had gehad. Was niet al te duur, geloof iets van 5 euro nog wat voor 3 kilo. Stond op "complete voeding voor cavia met extra vitamine C". Klinkt goed dus...trek hier thuis die zak open...alleen maar korrels!!!
En dat is nou net wat ze altijd laten staan
Tinus keek in z'n bakje en keer daarna nogal teleurgesteld naar mij alsof ie wilde zeggen "vind je me dik...moet ik op dieet"
Foutje dus...volgende keer maar weer ander voer proberen en hopen dat daar wat meer in zit dan droge korrels
Daarom geef ik ook alleen maar korrels, dat bespaart me zulke zielige smeekblikkenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:44 schreef Maddy_K het volgende:
O, ivetje, dat verhaaltje over Tinus en het nieuwe eten. Ik zie het al helemaal voor me!
Poeh, heb de zak al weggegooid...geen idee welk merk het was. Het was een vrij saaie zak, weinig kleur en van een soort dik papier gemaakt. Binnenkant was van dat bruine papierquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
welk voer had je dan? Welk merk? Hope Farms? Dat is namelijk het beste voer dat er is voor knufcaafjes. Ik zou het zeker geven en blijven geven als het dat was, ze gaan vanzelf wel eten.
Maarreh, wissel jij zo veel met je voer dan? Dat is namelijk niet echt goed voor de caafjes....
De mijne eten het voer (gemengd +vit C)helemaal op, ik ben verbaasd. De eerste cavia's die hun korrels netjes opeten...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:36 schreef ivetje het volgende:
Owja, volgens mij zijn mijn caafs een beetje boos op me
Moest caviavoer hebben, dus ben naar hornbach gereden (met de auto...joepie!!) om voer te halen. Niet meer uit die schepbakken, heb geen zin in wormpjes in huisDus ik zak uitzoeken, d8 dat ik deze al ooit had gehad. Was niet al te duur, geloof iets van 5 euro nog wat voor 3 kilo. Stond op "complete voeding voor cavia met extra vitamine C". Klinkt goed dus...trek hier thuis die zak open...alleen maar korrels!!!
En dat is nou net wat ze altijd laten staan
Tinus keek in z'n bakje en keer daarna nogal teleurgesteld naar mij alsof ie wilde zeggen "vind je me dik...moet ik op dieet"
Foutje dus...volgende keer maar weer ander voer proberen en hopen dat daar wat meer in zit dan droge korrels
Nou, die van mij eten nu dus ook voor het eerst hun korrels opquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De mijne eten het voer (gemengd +vit C)helemaal op, ik ben verbaasd. De eerste cavia's die hun korrels netjes opeten...![]()
Mja, dat deed ik vroeger dus ook totdat ik ineens wormpjes in mijn huis had! Die wormpjes ontpopten zich tot kleine motjes, en ik had een mottenplaagje in huis. Voor mij dus nooit meer graaibakkenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:40 schreef Lyssa het volgende:
Mijn caafjes eten ook alleen maar korrels.. hele dikke uit zo'n graaibak bij de dierenwinkel.. iets van zippy.. daar zijn ze gewoon tevreden over xD ik had ooit een zakje met mengsel voer en daar aten ze vervolgens alleen de korrels en de cornflake dingies uit.. de rest bleef liggen xD
ik ben er nog niet toe gekomen om hem te kopen, ik ben te druk met school om naar de dierenwinkel te gaan eigenlijk... zo dringend is het natuurlijk nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@ Zoeperzazke, bevalt het (hoek) -toillet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |