abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42115114
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:40 schreef axis303 het volgende:
En vooral de losers die strooien met Engelse termen:

Interior Designer: Schoonmaker
Facility Manager: Chef Kok
Controller: Boekhouder (vooral in het kleinbedrijf!!!)
Executive Director of Operations: Chef afdeling lopende band werkers
Executive Internal Logistics Manager: Dozen-schuiver in de werkplaats
Supply Facility Manager: o.a het bijvullen van de koffie-automaten en de cup-a-soup
Executive Manager of Daily Operations: iemand die zijn dagelijkse ronde maakt langs brandblussers, sprinkler-installaties en kopieermachines.

Vooral die vacaturepagina's op zaterdag in de krant, elke week weer het hoogtepunt van het weekend.
Facility Manager is naar mijn weten nog altijd een conciërge. Bij ons heet dat namelijk ook zo, en die staat niet te koken in ieder geval. Ook "Executive Director of Operations" verschilt per bedrijf. Maar goed, jij zelf hebt het ook over "losers".

Verder heb je wel gelijk, beetje onzin dat het allemaal van die aparte namen heeft.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 25 september 2006 @ 16:49:34 #252
153627 ElZwino
Red de banaan, eet een aap
pi_42115754
hmm ik ken mensen die 'studeren' voor Social Garbage Manager en Mechanical Design and Engineering. Oftewel vuilnisman en werktuigbouwkunde op lbo niveau ofzo ._.
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal...
pi_42116476
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef MouseOver het volgende:

[..]

wat was de eerste? Misschien is een beroep op het raakvlak van die twee iets voor je.
Mijn eerste studie was HBO-rechten en die heb ik inderdaad niet afgemaakt. Overigens zit ik nu ook in een sollicitatieprocedure bij de politie, maar dat is nog een heel traject. Die baan heb namelijk altijd al willen hebben en dan heb ik zometeen eindelijk een vast inkomen. Maar tot die tijd wil ik nog niet mijn studie opgeven voor de zekerheid.
Ik wil alleen duidelijk maken dat studies als Culturele en Maatschappelijke Vorming en Vrijetijdskunde erg breed zijn, wat mogelijk problemen kan geven bij toetreding op de arbeidsmarkt.
pi_42116579
quote:
Op maandag 25 september 2006 17:18 schreef ogrish het volgende:

[..]

Mijn eerste studie was HBO-rechten en die heb ik inderdaad niet afgemaakt. Overigens zit ik nu ook in een sollicitatieprocedure bij de politie, maar dat is nog een heel traject. Die baan heb namelijk altijd al willen hebben en dan heb ik zometeen eindelijk een vast inkomen. Maar tot die tijd wil ik nog niet mijn studie opgeven voor de zekerheid.
Ik wil alleen duidelijk maken dat studies als Culturele en Maatschappelijke Vorming en Vrijetijdskunde erg breed zijn, wat mogelijk problemen kan geven bij toetreding op de arbeidsmarkt.
Laten ze bij de politie tegenwoordig mensen met zo'n wazige sociologische opleiding toe. Geen wonder dat ze dan niet verder komen dan flitsen langs de snelweg
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_42118509
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:55 schreef Individual het volgende:

[..]

losers: mensen die uit hun nek lullen en andere verwijten met Engelse termen te strooien en het zelf ook doen.

Nou ja, als de vacaturepagina's het hoogtepunt van je weekend zijn begrijp ik je een stuk beter!
Jij bent Supply Facility Manager?
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  maandag 25 september 2006 @ 19:50:21 #256
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_42120514
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:46 schreef axis303 het volgende:

[..]

Jij bent Supply Facility Manager?
Nee, ik ben 'open deur intrap executive'
reset
pi_42121925
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:47 schreef PvtRyan het volgende:

[..]

Onderzoek dat nergens goed voor is of nergens toe leidt wordt niet gefinancieerd.
Want ze kunnen tegenwoordig in de toekomst kijken . Jij bent fucking dom.
  maandag 25 september 2006 @ 21:27:39 #258
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42123003
edit, doet er niet toe
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_42125155
Als je poen wil scheppen moet je loodgieter worden. Wat ze toch durven vragen voor kleine reparaties...
pi_42183381
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:37 schreef MouseOver het volgende:
Zijn jullie nu allemaal studies aan het opnoemen waarvan je gewoon geen idee hebt wat ze inhouden en ze daarom bij voorbaat al als "belachelijk" ziet
moet je eerst zelf pedo zijn, voordat je de pNVD mag verafschuwen dan?
moet je eerst zelf pallets sorteren, voordat je mag inzien dat zulk werk geen toekomst bied?
moet je eerst zelf op het vmbo gezeten hebben, voordat je mag stellen dat er ontzettend veel (criminele) mongolen rondlopen dan?

gelukkig maar dat er ook mensen zijn, die jouw logica niet wensen te volgen.
  donderdag 28 september 2006 @ 02:58:04 #261
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_42189434
Jeutje, ik heb wel een gevoelig onderwerp aangesneden met dit topic zeg
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_42191092
quote:
Op woensdag 27 september 2006 22:36 schreef immortalsean het volgende:

[..]

moet je eerst zelf pallets sorteren, voordat je mag inzien dat zulk werk geen toekomst bied?
moet je eerst zelf op het vmbo gezeten hebben, voordat je mag stellen dat er ontzettend veel (criminele) mongolen rondlopen dan?

Ja, en jammer dat er mensen zijn die zo kortzichtig denken als jij. Als je pallets sorteren nu leuk vind?
en heb jij ervaring met het VMBO? Ook vast niet, ik ook niet, dus ik zou het niet weten, maar het zal wel weer een vooroordeel zijn, verder over doe PNVD... appels --> peren.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 28 september 2006 @ 09:12:16 #263
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_42191546
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Ik heb al een boek.
pi_42205932
je moet gewoon logistiek & technische vervoerskunde doen
bier
pi_42209655
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:22 schreef italiaan1987 het volgende:
je moet gewoon logistiek & technische vervoerskunde doen

Niet feest opleidingen:

Tandheelkunde
Bedrijfseconomie
Farmacie
Geneeskunde
Fiscaal Recht
Biomedische Wetenschappen
Technische Bestuurs/Bedrijfskunde
Technische Informatica/Wiskunde/Natuurkunde/etc.
Civiele Techniek, Bouwkunde, Werktuigbouwkunde
Maritieme Techniek, Lucht en Ruimtevaarttechniek
Econometrie

Feest opleidingen:
Vrijetijdskunde
Sport en management
Culturele en Maatschappelijke vorming
....
...
...
..
.

Vul het lijstje aan
pi_42210127
Logistiek/Bedrijfskunde

Marketing ,
Vrijetijdskunde
Media management meuk
Een opleiding met management in de naam
Communicatie-onzin

Alsof je met die opleidingen iets zinvols kan bijdragen aan de wereld.
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:21:01 #267
3878 Vork
Manisch creatief
pi_42221837
Sommige mensen zien dit topic als een aanleiding om hun eigen opleiding te promoten als zijnde "een echte opleiding" en alle opleidingen waarbij men niet zo snel een beeld kan vormen van een mogelijk beroep of überhaupt een beeld af te doen als onzin en zonde van de tijd/geld. Inhoudelijk gezien draagt het weinig bij, sterker nog, met opmerkingen over Engelse termen en zelfs de PNVD, dwaalt men toch behoorlijk af.
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:45:55 #268
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_42222161
quote:
Op woensdag 27 september 2006 22:36 schreef immortalsean het volgende:

[..]

Er is een wereld van verschil tussen zelf pedo zijn en weten wat het inhoudt .

De user die jij quote zegt nergens dat je zelf de studie gedaan moet hebben, hij zegt alleen dat je tenminste moet weten wat de studie enigszins inhoudt wil je er over kunnen oordelen. Net zoals het niet meer dan logisch is dat je eerst weet waar de PNVD voor staat alvorens je de party verafschuwt.

Dat is dus TOTAAL iets anders dan wat jij zegt.
Krekker is de bom!
  vrijdag 29 september 2006 @ 02:47:44 #269
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_42222722
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:
Sigwaardig
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
  Eindredactie Games vrijdag 29 september 2006 @ 09:27:56 #270
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_42225007
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:20 schreef Theodoric het volgende:
Logistiek/Bedrijfskunde

Marketing ,
Vrijetijdskunde
Media management meuk
Een opleiding met management in de naam
Communicatie-onzin

Alsof je met die opleidingen iets zinvols kan bijdragen aan de wereld.
zei iemand met als beroep klm
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 29 september 2006 @ 11:29:50 #271
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_42228109
Mensen die marketing maar overbodig en onzinnig vinden!

Vertel dat maar eens aan Coca Cola om te beginnen hahahaha!
reset
pi_42228308
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:29 schreef Individual het volgende:
Mensen die marketing maar overbodig en onzinnig vinden!

Vertel dat maar eens aan Coca Cola om te beginnen hahahaha!
Ach ja, die mensen denken dat klanten vanzelf naar je toe komen net als dat Communicatie onderschat wordt. Zo triest die mensen die niet eens weten wat het inhoud, maar er wel over oordelen.
  vrijdag 29 september 2006 @ 11:40:04 #273
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_42228437
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:05 schreef StefanP het volgende:

[..]

En laten dat nou net allemaal flutbaantjes zijn? Communicatiemedewerker, marketingmedewerker, conceptontwikkelaar - houd toch op...

Dat zijn van die baantjes waar ze elke 6 maanden een nieuwe "strategie" voor het gezicht van het bedrijf bepalen... of de slogan veranderen... of het briefpapier. Met van die zweverige uitleg waar elk weldenkend mens van over z'n nek gaat, in de trant van "onze nieuwe bedrijfscultuur staat voor slagvaardigheid, een synergie tussen inzet en passie!" Zinloze overhead, dom volk gewoon dat niets toevoegt.
Helaas denken onze 'top managers' daar anders over.
Ook in de advertenties voor vacatures worden deze nonsens steeds vaker gebruikt
"Actuaris met passie voor cijfers "

Helaas zijn er teveel managers en teweinig leiders in onze bedrijven
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
  vrijdag 29 september 2006 @ 11:48:07 #274
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_42228667
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:35 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ach ja, die mensen denken dat klanten vanzelf naar je toe komen net als dat Communicatie onderschat wordt. Zo triest die mensen die niet eens weten wat het inhoud, maar er wel over oordelen.
Het is niet zo dat het niet belangrijk of nodig is.
Het is alleen geen studie van 4 jaar waardig.
Leuk voor erbij (naast een degelijke studie)
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_42228866
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:48 schreef DiRadical het volgende:

[..]

Het is niet zo dat het niet belangrijk of nodig is.
Het is alleen geen studie van 4 jaar waardig.
Leuk voor erbij (naast een degelijke studie)
Oh dat weet ik niet, heb daar namelijk nooit een studie voor gedaan Dus ik denk dat je daar dan wel gelijk in hebt als ik het kan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')