Dagelijks wel een keertje hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 21:49 schreef beefcake het volgende:
[..]
Wie wil zijn kind nu achter het behang plakken, hoe ontaard kan je zijn
tuurlijkquote:Op donderdag 21 september 2006 21:52 schreef Lois het volgende:
Ik ga lekker slapen mensen, houden jullie het netjes?
Slaap lekker Lois!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:52 schreef Lois het volgende:
Ik ga lekker slapen mensen, houden jullie het netjes?
Ha dat zag ik nog net ff!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:54 schreef melonovy het volgende:
En gelijk het goedemorgen en welterusten in OUD topic
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:54 schreef melonovy het volgende:
is ze al weg?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:54 schreef melonovy het volgende:
Ik voel me het tegenovergestelde van jouw muis mousquote:Op donderdag 21 september 2006 21:55 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik mis het hoe voel je je vandaag nog
Moest je afwassen vandaag?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:56 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik voel me het tegenovergestelde van jouw muis mous![]()
Lees je inquote:Op donderdag 21 september 2006 21:56 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik voel me het tegenovergestelde van jouw muis mous![]()
donker??quote:Op donderdag 21 september 2006 21:57 schreef jessie het volgende:
Enne wat voor weer is het bij jullie?
In rotterdam is het.....
truthquote:Op donderdag 21 september 2006 21:57 schreef Rewimo het volgende:
Jessie, wat fijn voor je!![]()
Zeg, waar moet ik nu heen met mijn toverbalbuik?
en dan vooral omdat je weet dat het ergste nog moet komenquote:Op donderdag 21 september 2006 21:59 schreef Leah het volgende:
Nee, maar ff zonder gekheid, de zeur en zeik posten mogen wel wat minder van mij hoor. Eigenlijk. Dat je een keer je hart moet luchten snap ik best, en ik snap ook de posts van mensen die acuut en dringend advies/meningen willen over iets. Allemaal heel begrijpelijk, wat mij betreft, maar soms word ik er wellens een beetje verdrietig van dat mensen schrijven alsof een zwangerschap 1 groot tranendal is.
En hou me ten goede, voor sommige mensen is het dat ook, maar wees dan wat genuanceerd in je uitspraken.
Da's een ideequote:Op donderdag 21 september 2006 21:58 schreef moussy het volgende:
truth
Ik zei het toch? Vertrutquote:
Ja en dan wil je kat niet naar binnen terwijl je net een bak lekkers hebt klaargezet en zit je huis weer vol met die troepquote:
Hee huh ik ben verbluft?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:00 schreef chacama het volgende:
Spuug en Icaa (ja met die puntjes erbij)..... ik voelde hem ergens wel aankomen. De reaties dan. En ergens is het ook waar wat jullie zeggen. Denk dat ik er over een week inderdaad wel aan gewend ben. Maar nu nog ff niet (met dank aan reese die nog even de spijker op de homonale kop wist te tikken). En nee, ik ga niet klagen. Zal nog wel bij de Klaagbaak kijken of er daar een plekje is waar ik mijn gal kan spuien......Dus om het weer goed te maken... iedereen welterusten en tot een volgende keer. En als ik niet in een goede bui ben, zoek ik een andere plek om even stoom af te blazen. Deal???
Viva was toch voor de hippe vrouwen? Vandaar dat ik er nooit kom eigenlijkquote:
gebroken enkel was het toch?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:00 schreef chacama het volgende:
Spuug en Icaa (ja met die puntjes erbij)..... ik voelde hem ergens wel aankomen. De reaties dan. En ergens is het ook waar wat jullie zeggen. Denk dat ik er over een week inderdaad wel aan gewend ben. Maar nu nog ff niet (met dank aan reese die nog even de spijker op de homonale kop wist te tikken). En nee, ik ga niet klagen. Zal nog wel bij de Klaagbaak kijken of er daar een plekje is waar ik mijn gal kan spuien......Dus om het weer goed te maken... iedereen welterusten en tot een volgende keer. En als ik niet in een goede bui ben, zoek ik een andere plek om even stoom af te blazen. Deal???
zat ook weinig anders zodat ze niet uitgekotst en uitgescheten zou worden.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:03 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hee huh ik ben verbluft?Ik sta echt even met mijn mond vol tanden van deze relativerende post. Klasse! En dat meen ik. Welterusten Chacama.
De blijdschap spat er vanaf!!!!!!!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:04 schreef moussy het volgende:
[..]
gebroken enkel was het toch?4 maanden ziektewet
4 maanden je kerel om je heen
![]()
Daar sluit ik me bij aan. Voor dit soort reacties kan ik respect opbrengen. Slaap lekker Chacama, en probeer toch een beetje de leuke dingen van je zwangerschap te zien. Zo vaak is een vrouw niet zwanger, in deze tijden, dus probeer deze speciale tijd toch een beetje te koesteren.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:03 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hee huh ik ben verbluft?Ik sta echt even met mijn mond vol tanden van deze relativerende post. Klasse! En dat meen ik. Welterusten Chacama.
Ze hebben een sectie Baby'squote:Op donderdag 21 september 2006 22:04 schreef beefcake het volgende:
[..]
Viva was toch voor de hippe vrouwen? Vandaar dat ik er nooit kom eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |