Special Victims Unit is wel te pruimen.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:05 schreef -skippybal- het volgende:
Maar waarom doe je dan L&O als voorbeeld??
Sopranos
![]()
Ik wil dat Oz weer terugkomtquote:Op donderdag 21 september 2006 21:06 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Special Victims Unit is wel te pruimen.
13 toch?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:07 schreef MilkyWay het volgende:
CSI is hip
Jerry Bruckheimer héquote:Op donderdag 21 september 2006 21:09 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb hier om onduidelijke redenen nog RTL 5 op de achtergrond aanstaan, en ik irriteer me mateloos aan die flitsende sound effects en hippe muziekjes om het tof te maken.
Wat een trieste bedoening. Zelfs Steven Seagal's films staan dichter bij de realiteit.
Je stelt me diep teleur, ratel.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
CSI is te gek!Ik baal altijd als het afgelopen is.
Bah, CSI is best een goede serie. Jammer dat het in het echt niet zo kan gaan.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:43 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Je stelt me diep teleur, ratel.
nu heb je het verpestquote:Op donderdag 21 september 2006 21:04 schreef SiemeN het volgende:
Het meest hilarische is nog dat het gros van de bevolking zowaar denkt dat CSI realistisch is.
Moet je het topic vooral weer omhoog kickenquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:11 schreef theepot het volgende:
Als we over elk bagger program een topic gaan openen zijn we met kerstmis nog bezig.
![]()
ik zie het al helemaal voor me dat iedereen door Seagal van het plaats delict wordt gerostquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:05 schreef Dont_Panic het volgende:
Ze hadden nog beter Steven Seagal kunnen inhuren...
Stargate FTW
Post ze eens.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:48 schreef BlueCurl het volgende:
tieten heb ik al... enkel dat bier nog lekker gaan vinden
Je gebruikt de verkeerde PI/Smiley.quote:
ach ik zit al paar jaar in een klas met enkel mannen. I really don't carequote:
Dit is echt een kuttopicquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:20 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Je gebruikt de verkeerde PI/Smiley.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |