Meer het feit dat je dan ook weer bestanden naar OS X moet slepen enz.quote:Op zondag 24 september 2006 02:43 schreef magnifor het volgende:
Snelheid van Parallels schijnt erg hoog te zijn. Zie ook de topic op got:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1124623/0
Hoi! Msn?quote:Op zondag 24 september 2006 02:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Meer het feit dat je dan ook weer bestanden naar OS X moet slepen enz.
De iPod komt uit België, de iMac uit China en de Radio Remote zal wel weer ergens anders vandaan komen.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:28 schreef TwyLight het volgende:
Apple
Ik heb dus een ipod, een radio remote, en een imac besteld en ze zijn vandaag verzonden.
maar ze zijn alle 3 bij een verschillend bedrijf verzondenen het duurt ook nog is tot 30 september en tot 2 oktober die ipod
Dat kan niet , je moet het via een netwerkmap doen.quote:Op zondag 24 september 2006 02:59 schreef magnifor het volgende:
weet nog niet of dat mogelijk is. Maar daar kom ik snel genoeg achter.
Nee..., ongeldige url.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:04 schreef skiczukie het volgende:
http://www9.tmf.nl/mediaplayer/player.php?id=528&action=&channel=tv&exurl=&bandwidth=512
Doet deze stream het bij jullie? Ik heb ook Flip4Mac en WMP enzo. Help?
Kan je met die picasa plugin ook meteen je foto's verkleinen (geschikter maken voor het web, dus)? Anders moet ik het alsnog via ImageWell doen, buiten iPhoto om dus, om de foto's daarna alsnog handmatig te moeten uppen; dan heeft die plugin weinig voordelen.quote:Op zondag 24 september 2006 10:30 schreef nietzman het volgende:
Kuddos voor Google. Voor hun Picasa web albums leveren ze gewoon een iPhoto plugin en een aparte upload-tool. Het zijn wel toffe peren!
Oke.quote:Op zondag 24 september 2006 09:05 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat kan niet , je moet het via een netwerkmap doen.
Je kent het wel, beetje schoolwerk (Word), muziek luisteren, surfen. Wat zou je er meer mee moetenquote:Op zondag 24 september 2006 12:21 schreef Geqxon het volgende:
Wat doe je er dan mee? 3 uur vind ik zelf overigens zeer netjes
Bij mij doet hij het gewoon hoor, zonder extra downloads etc...quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:04 schreef skiczukie het volgende:
http://www9.tmf.nl/mediaplayer/player.php?id=528&action=&channel=tv&exurl=&bandwidth=512
Doet deze stream het bij jullie? Ik heb ook Flip4Mac en WMP enzo. Help?
Is die plugin bij jou wel sneller als een lullige 4kbs?quote:Op zondag 24 september 2006 10:52 schreef Roeni3 het volgende:
Nevermind, zie dat het idd ook mogelijk is. Maar even proberen dan, dat Picasa.
Nee hoor, je Mac blijft lekker snel.quote:Op zondag 24 september 2006 12:26 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je kent het wel, beetje schoolwerk (Word), muziek luisteren, surfen. Wat zou je er meer mee moeten![]()
? Maar 3 uur is dus wel netjes... Ok!
Ben trouwens echt zo bang dat na het installeren van allerlei programma Tiger, net als Windows, zo traag wordt als de pest. Is dat een ongegronde angst, of zijn er speciale onderhoudsprogrammatjes om je Mac lekker snel te houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |