Die opname is niet zo lang geleden ook al een keer voorbij gekomen, dat bedoel ikquote:
Bij de Mediamarkt hebben ze ook een hele brede keuze aan koptelefoons, kun je ze ook goed testen enzo.quote:En de Sennheiser HD 215 dan? Is wel 80-95 euro, maar ziet er ook wel vet uit.
Heb jij ervaring met die Harley Bentons? Het is echt het allergoedkoopste muziekmerk dat ik ooit ben tegengekomenquote:
Nog niet, binnenkort wel, moet weer eens snaren gaan vervangen...quote:Op woensdag 27 september 2006 13:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb jij ervaring met die Harley Bentons? Het is echt het allergoedkoopste muziekmerk dat ik ooit ben tegengekomen![]()
Er kan er maar 1 de beste zijn:quote:Op woensdag 27 september 2006 13:56 schreef Desensitized het volgende:
Ja ok, maar klinkt elke keer toch weer vet
Motherfucking BATTERY WHUHOA
En die ProDJuser is idd erg goed, maar dan moet ik alsnog naar Rotterdam reizen... Ga straks even naar de MM, hebben vast wel wat.
Oe die ziet er draadloos uitquote:Op woensdag 27 september 2006 14:56 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Er kan er maar 1 de beste zijn:
[afbeelding]
Beyer DT 770 Pro... 1 woord: perfectie!
Moest ie draadloos zijn??? Owshit, niet gezien..quote:Op woensdag 27 september 2006 15:20 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Oe die ziet er draadloos uit![]()
Geen idee ik gebruik nooit een koptelefoonquote:Op woensdag 27 september 2006 15:30 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Moest ie draadloos zijn??? Owshit, niet gezien..
Maarja: draadloos zuigt grote tijd...
draadloos is een slecht idee, mindere kwaliteit, interferentie van andere apparaten.. en batterijen.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:42 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Geen idee ik gebruik nooit een koptelefoon![]()
Ik neem helemaal geen koptelefoonquote:Op woensdag 27 september 2006 17:37 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
draadloos is een slecht idee, mindere kwaliteit, interferentie van andere apparaten.. en batterijen.
dus ik zou er gewoon een nemen met een mooie lange kabel
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:56 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Er kan er maar 1 de beste zijn:
[afbeelding]
Beyer DT 770 Pro... 1 woord: perfectie!
quote:
quote:The minimum order value is ¤ 25,-. For standard and Hot Deal items, our shipping costs are ¤ 8,-, for oversized and extremely heavy equipment, please ask our experts or leave a quote in the comment field that we send a quote before processing the order.
Nouja als ze echt heel slecht zijn ben je er in een maandje wel doorheen.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:10 schreef Even het volgende:
[..]
[..]
![]()
Moet je nou voor minimaal 25 euro aan spullen bestellen en dan nog eens 8 euro verzondkosten? Wat moet ik met 25x6 snaren van onbekende kwaliteit ?!
150 snarenquote:Op woensdag 27 september 2006 18:16 schreef Even het volgende:
Ja maar dat zou kunnen betekenen dat ik dan 32 euro betaal voor bagger 150 snaren....
Hoe maak je die drum erbij enzo? Ik loop eindeloos te klooien met midi bestandjes in cubase plakken, maar dan werkt dit weer niet en dan dat weer niet. Is er niet een simpelere manier om zoals bij jou drums toe te voegen enzo?quote:Op woensdag 27 september 2006 01:24 schreef Thomzzzzz het volgende:
Ik had em een paar topics geleden ook al gepost, omdat we het er toevallig toen over hadden, en ik had 's middags vrij
http://members.chello.nl/t.tijdink/battery.mp3
Zo...
ProTools + Reason... met ProTools neem ik de audio op van de gitaren en de bass, en de drums programmeer ik dan in Reason... ik weet niet of Reason ook met Cubase samenwerkt, dat zou je aan iemand moeten vragen die met Cubase werkt, maar anders kan je ook met Reason eerst de drums maken, exporteren als .wav/.aiff en dan importeren in Cubase als audio en lekker meespelen!quote:Op woensdag 27 september 2006 18:29 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Hoe maak je die drum erbij enzo? Ik loop eindeloos te klooien met midi bestandjes in cubase plakken, maar dan werkt dit weer niet en dan dat weer niet. Is er niet een simpelere manier om zoals bij jou drums toe te voegen enzo?
volgens mij kan je die aan elkaar knopen met ReWirequote:Op woensdag 27 september 2006 19:11 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
ProTools + Reason... met ProTools neem ik de audio op van de gitaren en de bass, en de drums programmeer ik dan in Reason... ik weet niet of Reason ook met Cubase samenwerkt, dat zou je aan iemand moeten vragen die met Cubase werkt, maar anders kan je ook met Reason eerst de drums maken, exporteren als .wav/.aiff en dan importeren in Cubase als audio en lekker meespelen!![]()
Oh enne het is niet moeilijk ofzo, maar 't kost wel redelijk wat tijd hoor...
Ik zou nog even voor je kijken. ik had een strap besteld, de verzendkosten waren ¤5,60 en volgens mij duurde het 2 weken voor hij er was, maar dat weet ik niet zeker. Duurde iig niet heel lang ofzo..quote:Op maandag 25 september 2006 21:08 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wat zijn de verzendkosten en hoe lang doet het erover om hier te komen?
![]()
Exact. Niks geen importeren in .wav, gewoon aansturen vanuit Cubase ipv. met de mij toch iets te blokkerige sequencer in Reason.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:30 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
volgens mij kan je die aan elkaar knopen met ReWire
Ja echt hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 18:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
150 snaren![]()
Zo net ff wat nieuwe plectrums gekocht ik kan weer ff vooruit![]()
ja toch?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:44 schreef Even het volgende:
[..]
Ja echt hoor25 euro => 25 pakjes => 6x25 = 150 snaren
![]()
Zeikerd!quote:Op woensdag 27 september 2006 18:10 schreef Even het volgende:
[..]
[..]
![]()
Moet je nou voor minimaal 25 euro aan spullen bestellen en dan nog eens 8 euro verzondkosten? Wat moet ik met 25x6 snaren van onbekende kwaliteit ?!
Als jij een bestelling hebt staan voor 349 euro, ga je mij niet vertellen dat je niet een setje snaren van 1 euro meebesteld om te proberen!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef Jorikjet het volgende:
ja maar dan heb je snaren waarvan je niet eens weet hoe ze zijn!
Goedkoop?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef Jorikjet het volgende:
ja maar dan heb je snaren waarvan je niet eens weet hoe ze zijn!
ow ik dacht dat je gelijk 25 van die pakjes bestelde.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als jij een bestelling hebt staan voor 349 euro, ga je mij niet vertellen dat je niet een setje snaren van 1 euro meebesteld om te proberen!![]()
Ik ben wel gek, maar ik ben niet goed...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:08 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ow ik dacht dat je gelijk 25 van die pakjes bestelde.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |