Blind Sight, 37 Stabwoundz, Progress, Arise Out Of Leftfield, SliK en wat side-projects. Niet te vergeten wat ie voor zijn school heef moeten doen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:09 schreef Desensitized het volgende:
Wie heeft ie al geproduceerd dan?
Thanks!!! Als we een paar stappen verder zijn zal ik mij niet schamen hem iets te vragen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:46 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ibanez: op het gitaarnet.nl forum zit een vent die luistert naar de naam "Han S". Hij heeft ook zijn eigen studio (beaufort studio heet het geloof ik, google). Misschien is dat handig als je vragen mocht hebt voor een eigenaar.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:04 schreef Neidropje het volgende:
pedalboard updeet:P weer eens even netjes gemaakt;) De jackhammer wordt hopelijk deze week (bestelling) vervangen door een Maxon SD9 m/
[afbeelding]
-> JimiHendrix Wah -> SD9 - > TS9 -> Tsunami - > MemorymanDeluxe -> MXR phase90 -> Clean sanchez -> a/b ->
sjiek!!, die ledjes ook wel, al zal ik dat niet zo snel doen!quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:04 schreef Neidropje het volgende:
pedalboard updeet:P weer eens even netjes gemaakt;) De jackhammer wordt hopelijk deze week (bestelling) vervangen door een Maxon SD9 m/
[afbeelding]
-> JimiHendrix Wah -> SD9 - > TS9 -> Tsunami - > MemorymanDeluxe -> MXR phase90 -> Clean sanchez -> a/b ->
WTF als ie idd 800 dollar is gewoon zelf importeren en belasting betalen bij de douane ben je stukken goedkoper uit.quote:Op maandag 25 september 2006 14:35 schreef Even het volgende:
ESP EX met EMG ¤2.585,00![]()
Op de site van ESP stond 800 dollar.....
Vind het wel een vet model, is die Epiphone explorer gothic van goede kwaliteit? Jammer van de Floyd die daar standaard op zit![]()
wees gerust, dat komt niet in 1 keer:) speel zo'n 10 jaar en studeer enzo allemaal vrolijk. Dus allemaal bijbaantjes/vakantiewerk/verjaardagen etc etc. Alles zelf bij elkaar gespaard, dan is het ook veel leukerquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:18 schreef punkjunk het volgende:
[..]
hoeveel geld heb je daar in gestopt?
Dat is inderdaad de manier. Toch moet je er soms maar niet al teveel bij nadenken wat het allemaal heeft gekostquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:37 schreef Neidropje het volgende:
[..]
wees gerust, dat komt niet in 1 keer:) speel zo'n 10 jaar en studeer enzo allemaal vrolijk. Dus allemaal bijbaantjes/vakantiewerk/verjaardagen etc etc. Alles zelf bij elkaar gespaard, dan is het ook veel leuker
ex-400 bij american guitar store is ook gewoon 800 euro hoor.. maar da's een LTD, ondermerk van ESP.. echte ESP zal wel iets duurder zijn dan jah.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:48 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
WTF als ie idd 800 dollar is gewoon zelf importeren en belasting betalen bij de douane ben je stukken goedkoper uit.
Ja ik had niet door dat ik naar de LTD zat te kijkenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:49 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ex-400 bij american guitar store is ook gewoon 800 euro hoor.. maar da's een LTD, ondermerk van ESP.. echte ESP zal wel iets duurder zijn dan jah.![]()
Jij bent een vieze smerige pedofielquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:02 schreef Even het volgende:
[..]
Ja ik had niet door dat ik naar de LTD zat te kijken![]()
Ik durf teminste een plaatje van mezelf als avater te gebruikenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:49 schreef JingleKoning het volgende:
[..]
Jij bent een vieze smerige pedofielzolang jij je avatar niet veranderd blijf ik je stalken
![]()
Ik was 11 maanden en was toen al met muziek bezigquote:
Klopt, en best lastig om dat mee of na te spelen op hetzelfde tempo en dan ook nog eens ECHT strak te spelen, ik heb het geprobeerd, en opgenomen... 't was bijna niet te doen, en hij is eigenlijk nog te langzaam ook... en KRAMP!!! jezus heej, niet meer normaal gewoon, als je dat 20 keer moet inspelen... dus laat staan hoe lang Metallica dat heeft zitten spelen voordat het echt goed erop stond...quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Battery is best snel
Nou laat eens horenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:51 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Klopt, en best lastig om dat mee of na te spelen op hetzelfde tempo en dan ook nog eens ECHT strak te spelen, ik heb het geprobeerd, en opgenomen... 't was bijna niet te doen, en hij is eigenlijk nog te langzaam ook... en KRAMP!!! jezus heej, niet meer normaal gewoon, als je dat 20 keer moet inspelen... dus laat staan hoe lang Metallica dat heeft zitten spelen voordat het echt goed erop stond...
![]()
Vet manquote:Op woensdag 27 september 2006 01:24 schreef Thomzzzzz het volgende:
Ik had em een paar topics geleden ook al gepost, omdat we het er toevallig toen over hadden, en ik had 's middags vrij
http://members.chello.nl/t.tijdink/battery.mp3
Zo...
quote:Op woensdag 27 september 2006 01:24 schreef Thomzzzzz het volgende:
Ik had em een paar topics geleden ook al gepost, omdat we het er toevallig toen over hadden, en ik had 's middags vrij
Zo...
Maar niet snel genoeg, en sneller kreeg ik em niet meer, jezus na een uur spelen ofzo kreeg ik zo'n fucking kramp in mn arm... maar het is op zich niet onaardig, behalve de intro, die is niet netjes... BOEIE!quote:
Zeer netjesquote:Op woensdag 27 september 2006 01:24 schreef Thomzzzzz het volgende:
Zo...
Hoe bedoel je dat??quote:Op woensdag 27 september 2006 12:53 schreef Svyatagor het volgende:
Mooi kort geheugen heeft iedereen hier.![]()
linkjequote:Op dinsdag 26 september 2006 10:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Kan het niet vinden, doe eens linkje?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |