Je hebt wel internet natuurlijk daar... maar Fokken zal ff minder worden zeker?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:45 schreef Atuniel het volgende:
Zo... dat was het dan... nog paar minuutjes en ik zeg Tabe
Betekent wel dat ik bij mn volgende werkgever wel aan het werk zal moeten, de eerste tijd dan in ieder geval. Ik hoop dat ik een bureau krijg met mn rug tegen de muur
Ja dat denk ik wel... weet wel zeker.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je hebt wel internet natuurlijk daar... maar Fokken zal ff minder worden zeker?
Of niet
Geen idee of er nog een ander golf spel is gijsquote:Op donderdag 21 september 2006 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is er een andere golfgame op de Xbox 360 dan?
Ik weet niet of je toentertijd Tiger Woods 2004 hebt gespeeld maar die was echt geweldig! Dit lijkt het eerste deel te worden wat TW2004 overtreft. Ik hou normaal helemaal niet van sportgames, maar golf werkt op een console!
Hier een preview op Gamespot:
http://www.gamespot.com/xbox360/sports/tigerwoodspgatour07/news.html?sid=6157806&mode=previews&tag=previews;title;1
Een een cool filmpje over jezelf namaken op IGN:
http://xbox360.ign.com/objects/826/826459.html
Gewoon jezelf namaken, lekker chillen op de bank met een biertje. Tegen elkaar spelen in real time of in tornooi.
quote:Op donderdag 21 september 2006 15:52 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel... weet wel zeker.
Vanaf 1 Oktober zal ik ws heel weinig online zijn, ook thuis niet veel.
My niggerquote:Op donderdag 21 september 2006 15:52 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel... weet wel zeker.
Heeerlijkquote:Op donderdag 21 september 2006 15:52 schreef Atuniel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:33 schreef Atuniel het volgende:
Ik word dat gelul om die schipholbrand nou onderhand echt spuugzat he!!
Dat oeverloze gewouwel om een stel kansloze die geroosterd werden.. ze sterven bij bosjes per dag in Soedaan, daar hoor je niemand over.
Donner opgestapt, mooi, beetje te laat... zo'n 3 JAAR!! Die domme kneus komt met iedere keer "sorry" of "van tafel vegen" er van af.. held hoor in dit rompkabinet om je boeltje te pakken... wat een fucking held.
En dan dat takkewijf met vervroegd vakantie, ze wilde al uit de kamer stappen hierna... nu heeft ze mooi een paar maanden vakantie extra.
Maar please... shut the FUCK UP over die teringbrand!!
*Eenschquote:Op donderdag 21 september 2006 18:33 schreef Atuniel het volgende:
Dat oeverloze gewouwel om een stel kansloze die geroosterd werden.. ze sterven bij bosjes per dag in Soedaan, daar hoor je niemand over.
Donner opgestapt, mooi, beetje te laat... zo'n 3 JAAR!! Die domme kneus komt met iedere keer "sorry" of "van tafel vegen" er van af.. held hoor in dit rompkabinet om je boeltje te pakken... wat een fucking held.
En dan dat takkewijf met vervroegd vakantie, ze wilde al uit de kamer stappen hierna... nu heeft ze mooi een paar maanden vakantie extra.
Gijsquote:Op donderdag 21 september 2006 18:33 schreef Atuniel het volgende:
jah ach... moet alles hier weer rebootenquote:
De marketingswereld is ongekend Gijs..... Wie weet stond die met een reden openquote:Op donderdag 21 september 2006 19:35 schreef Strolie75 het volgende:
Wahahahaha...wat een sukkels bij Ubisoft. Laten ze een FTP server openstaan met 2GB aan concept art waartussen ook een heleboel niet aangekondigde games staan.
Wat moeten jullie in godsnaam met 5x Zelda?quote:
Je hebt 'm nog!!quote:
Ingekocht voor een hoop mensen...quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat moeten jullie in godsnaam met 5x Zelda?
Gijs ik doe die nooooit weg... zoveel respectquote:
Die screens waren idd erg coolquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:32 schreef kepler het volgende:
PS3-games zien er wel tof uit trouwens![]()
Toch zijn er meer mijn soort games op de 360
alleen F1 op de PS3.. Is toch erg verleidelijk...
Ik geloof dattie op 19 maart uitkomt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die screens waren idd erg coolShiiiiit,..... toch maar even sparen voor Maart
Die Afrika trailer is de mooiste next gen trailer die ik oooooit heb gezien
![]()
En Ninja Gaiden geeft me weer kriebels...........
Ik zou hem doodschoppen ofzo... doodvermoorden is zo dubbel op hequote:Op vrijdag 22 september 2006 11:35 schreef mr_Brown het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)jesgooier.html?p=5,1![]()
![]()
ik zou die gast echt eigenhandig doodvermoorden
dan maar zelf zitten!
er is een kans dat je moet gaan betalen om demo's te downloaden op de PS3quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die screens waren idd erg coolShiiiiit,..... toch maar even sparen voor Maart
Die Afrika trailer is de mooiste next gen trailer die ik oooooit heb gezien
![]()
En Ninja Gaiden geeft me weer kriebels...........
Tering.. dat zou dom zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:27 schreef kepler het volgende:
[..]
er is een kans dat je moet gaan betalen om demo's te downloaden op de PS3
Mooie tijd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 08:37 schreef Atuniel het volgende:
Moge btw, was om half 6 al weer wakker .. nou ja wakker is niet het juiste woord
Ik krijg nog 20K van jequote:Op zaterdag 23 september 2006 12:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Mooie tijd.
Was wel ff lachen met pokeren gisteren.
das niet flauwquote:
uhm jij krijgt het van hem, dan hoef je het toch niet meer terug te winnenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik win het wel terug... maar Guus Geluk hier heeft altijd de beste kaarten.
hier 30quote:Op zondag 24 september 2006 09:44 schreef kepler het volgende:
lekker weekend naar het strand geweestGewoon 25 graden hier
![]()
Ook stingrays gezien (Crikey!)
quote:Op zondag 24 september 2006 11:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
hier 30![]()
![]()
maar goed geen strand. das dan weer minder.
Gave beesten he die stingrays, zo mooi. Alleen maar niet boven zwemmen dan( steve was trouwens bullray, is de kleine versie maakt het nog wat lulliger)
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:14 schreef Strolie75 het volgende:
Oh ja, en Zwartboek is ook geweldig! Gisteravond gezien!
Paul Verhoeven
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik win het wel terug... maar Guus Geluk hier heeft altijd de beste kaarten.
jah uh, weet je hoe moeilijk het was om een duidelijke foto te makequote:Op zondag 24 september 2006 12:00 schreef QueenR het volgende:
uhm ja das wel een heeeeeeel vage foto
Bullrays worden max 1.20 Stingrays rond de 2 meter. Maar ja dan heb je natuurlijk ook nog gewoon babys
maar wel geweldig hoe ze door het water "zweven"
wanneer ga je daar weer weg? binnenkort toch al weer?
quote:Op zondag 24 september 2006 12:17 schreef kepler het volgende:
[..]
jah uh, weet je hoe moeilijk het was om een duidelijke foto te makeIemand anders heeft nog een foto gemaakt met een onderwater-camera
Deze was max 1 meter, en later kwamen er nog twee vrienden even buurten
Was echt cool om te zien hoe ze met zn drieen zo door het water zweefden
in blijdorp ookquote:Op zondag 24 september 2006 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb gister in Blijdorp ook pijlstaartroggen gezien. Wat een kleine beestjes eigenlijk, had verwacht dat ze minstens 2M waren (excl staart) maar ze waren een meter ofzoSteve is geowned door een klein beetje
StarWars Lego ookquote:Op zondag 24 september 2006 12:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
dieren in het wild zijn cool
![]()
Keagan is trouwens nu starwars lego 2 aan het spelen. kind is dooooolgelukkig. zal zo eens foto posten
![]()
en dan is het hier koud en nat en eeewquote:Op zondag 24 september 2006 12:55 schreef kepler het volgende:
[..]
StarWars Lego ook![]()
over vijf weken ben ik weer terug in NL
hehehquote:Op zondag 24 september 2006 13:12 schreef kepler het volgende:
dat hoofd
Zoooooo blij met dat spel![]()
die tweede foto
ja jaquote:Op zondag 24 september 2006 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
Kuiken heeft die Hyves account voor me gemaakt.![]()
Wat is je account Gijsquote:Op zondag 24 september 2006 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
Kuiken heeft die Hyves account voor me gemaakt.![]()
Heerrrrrrrrrrrlijk!!!quote:Op zondag 24 september 2006 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
B: http://events.q-dance.nl/(...)06-09-2003_gizmo.mp3
Zit nog met een twijfel.quote:Op maandag 25 september 2006 08:15 schreef Chocobo het volgende:
Screens van GoW in het 360 topic zijn ziek mooi.............................. ziek........Mijn PS2 weer aangesloten............. FFXII komt er aan
nog maar 3 weken..........
Check bij minuut 39quote:Op maandag 25 september 2006 08:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
En dat al op de vroege ochtend.
Ja GoW komt 17 November..... ik wacht nog op bericht van M$ dat ze RBS uitstellen.... die komt begin december denk ik maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat door laten gaan. Er is namelijk nog geen officiele releasedatum bekend. Als ze beide uitkomen dan moet ik ook kiezen en dan ga ik denk ik wel voor RBS..... dan wacht ik een paar weken met GoW spelen... koop hem alvast wel. Wil de LE hebben die dimplus gaat krijgen. Heb hem daar in de pre-order staan. Met de Gijsjes gamen lijkt me echt geweldig.....quote:Op maandag 25 september 2006 08:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zit nog met een twijfel.
RBS of GoW die komen toch ongeveer tegelijk uit?
Op dezelfde manier dat je geen glas van de tafel mag gooien.... mijn remotes in de la moet laten, niet op eject drukken van al mijn consoles, en al helemaaaal niet op de tv meubel gaan staan om op de plasma te rammen met een boterham met pasta in je hand.......quote:Op maandag 25 september 2006 08:19 schreef Atuniel het volgende:
Hoe vertel je aan een baby dat die de laatjes niet mag open trekken?
Ja,... spel komt 3 weken eerder uit... weet eigenlijk nu al dat ik niet kan wachtenquote:Op maandag 25 september 2006 08:22 schreef Atuniel het volgende:
Ik kies tegen die tijd wel... heb verschrikkelijk veel zin in RBS.. maar ben gevoelig voor een GoW hype ben ik bang
RBS wordt het nu in ieder geval, GoW erna
quote:Op maandag 25 september 2006 08:21 schreef Chocobo het volgende:
Niet dusJe houdt het niet tegen..........
Op dimplus liggen de releasedata 1 dag uit elkaarquote:Op maandag 25 september 2006 08:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... spel komt 3 weken eerder uit... weet eigenlijk nu al dat ik niet kan wachten
Jort weet wel wat nee is, maar vind dat alleen maar prachtig..... als ik het echt streng zeg wordt hij wel boos dat hij het niet mag. Daan snapt het prima, maar die is natuurlijk ook wat ouder. Maar het ergste is toch wel de testfase,..... 1-3 jaar.... vreselijk ondeugend worden ze dan en in die periode wordt je echt voor het eerst eigenlijk echt boos op je kind.....quote:Op maandag 25 september 2006 08:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik geef haar nu de voordeel van de twijfel.. ze weet niet wat "nee" betekent.. kan er geen waarde aangeven, ... maar dat gaat toch wel een keer over Gijs![]()
He dammit, gelukkig loopt ze nog niet
Ja ok, maar dat geloof ik niet.... tevens is alleen de GoW release bevestigd dacht ik.quote:Op maandag 25 september 2006 08:26 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Op dimplus liggen de releasedata 1 dag uit elkaar
Dat is bij de wet verboden tegenwoordigquote:Op maandag 25 september 2006 08:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jort weet wel wat nee is, maar vind dat alleen maar prachtig..... als ik het echt streng zeg wordt hij wel boos dat hij het niet mag. Daan snapt het prima, maar die is natuurlijk ook wat ouder. Maar het ergste is toch wel de testfase,..... 1-3 jaar.... vreselijk ondeugend worden ze dan en in die periode wordt je echt voor het eerst eigenlijk echt boos op je kind.....
Zijn al best klappen gevallen hier hoor
Niks is zekerquote:Op maandag 25 september 2006 08:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat geloof ik niet.... tevens is alleen de GoW release bevestigd dacht ik.
quote:Op maandag 25 september 2006 08:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat geloof ik niet.... tevens is alleen de GoW release bevestigd dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |