Dan kunnen we stakingen e.d. wat beter ondervangen in de toekomst.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:56 schreef Intxaurraga het volgende:
Wat een hoop blauwen tegenwoordig.
genoeg hoor sydneyquote:Op donderdag 21 september 2006 15:06 schreef Syd het volgende:
Nu heb je helemaal geen tijd meer voor school R.
Of ze willen geen zuurpruimquote:Op donderdag 21 september 2006 15:28 schreef wunderbaum het volgende:
Kijk kijk, de spoeling was blijkbaar dun![]()
Ik neem z'n plek wel in, we lijken als 2 druppels water op elkaarquote:Op donderdag 21 september 2006 15:42 schreef SocialDisorder het volgende:
nosh, kom eens heel gauw terug naar games. Tis nu wel klaar hè?
mocht je besluiten bij dit tuig groepje uiterst aardige mensen te blijven; gefeli, en veel succes toegewenst!
ik heb je fotoboek gezien, I beg to differquote:Op donderdag 21 september 2006 15:43 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ik neem z'n plek wel in, we lijken als 2 druppels water op elkaar
Nosh! doet ook nog wat.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:48 schreef Homdeck het volgende:
Pizzakoppo![]()
succes dan maar [afbeelding]
Pffff ben je nu zo boos dat jij te lui bent om een topic te lezen?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:59 schreef GekkeMat het volgende:
Op de een of andere manier denk ik dat Pizzakopo zijn macht wel leuk vind![]()
Machtsgeile 18 jarige mods![]()
Nee heb ik geen onderbouwing voor![]()
Maar de binnenkant is des te meer van dezelfde hoge kwaliteit!quote:Op donderdag 21 september 2006 15:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb je fotoboek gezien, I beg to differ
Weet je dat ik een reactie als deze kan waarderen?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:04 schreef most_wanted het volgende:
Hoi pizza en nosh.
Nu wel.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Weet je dat ik een reactie als deze kan waarderen?
Kom op zeg, Als jij te lui bent om een topic te lezen hoe gaar het ook geschreven wordt is dat vervelend voor de ts en een begin van vele kutreacties.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:05 schreef GekkeMat het volgende:
nee ik ben niet boos pizzakoppo alleen op de manier hoe jij reageert op mij voel jij je duidelijk beter dan mij ... en dat irriteert me.
En als jij kunt beslissen dat ik het topic niet kan lezen vind ik knap want dat heb ik dus wel. Verder was ik dus net aan het typen welke c1000 het was en ontopic te reageren maar dat kan ik niet meer.. leuk joh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |