Dan kunnen we stakingen e.d. wat beter ondervangen in de toekomst.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:56 schreef Intxaurraga het volgende:
Wat een hoop blauwen tegenwoordig.
genoeg hoor sydneyquote:Op donderdag 21 september 2006 15:06 schreef Syd het volgende:
Nu heb je helemaal geen tijd meer voor school R.
Of ze willen geen zuurpruimquote:Op donderdag 21 september 2006 15:28 schreef wunderbaum het volgende:
Kijk kijk, de spoeling was blijkbaar dun![]()
Ik neem z'n plek wel in, we lijken als 2 druppels water op elkaarquote:Op donderdag 21 september 2006 15:42 schreef SocialDisorder het volgende:
nosh, kom eens heel gauw terug naar games. Tis nu wel klaar hè?
mocht je besluiten bij dit tuig groepje uiterst aardige mensen te blijven; gefeli, en veel succes toegewenst!
ik heb je fotoboek gezien, I beg to differquote:Op donderdag 21 september 2006 15:43 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ik neem z'n plek wel in, we lijken als 2 druppels water op elkaar
Nosh! doet ook nog wat.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:48 schreef Homdeck het volgende:
Pizzakoppo![]()
succes dan maar [afbeelding]
Pffff ben je nu zo boos dat jij te lui bent om een topic te lezen?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:59 schreef GekkeMat het volgende:
Op de een of andere manier denk ik dat Pizzakopo zijn macht wel leuk vind![]()
Machtsgeile 18 jarige mods![]()
Nee heb ik geen onderbouwing voor![]()
Maar de binnenkant is des te meer van dezelfde hoge kwaliteit!quote:Op donderdag 21 september 2006 15:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb je fotoboek gezien, I beg to differ
Weet je dat ik een reactie als deze kan waarderen?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:04 schreef most_wanted het volgende:
Hoi pizza en nosh.
Nu wel.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Weet je dat ik een reactie als deze kan waarderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |