hehe.. dat klinkt inderdaad redelijk debielquote:Op donderdag 21 september 2006 15:24 schreef Sitethief het volgende:
Wie verzint het nou om een HDD met een popnagel in de kast vast te zetten.......................... ,,
.
dat is meer zodat ik me niet ga vervelenquote:Op donderdag 21 september 2006 12:41 schreef SvenM het volgende:
Net zo goed worden als outlook en thunderbird
Dus hun verwachten dat jij een module gaat schrijven waar men normaal met een team van 10 man aan werkt?
De hele dag scissor sisters die geen zin hebben te dansen.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:29 schreef Qunix het volgende:
Weer die "megahit" geval op 3FM wat hier hele dag op staat.............. 3e keer.
Welke kant moet ik opzoeken? HBO Commerciele Economie zegt me totaal niks,quote:Op donderdag 21 september 2006 19:16 schreef superhero87 het volgende:
Ben op zoek naar een stage bij een leuk commercieel bedrijf!! Iemand nog tips? of misschien een stageplek?![]()
Nee, Lucie Silvas en Marco Borsato, Venice en Katie Melua, daar word je vrolijk van.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De hele dag scissor sisters die geen zin hebben te dansen..
.
iddquote:Op donderdag 21 september 2006 19:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De hele dag scissor sisters die geen zin hebben te dansen..
.
Ik doe ook HBO Commerciele Economie en dan kun je overal terechtquote:Op donderdag 21 september 2006 19:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Welke kant moet ik opzoeken? HBO Commerciele Economie zegt me totaal niks,.
Aangepastquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:49 schreef jstn het volgende:
Mogge! (ik doe trouwens ook ICT-stage -> OP)
Bijnaaaa weeeekeeeend.![]()
Compaq is idd klote, ik herhaal KLOTE. Ik weet wat je bedoeld, gister ook met zn machine lopen kloten.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:05 schreef Sitethief het volgende:
IK HAAT COMPAQ
serieus, die kunnen geen normale pc's bouwen..................
So do I, al sta ik niet in de OPquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:59 schreef crackhead het volgende:
Tering, lijkt wel of iedereen hier ICT stages doet.
Ergens ben ik wle blij dat het door hp is overgenomen, alleen nu kun je dus never nooit meer drivers voor bijv. compaq cd spelers vinden................quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Compaq is idd klote, ik herhaal KLOTE. Ik weet wat je bedoeld, gister ook met zn machine lopen kloten.
Vandaag staat voor mij niets op het programma, dus een beetje Fokken, koffie halen/drinken en bammetjes eten en het is weekend...:D
Ja ik ook, en aan de telefoon. Overal wordt je in de wacht gezet tegenwoordigquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:54 schreef T1andonly het volgende:
Volgens mij ben ik juist een uitzondering dat ik geen ICT stage doe
Maar ik zit ook het grootste deel van de dag beetje achter mijn computer.
Leuk, maar zonder liedje en overkill aan smilies.....quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:04 schreef Mathijz het volgende:
Voorbeeldje van de OP, heerlijk gejat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |