maar ik ben zo bang....quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:15 schreef Snakey het volgende:
Dat is wat het weer af en toe doet, get used to it.
Je leest duidelijk de PI's niet mee.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:21 schreef murp het volgende:
[..]
geen goede dag vandaag? al te veel bagger gesloten?
![]()
PI?quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je leest duidelijk de PI's niet mee.
Billekoek, drie schietgebedjes en je bent er van af.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:36 schreef Chris_Highhat het volgende:
Ik moest sorry komen zeggen van mama.
Ik had het niet mogen doen Snakey.
Hoezo dit is pas de 5e keer deze week ofzo dat ik vraag of NB open magquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:54 schreef TwyLight het volgende:
Ik zat dit topic te f5'en tot jij die reactie ging posten S-F
Open, zeurpiet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoezo dit is pas de 5e keer deze week ofzo dat ik vraag of NB open mag![]()
![]()
Ik zeur nietquote:
Okee.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zeur nietIk vraag het altijd eventjes mag het niet of heeft iemand er geen zin in om het open te gooien nahjah tough cookie
![]()
![]()
Ik deed een beetje vermoeden dat ik 5 x zou hebben moeten vragen of NB open mocht maar ik probeerde eigenlijk te zeggen dat ik al 5 dagen elke avond vraag of NB open mag. Wat weer aangeeft dat ik eigenlijk een echte baggeraar benquote:
Bagger sluiten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:07 schreef razzberry het volgende:
Snakey, Mijn liefdes topic, Wat doe je?
Je hoeft het niet uit te leggen...quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik deed een beetje vermoeden dat ik 5 x zou hebben moeten vragen of NB open mocht maar ik probeerde eigenlijk te zeggen dat ik al 5 dagen elke avond vraag of NB open mag. Wat weer aangeeft dat ik eigenlijk een echte baggeraar benEn TwyLight had zo'n vermoeden dat ik het vanavond wederom ging vragen
![]()
Eindelijk zijn ban... eerst die tubgirl in dat andere topic waar je wel mee weg kwam.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:59 schreef nikky het volgende:
fvivif ja daar krijg je een ban voor.
leedvermaakquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Eindelijk zijn ban... eerst die tubgirl in dat andere topic waar je wel mee weg kwam.
En nu dit![]()
![]()
quote:
Heb je dan ook zo een lol om mijquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Er is niets leuker als leedvermaak he
![]()
Als ik topic voor je moet maken moet je het maar even zeggenquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb je dan ook zo een lol om mij![]()
Neequote:Op zaterdag 30 september 2006 22:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kunnen we hem niet gewoon snel volbaggeren. Oja NB hoeft niet open want ik ben er niet meteen om 00:00![]()
Eh, watte?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:38 schreef KaMo het volgende:
NAtte Kut: donderdag 28 september 2006 @ 20:48
Verkapte smileytopic: zaterdag 30 september 2006 @ 13:02
Wigger >>> wannabe Metalhead: zaterdag 30 september 2006 @ 17:12
??
Neuh, maar je opent wel erg veel bagger. Dus op een gegeven moment is het wel druppel en emmer die overloopt verhaal.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:40 schreef KaMo het volgende:
dat het niet na elkaar was
niet 3 kuttopic achter elkaar
Het is niet zo nuttig om bagger met bagger te gaan vergelijken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:48 schreef KaMo het volgende:
valt toch wel mee (zie piovan)
nee, ik snap niet wat je bedoeld, bijvoorbeeldquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:31 schreef Sebasser het volgende:
Ik snap iets niet.
Snappen jullie het wel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |