Het lijkt mij tamelijk onwaarschijnlijk dat jij die in iets buiten deze film gezien hebt.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:17 schreef cwk het volgende:
De linker knaap op de eerste foto komt mij bekend voor. Vast een slechte serie.
Deze heeft wel een heel wat betere reputatie. Ook een eigen topic ergens in FTR.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:in de trend van Silince of the hams en Plumpfiction enzo...
1 goedquote:Op donderdag 21 september 2006 13:52 schreef Mark het volgende:
Rechts is het lichaam van Han Solo uit Star Wars
Gemorphed met Hollow Man ofzo?
het zijn luke leia en han, maar waarmee gemorphed?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:03 schreef cwk het volgende:
Ja, weet niet of dat zwarte bij meneer in t midden een stropdas of een dikke buik is.
Juist!quote:Op donderdag 21 september 2006 14:09 schreef Mark het volgende:
The invisible Man?
Ik denk dat de oorsprong van het misverstand ligt in het feit dat dit soort plaatjes hier vaak gebruikt worden, maar voor Mango nieuw zijn en hem aan Invisible Man deden denken.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:11 schreef Sheridana het volgende:
hoezo is het gemorphed met een film dan?
Ah, dat zal het zijn jaquote:Op donderdag 21 september 2006 14:12 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik denk dat de oorsprong van het misverstand ligt in het feit dat dit soort plaatjes hier vaak gebruikt worden, maar voor Mango nieuw zijn en hem aan Invisible Man deden denken.
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
My Super Ex-Girlfriend
Scene zat in de TMF moviefactsquote:Op donderdag 21 september 2006 14:20 schreef Mark het volgende:
[..]Net in de bioscopen
Mangoworks2002 +1
Heb je die al gezien?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
My Super Ex-Girlfriend
Weet ik, heb ik ook gezien en daarom wist ik dat het te raden wasquote:Op donderdag 21 september 2006 14:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Scene zat in de TMF moviefacts
nopequote:
ecinquote:Op donderdag 21 september 2006 14:25 schreef cwk het volgende:
Yamakazi
Die plaatjes worden hier regelmatig geplaatst en de vraag is dan steeds welke film er bedoeld wordt. Wij denken dus helemaal niet meer aan een connectie met Invisible Man of iets dergeiljks.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
vond het een best duidelijke vraag
het zijn onzichtbare mensenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:28 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Die plaatjes worden hier regelmatig geplaatst en de vraag is dan steeds welke film er bedoeld wordt. Wij denken dus helemaal niet meer aan een connectie met Invisible Man of iets dergeiljks.
Think so?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:29 schreef Sokolsky het volgende:
Mooie service cwk, die standjes. Het zal me niet lukken om deze maand Sheri en Khalein in te halen, moet dan maar volgende maand.
Guess who's backquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |