Voorgaande topics:quote:Als al die boeren met hun dorpjes topics gaan openen dan kan deze enige échte stad natuurlijk niet ontbreken
succes danquote:Op donderdag 21 september 2006 17:33 schreef Sonja27 het volgende:
tvp (nog niet woonachtig in Amsterdam, maar wel druk op zoek!)
dat lijkt mij wel nodig jaquote:
dat zijn nou net de populaire buurten volgens mijquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:40 schreef Sonja27 het volgende:
Ik reageer via woningnet. Je merkt heel duidelijk waar de populaire buurten zijn. Woon zelf al mijn hele leven in Amstelveen () dus kom vaak in Amsterdam dat scheelt wel al met zoeken je weet een beetje waar wat is enzo. Maar ik had bijvoorbeeld gereageerd op een leuke woonst op de hoek van de Amstel en de Prinsengracht.... Tegen de 800 reacties..... En ik zat ergens op plek 270 ha ha ha. Maar ik had ook gereageerd in watergraafsmeer en daar sta ik op plek 15. Maar denk toch dat oost niet zo mijn ding is. Ik vind de Binnenstad leuk, Oud-Zuid, Rivierenbuurt, Westerpark.... Ik denk dat ik me maar op die delen ga richten, maar ga er dan ook vanuit dat het nog minimaal 2 jaar duurt!
(sta nu bijna 7 jaar ingeschreven)
en ik zit prima in Slotervaartquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik ga gewoon voor good old osdorp
Woon tegen het centrum aan in de buurt van het Amstel hotel. Heerlijk alles op fiets en loop afstand.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:22 schreef Grumpey het volgende:
Oud-zuid met de pijp erbij, centrum met jordaan erbij en oud-west zijn denk ik de populairsterivierenbuurt en westerpark, de baarsjes en oost zijn subtoppers.
Er zijn zo te zien URL tags gebruikt i.p.v. IMG.quote:Op zondag 24 september 2006 16:16 schreef jimjim1983 het volgende:
ligt het trouwens aan mij of staan die avatars in de OP niet goed?
bij de sarphatistraat? Mooie buurt hoor, loop zelf altijd hard langs de weesperzijde. Ik woon zelf bij frederiksplein/reguliersgracht, hemelsbreed maar 100 meter verderopquote:Op woensdag 27 september 2006 05:53 schreef Megumi het volgende:
[..]
Woon tegen het centrum aan in de buurt van het Amstel hotel. Heerlijk alles op fiets en loop afstand.
als je van stroomstoringen houdt wel jaquote:Op woensdag 27 september 2006 17:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Zeeburg is ook erg enerverend![]()
Meer in de buurt van het Weesperplein. Gelukkig niet aan de Wibautstraat zelf.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:45 schreef Grumpey het volgende:
[..]
bij de sarphatistraat? Mooie buurt hoor, loop zelf altijd hard langs de weesperzijde. Ik woon zelf bij frederiksplein/reguliersgracht, hemelsbreed maar 100 meter verderop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |