Daar heb je een punt. Toen ik het stukje van Pastors de eerste keer las dacht ik inderdaad: waarom wordt hij niet gewoon lid van de SP.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Vindt de Sp ook niet zoiets? Met andere motieven dan wel.
Het zijn de hoofdlijnen en die zijn al desasstreus genoeg als ze zouden doorgaan.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:52 schreef -Jean- het volgende:
Dat noem ik geen programma maargoed. Ik heb dat artikel zelf in een ander topic gepost.
Er was ook niemand die op de verkiezingsavond na het zien van de uitslagen dacht dat D66 in de regering zou gaan zitten. Zeg nooit nooit.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:52 schreef du_ke het volgende:
Nou ik weet wel dat VVD en CDA voorlopig voor geen goud nog met een LPF kloon in zee gaan.
Tja, het zou kunnen zijn dat Pastors zo geil is om te gaan regeren dat hij net als D66 zijn hele eigen programma inslikt. Met name zijn immigratie ideeen zijn zo'n gevaarlijke onzin dat daar weinig van over zal blijven als hij wil regeren.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:12 schreef dVTB het volgende:
[..]
Er was ook niemand die op de verkiezingsavond na het zien van de uitslagen dacht dat D66 in de regering zou gaan zitten. Zeg nooit nooit.
Omdat Pastors helemaal niet past binnen de SPquote:Op donderdag 21 september 2006 22:04 schreef akkefietje het volgende:
Daar heb je een punt. Toen ik het stukje van Pastors de eerste keer las dacht ik inderdaad: waarom wordt hij niet gewoon lid van de SP.
Om met dVTB te spreken: zeg nooit nooit.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:29 schreef Martijn_77 het volgende:
Omdat Pastors helemaal niet past binnen de SP
Ja, de Pastor's gedijen goed binnen partijen vol met van Bommel's (anti-semiet) en Meulenbelt's (jaren '70 standbeeld, met dito opvattingen. Zoals alles is de schuld van de blankequote:Op donderdag 21 september 2006 22:31 schreef akkefietje het volgende:
[..]
Om met dVTB te spreken: zeg nooit nooit.
Zeg nou gewoon dat je moslims sowieso niet moet manquote:Op donderdag 21 september 2006 22:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Om maar even ontopic verder te gaan. Ik ben tegen het gebruik van excuus-allochtonen door rechtse partijen. Het zoooo transparant en dieptriest. Natuurlijk moet een moslim niet geweigerd worden op een lijst als hij duidelijk aangeeft tegen de sharia en de jihad te zijn, maar het gebruik van dat soort mensen als vulling is natuurlijk belachelijk.
Zijn Israël-is-de-schuld-van-[vul hier een willekeurig incident in] is bijzonder verdacht. Daarbij gebruikt hij dezelfde "logica" als wijlen Duitse occulte anti-semiet en publicist Meister Eckart. Deze denkwereld is ook terug te vinden in de Völkischer Beobacher, de anti-semitische azijnbode bij uitstek.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:36 schreef SCH het volgende:
Van Bommel een anti-semiet![]()
Tering, wat doe jij je huiswerk slecht zeg.
Waarom is dat bijzonder verdacht? Dan is driekwart van de Nederlandse politici blijkbaar anti-semitisch.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zijn Israël-is-de-schuld-van-[vul hier een willekeurig incident in] is bijzonder verdacht. Daarbij gebruikt hij dezelfde "logica" als wijlen Duitse occulte anti-semiet en publicist Meister Eckart.
Ik heb meer het idee dat die Khan juist het ultieme voorbeeld is waar Pastors op doelt.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Om maar even ontopic verder te gaan. Ik ben tegen het gebruik van excuus-allochtonen door rechtse partijen. Het zoooo transparant en dieptriest. Natuurlijk moet een moslim niet geweigerd worden op een lijst als hij duidelijk aangeeft tegen de sharia en de jihad te zijn, maar het gebruik van dat soort mensen als vulling is natuurlijk belachelijk.
Den ik ook - een moslim die andere moslims uitscheldt, dat kan hem vast wel bekoren.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:48 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat die Khan juist het ultieme voorbeeld is waar Pastors op doelt.
Heb het maar even verbeterd voor je.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Den ik ook - een moslim die andere moslims achterlijkheid, criminaliteit en extremisme uitscheldt, dat kan hem vast wel bekoren.
Ja tuurlijk - want dat zijn al die moslims natuurlijkquote:Op donderdag 21 september 2006 22:51 schreef nikk het volgende:
[..]
Heb het maar even verbeterd voor je.
Of je leest gewoon wat die man zegt. Alsof hij alle Moslims daarvoor uitmaakt. Dat is het probleem met jou. Eén slecht woord over extremisten of achterlijken en er zijn weer idioten zoals jij die dergelijke kritiek afdoen als een soort van racistische of anti-Islamitische borrelpraat. Ik kap ook met maar direct met deze discussie.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk - want dat zijn al die moslims natuurlijk![]()
Ongelooflijk - dit kan allemaal maar gezegd worden tegenwoordig
Je hebt zeker geen linkje die het anti-semitisme van van Bommel bewijst.?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja, de Pastor's gedijen goed binnen partijen vol met van Bommel's (anti-semiet) en Meulenbelt's (jaren '70 standbeeld, met dito opvattingen. Zoals alles is de schuld van de blankeman
).
De SP is een diep verrotte politiek-correcte partij.
Nee hoor, van Bommel's activisme is zo goed als uniek in de Nederlandse politiek.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom is dat bijzonder verdacht? Dan is driekwart van de Nederlandse politici blijkbaar anti-semitisch.
Ach kom op man, die man heeft 101 interviews afgegeven de laatste weken. Hij scheert alle moslims over 1 kam, net als Pastors en jij dat ook doen.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:57 schreef nikk het volgende:
[..]
Of je leest gewoon wat die man zegt. Alsof hij alle Moslims daarvoor uitmaakt. Dat is het probleem met jou. Eén slecht woord over extremisten of achterlijken en er zijn weer idioten zoals jij die dergelijke kritiek afdoen als een soort van racistische of anti-Islamitische borrelpraat. Ik kap ook met maar direct met deze discussie.
Nou doe dan maar een wasknijper op je neus en lees haar (als ze daadwerkelijk een vrouw is tenminste) blog eens:quote:Op donderdag 21 september 2006 22:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen linkje die het anti-semitisme van van Bommel bewijst.?
En je hebt natuurlijk geen link die bewijst dat dat Meulenbelt en van Bommel de blanke man schuldig achten aan ALLES.
Wat ALLES ook moge zijn...
Weet je zeker dat je niet zelf denkt in zwart-wit modus?
Waar lees je dat?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:41 schreef FeestNummer het volgende:
Even kotsen van die man en ook van die Mw Agda.
Zelf als allochtoon komen en vervolgens roepen dat er te veel allochtonen zijn.
Het zit dichter tegen de 90% aan.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom is dat bijzonder verdacht? Dan is driekwart van de Nederlandse politici blijkbaar anti-semitisch.
Jaja.. een beetje zeiken is makkelijk....quote:Op donderdag 21 september 2006 23:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nou doe dan maar een wasknijper op je neus en lees haar (als ze daadwerkelijk een vrouw is tenminste) blog eens:
http://anjameulenbelt.sp.nl/weblog/
Ik vind jouw gedachtengang een verkeerde. Jij betitelt iemand al bij voorbaat als excuus-allochtoon en 'dat soort mensen'. Waarom zou Pastors in vredesnaam een excuus-allochtoon op zijn lijst willen zetten? Niet omdat hij verwacht dat allochtonen dan massaal op EénNL gaan stemmen.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik ben tegen het gebruik van excuus-allochtonen door rechtse partijen. Het zoooo transparant en dieptriest. Natuurlijk moet een moslim niet geweigerd worden op een lijst als hij duidelijk aangeeft tegen de sharia en de jihad te zijn, maar het gebruik van dat soort mensen als vulling is natuurlijk belachelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |