meeeerquote:
quote:
Naja, meestal kijkt ie nogal chago hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:01 schreef Scandalous het volgende:
[..]
meeeerLucky heeft zo'n gelukzalig gezichtje
haha ik vind hem zo leuk, is hij een ouwe sok?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, meestal kijkt ie nogal chago hoor
[afbeelding]
offtopic: ik zag jou volgens mij paar weekjes geleden lopen in amsterdam, samen met garthim, maar ik vond het zo raar om te zeggen: hoooi, ik ken jou van fok!
Hij is nu 13 jaar, dus begint wel een oudje te worden nuquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:15 schreef Scandalous het volgende:
[..]
haha ik vind hem zo leuk, is hij een ouwe sok?
en whehe wat leuk, gewoon zwaaien volgende keer![]()
Het is:'De Hond In De Pot Vinden'. En: 'De Kat In De Zak'.quote:
Telt kat in tas ook? Dat doet ze ook regelmatigquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is:'De Hond In De Pot Vinden'. En: 'De Kat In De Zak'.
Wil je dat je poezebeest even uitleggen?![]()
Ik zie enkel een wit vlak waar dat filmpje had moeten staan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:53 schreef X-Naut het volgende:
Eventjes onze Garfield duizelig maken![]()
Klikken om te openen
[[url=http://www.flurl.com/images/windows.jpg]afbeelding][/URL]
Wat een schatje!quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:02 schreef IM_Barney het volgende:
M'n vriendin en ik hebben sinds twee weken ook een schattig klein katje. We hebben haar Zoė genoemd en ze is nu 10 weken oud:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Waarom deed hij het GVD wel toen ik hem posttequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:53 schreef X-Naut het volgende:
Eventjes onze Garfield duizelig maken![]()
Klikken om te openen
[[url=http://www.flurl.com/images/windows.jpg]afbeelding][/URL]
Moest er erg om lachen.......quote:Een Duitse vrouw heeft per ongeluk haar kat opgestuurd met de post. De vrouw wilde een pakketje naar haar jarige neef sturen, maar had niet in de gaten dat kat Felix in het postpakket was gekropen. Een postbode op het verdeelcentrum zag de doos bewegen en lichtte de politie in. De vrouw en het beestje zijn inmiddels herenigd.
Mooi scherp die eerstequote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:29 schreef ijsmeis het volgende:
En de favoriete hobby van mijn popjes:
[afbeelding]
[afbeelding].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |