Sjezus wat is dat een prachtig dier zeg!! Lijkt wel een luipaard met die stippen zo!quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:21 schreef Webby het volgende:
[[url=http://static.flickr.com/95/248990885_39ef76bdb4.jpg?v=0]afbeelding][/url]
Moshi die in het laatste stukje zon lag, wat ondertussen ook al verdwenen is ...
ow ja zeker, vooral mijn Bepje heeft daar een handje vanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:10 schreef Flurrie het volgende:
Hebben jullie het ook wel eens dat de kat niet op, maar onder het dekbed wil??
die zwat-witte van ons wel.
Nop fotoshop. Is een originele foto. Als je zo goed kijkt, dan zie je ook de lichtval en dattie met 1 pootje een beetje in't water hangt.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:07 schreef Pek het volgende:
Photoshop indeed, je gaat mij niet vertellen dat een kat zo relaxed ligt met z'n pootjes in het water![]()
Dat zekerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:08 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hoedanook, is iig een leuk plaatje.![]()
Da's nog wel te doen maar als opeens het licht aangaat krijg je een hartaanvalquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:44 schreef Pek het volgende:
![]()
Je zal het maar in een donker steegje tegenkomen![]()
Ok, gesnapt!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
Dames en heren, het is toch echt de bedoeling om je eigen kat te posten.
Voor grappige plaatjes kan je in ONZ terecht bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:44 schreef Pek het volgende:
![]()
Je zal het maar in een donker steegje tegenkomen![]()
Wat een schitterende je-weet-welkaterquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:37 schreef RealZeus het volgende:
We hebben een oude stoel onder het afdak bij de voordeur staan.Die is al lang geconfisqeert door onze dikke je-weet-wel kater Tommie.Hij is 6,en dat geldt voor zijn leeftijd en zijn gewicht.
[afbeelding]
Ik zou even een nieuw topic openen. Meer kans op reacties ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:09 schreef QueenR het volgende:
even een roep om hulp bij de kattenkenners hier....
Ik heb nu aardig wat katten onder mijn hoede gehad, en 90% van de tijd gaat het prima. Maar.... De enige die ik dus gekocht heb, haha, de enige ras.... Onze Bob. hij blijft maar overal plassen. Hij is ongeveer een klein half jaar (haalt ie nog niet) oud. zeg maand of 5. En hij wil maar niet zindelijk worden.
Poepen gaat prima, maar plassen is een ellende. Het liefst plast ie op papier, of een plastic zak of weet ik het. Heb al een bak neergezet met alleen papier en dat bracht wat verbetering. Maar hij blijft aan de gang.
Heb hem gestraft, heb peper gestrooit, heb Keep off spray gebruikt, hem goed in de gaten gehouden en vaak op die papierbak gezet. Maar nog steeds... hij blijft het doen.
Ook vaak plassen op de bank als de kinderen er zitten!!!!! het is dus vreselijk irritant en moet echt verandering in komen. Maar ik weet het niet meer!
HHHHELP!!
ja heb je gelijk inquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou even een nieuw topic openen. Meer kans op reacties ook![]()
!
hij kan het hebben, dat buikjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:45 schreef RealZeus het volgende:
Nog even ons huisvarken spammen:
(check die buik)
[afbeelding]
[afbeelding]
Goeie houding. Volgens mij lag ie op z'n masseur te wachten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:00 schreef eer-ik het volgende:
ik zag gister tijdens het werk deze kat:
[afbeelding]
Hij ligt er mooi bij
quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:42 schreef Sorella het volgende:
[afbeelding]
Onze nieuwste aanwinst sinds gisteren
De strijd tussen mijn zoon en mij om zijn naam is nog gaande , van 5 terug gebracht naar twee nu wordt het dandy of diablo.
Zal van de week meer foto,s plaatsen als hij wat meer gewend is en dan ook meteen van onze andere poes.
Wat kijkt Moshi vredigquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:11 schreef Scandalous het volgende:
Wat een sokkige foto's heaven7
Moshi heeft de kachel al in beslag genomen;
[afbeelding]
Die van jou ligt er ook lekker bijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:11 schreef Scandalous het volgende:
Wat een sokkige foto's heaven7
Moshi heeft de kachel al in beslag genomen;
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |