Aral meer?quote:Op donderdag 21 september 2006 09:56 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Wat is qua inhoud het grootste meer ter wereld?
quote:Op donderdag 21 september 2006 10:03 schreef Berkery het volgende:
Bajkal meer?
quote:Het Baikalmeer is een meer in het zuiden van Siberië (Rusland) ten zuiden van het Baikalgebergte. Met een diepte van maximaal 1637 meter en de oppervlakte van 31.500 km² (ongeveer zo groot als België) is het Baikalmeer het diepste meer en het grootste zoetwaterreservoir ter wereld en het grootste zoetwatermeer van Eurazië. Qua oppervlakte is Lake Superior (Verenigde Staten en Canada) groter. Qua waterinhoud is het groter dan alle 'Great Lakes' van Amerika bij elkaar.
Ook bekend van Brainiac. Ik hoop dat ie er weer bovenop komt.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:10 schreef Faithz het volgende:
Richard Hammond
Joehoe Faithz? Ik had de vraag goed, en was de snelste. Als je een voornaam er bij had gewild dan had je dat maar moeten melden vooraf. Ik kan geen gedachten lezen, en al helemaal niet via internet.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:21 schreef Faithz het volgende:
PatriotOnline +1 Ik wilde de hele naam. Meteen de bekendste. Hij is momenteel ook CEO.
Ik vroeg ook niet alleen om de achternaam. Lees de OP even.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Joehoe Faithz? Ik had de vraag goed, en was de snelste. Als je een voornaam er bij had gewild dan had je dat maar moeten melden vooraf. Ik kan geen gedachten lezen, en al helemaal niet via internet.
vraagsteller bepaaltquote:Op donderdag 21 september 2006 10:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Joehoe Faithz? Ik had de vraag goed, en was de snelste. Als je een voornaam er bij had gewild dan had je dat maar moeten melden vooraf. Ik kan geen gedachten lezen, en al helemaal niet via internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |