dat lijkt wel op die toren in zaltbommel. maar ik zie aan je profiel dat je in brabant woont. (ik kom er ook pas nét achter dat zaltbommel in gelderland ligt, dacht altijd NB..)quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:04 schreef snakelady het volgende:
hier ook een mooie lucht, was alleen wel fris op het dak.
[afbeelding]
Toch heb je gelijk, we wonen nu in zaltbommel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:20 schreef releaze het volgende:
[..]
dat lijkt wel op die toren in zaltbommel. maar ik zie aan je profiel dat je in brabant woont. (ik kom er ook pas nét achter dat zaltbommel in gelderland ligt, dacht altijd NB..)
Ook leuk gedaan zo'n 'interne' panoramafoto.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Experiment
[afbeelding]
Rondje woonkamer
het uitzicht op het plaatje ziet er iig leuk uitquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Toch heb je gelijk, we wonen nu in zaltbommel.
We wonen hier pas 4 maanden en profiel is nog niet aangepast.
Ons uitzicht bestaat uit de toren en de brug van Zaltbommel.
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:31 schreef releaze het volgende:
[..]
het uitzicht op het plaatje ziet er iig leuk uitik ken zaltbommel alleen maar van de trein en eens een keer op vakantie in de auto.. die toren heeft me altijd een beetje gefascineerd, mn moeder heeft toen ooit eens dat liedje gezongen toen we er eens langsreden en dat sprak behoorlijk tot de verbeelding... nouja goed, vandaar dat ik die toren dus herken
![]()
yepquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
http://www.masterlease.nl/acties/210205/liedZaltbommel.pdf
ehhhh die kleine vlekjes is stof op je sensor.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:58 schreef Niek. het volgende:
@foto van brielle, wel leuk maar beetje korrelig/grof, zal vast een term voor zijn maar ben een vrijwel complete leek op foto gebied:)
Vanavond gemaakt, verder niet aangepast. Gemaakt van achter het zolderraam, dus er zijn een paar kleine vlekjes te zien(die eventueel weg te photoshoppen zijn). Heb ook nog een paar andere met een roze lucht, maar vond deze, ondanks die paar kleine vlekjes mooier.
[afbeelding]
volgens mij druppels op het dakraam, dat had ik ook bij mijn bliksemfotopogingquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ehhhh die kleine vlekjes is stof op je sensor.
misschien eens schoon maken of schoon laten maken
De foto is gemaakt met een powershot A520quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ehhhh die kleine vlekjes is stof op je sensor.
misschien eens schoon maken of schoon laten maken
Dank voor de positieve feedback:quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:22 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Mooi, rudedeltarude! Hoe heb je die gemaakt, welke waarden etc?
Met Photoshop heb ik nog wel een beetje met brightness en contrast gespeeld, een beetje gecropt en verder niet.quote:Maker=Canon
Model=Canon EOS 350D DIGITAL
Color Space=sRGB
Image Width(pixels)=3456
Image Length(pixels)=2304
X Resolution=72.0
Y Resolution=72.0
Resolution Unit=dot/inch
Scene Capture Type=Standard
Exposure Mode=Auto Exposure
Shutter Speed Value=1/30 Second
Aperture Value=4.34
Flash=Off
ISO Speed Rating=ISO1600
User Comment=
blijft er uitzien als stof op de sensor.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:19 schreef Yoni het volgende:
[..]
De foto is gemaakt met een powershot A520
Mooi, met die torenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:04 schreef snakelady het volgende:
hier ook een mooie lucht, was alleen wel fris op het dak.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |