Om het zo natuurlijk mogelijk te houden heb ik het model gewoon langs een raam geplaatst.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:26 schreef freud het volgende:
Sweet! Mooie belichting op haar gezicht zeg! Welke extra belichting heb je gebruikt?
Leuk probeersel! Maarre... dit is het topic 'je mooiste foto van vandaag'... ik denk dat je veel beter kan dan dit!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ben nog druk bezig die 400d en 100mm macro aan het verkennen, doch dit keer binnenshuis vanwege het lekkere weer.
Dit is 1 van de probeersels ...
[afbeelding]
Dank je maar "mooiste" is een ruim begripquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:40 schreef elmarz het volgende:
[..]
Leuk probeersel! Maarre... dit is het topic 'je mooiste foto van vandaag'... ik denk dat je veel beter kan dan dit!
Ze was niet echt dronken hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:28 schreef kniertjeh het volgende:
Wouw dat ik als ik ladderzat was nog zo mooi op de foto stond..of lag.
in de OP en TT staat duidelijk 1 fotoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:44 schreef markderoophotography.com het volgende:
Op moment heb ik iedere dag wel een fotoshoot:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
als dat zou kunnenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:59 schreef FReNsJ het volgende:
[afbeelding]
kanaal dessel-schoten oude kaai in turnhout.
de oude anco fabriek worden van die industriele lofts.
btw, eerste post in fot denk ik? dus geef me er maar goed van langs![]()
Mark,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:44 schreef markderoophotography.com het volgende:
Op moment heb ik iedere dag wel een fotoshoot:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind foto drie qua compositie en licht het mooiste, ook zit er wat mij betreft veel meer 'verhaal' in dan de bovenste twee foto's, omdat 1 en 2 zich erg op de camera richten, en foto 3 meer op de straat en de setting in het algemeen. Ik vind em daarom wel gaaf eigenlijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:10 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Mark,
Ik wil helemaal niks af doen aan je foto's ofzo.
Normaal vind ik je posts in FOT erg goed.
Maar ik moet bij deze zeggen: Ik vind bij alledrie de pose van het model erg geforceerd overkomen.
In foto 1 zit te weinig beweging.
Foto 2 is het model niet nonchalant genoeg.
En foto 3 mist "het bijzondere"
Begrijp wel: Ik doe dit niet als afzeikpost, anders nog: Ik kan dit fotowerk echt niet van je nadoen.
Maar na andere foto's van je gezien te hebben, vind ik deze niet echt geweldig.
Sorry
ja ik crop zo goed als nooit een foto, eventueel wel bij het afdrukken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:10 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
als dat zou kunnen![]()
echt een geweldige foto. staat op mijn buroblad. iets bewerkt dat wel. links heb ik er een paar centimeters afgehaald de linker steiger, post meer, ben benieuwd.
Deze vind ik heel wat minder dan de vorige. De vorige kwam er (wat mij betreft) iets té bewerkt uit, maar daar zat nog een verhaal aan vast, als je begrijpt wat ik bedoel. Deze foto zegt mij eigenlijk niets.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:17 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
ja ik crop zo goed als nooit een foto, eventueel wel bij het afdrukken.
enneuh;u vraagt, wij draaien...
van de magere opbrengst van vandaag was dit de mooiste. (en wat een eer seg, men eerste en direct bureaublad-waardig)
[afbeelding]
en over de vorige, ik weet niet wat maar het mist (haha,) iets, kan me wel inbeelden hoe mooi en rustig het daar was dus in dat opzicht slaag je misschien toch in jje opzet
ik begrijp je hoor, maar ze vroeg erom dusja.. ik zal nog wel eens gewoon een mooiere maken zonder dat het echt de bedoeling was/isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:28 schreef WurM het volgende:
[..]
Deze vind ik heel wat minder dan de vorige. De vorige kwam er (wat mij betreft) iets té bewerkt uit, maar daar zat nog een verhaal aan vast, als je begrijpt wat ik bedoel. Deze foto zegt mij eigenlijk niets.
Nou, vooruit danquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:47 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
ik begrijp je hoor, maar ze vroeg erom dusja.. ik zal nog wel eens gewoon een mooiere maken zonder dat het echt de bedoeling was/iskheb wel getwijfeld tussen 2-3 fotos die iemand anders misschien wel mooier had gevonden, maar je zal het met deze moeten stellen.
dat is zo idd, is ook niks mis mee, maar ik hou er niet zo heel erg van...quote:en hdr is natuurlijk een extreme bewerkingsvorm
Als de eerste foto die je post een hele mooie is, betekent dat natuurlijk wel dat je de lat voor jezelf hoger legtquote:en omdat ik met een mooie foto begin wil niet zeggen dat al mijn fotos mooi zijn, ik heb nog maar een week of 2 een dSLR namelijk, dus ben een enorme beginner
Zo zie je maar dat je geen dure cam nodig hebt om een leuke foto te makenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:11 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
Ik heb onderstaande foto van de week s'nachts geknipt toen er in de verte een fikse onweersbui zich opbouwde,vind het effect wel bizar(met huiskeukentuin 'camera' genomen).
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |