echt wel maar die Eggie interreseert me geen holquote:Op woensdag 20 september 2006 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij volgt BB echt niet he?
Als je serieus BB wilt volgen is het wel handig om ze allemaal de eerste weken een beetje objectief te volgen.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:48 schreef Inca het volgende:
[..]
echt wel maar die Eggie interreseert me geen hol
Omdat er maar twee personen inpassen...quote:Op woensdag 20 september 2006 23:48 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Waaaaaaaaarom krijgen de zusjes nou dat bed?
Die kerel heeft nik sbij te voeen aan dit bb dan had ik liever hilde nog een poosje gehadquote:Op woensdag 20 september 2006 23:49 schreef Addi het volgende:
[..]
Als je serieus BB wilt volgen is het wel handig om ze allemaal de eerste weken een beetje objectief te volgen.
Ff serieusquote:Op woensdag 20 september 2006 23:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Omdat er maar twee personen inpassen...
Monique, saartje ennn........
Soort ( preventieve) gedwongen voorbehoedsmiddel ( morning after pil of juridische calamiteiten/ briefwisselingen, huilbuien)quote:Op woensdag 20 september 2006 23:48 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Waaaaaaaaarom krijgen de zusjes nou dat bed?
Omdat E 10 teveel bij Saar zat te klooien.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:50 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Ff serieuswaarom hebben ze een nieuw bed gekregen ipv dat stapelbed
Verzin je dat nou of heeft BB dat gezegdquote:Op woensdag 20 september 2006 23:51 schreef Inca het volgende:
[..]
Omdat E 10 teveel bij Saar zat te klooien.
Lees maar.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:50 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Ff serieuswaarom hebben ze een nieuw bed gekregen ipv dat stapelbed
BB ziet alles check morgen de uitzendingquote:Op woensdag 20 september 2006 23:52 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Verzin je dat nou of heeft BB dat gezegd
De redenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:53 schreef Inca het volgende:
[..]
BB ziet alles check morgen de uitzending
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:53 schreef Inca het volgende:
[..]
BB ziet alles check morgen de uitzending
De waarheid ligt in het midden en dat is in dit geval eens niet E10...quote:Op woensdag 20 september 2006 23:54 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Waar !? bigbrother weblog weet het ook niet
DE kanootjes waren opquote:Op woensdag 20 september 2006 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De waarheid ligt in het midden en dat is in dit geval eens niet E10...
Vind ik ook die Saar maakt het er ook wel naar.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De waarheid ligt in het midden en dat is in dit geval eens niet E10...
Hij had net wel weer een moment.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:48 schreef Inca het volgende:
[..]
echt wel maar die Eggie interreseert me geen hol
Goed gemaakt Arneauxquote:Op woensdag 20 september 2006 23:57 schreef arneaux het volgende:
Het grote Etiënne en Sabrina topic http://forum.fok.nl/topic/916497
1momentquote:Op woensdag 20 september 2006 23:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij had net wel weer een moment.
Daarvoor z'n kano/sleutel.
Zijn obsessie voor de regels.
Het zijn kleine dingen, maar alles beter dan menig één in het huis, die monotoom gedrag hebben.
Een E10 met zijn oversekste gedrag, een zwijgende Marcia, een klagende Milica.
Wat Marlies zei: "Er zit niets opbouwends in het huis...."
Menig één noemt haar geniepig, achterbaks en sluw.
Ik denk dat zij juist de situatie (net als Semih) heel goed aanvoelt. Er gebeurd gewoon geen fuck in dat huis. Dus wat doe je dan? Je kletst jezelf maar bij iedereen een beetje in. De ene doet dat op een sluwe manier, de andere probeert het op een overheersende manier.
En Egbert was de "lul" met zijn regeltjes en sleutel te verliezen.
Nu is Egbert weer Egbert en zal ook weer deel zijn van het geheel.
Behalve Rik... "Zullen we eens iemand flink in de zeik nemen..."
Die heeft wel zin in een rel... Maar helaas doet de rest niet mee.
Huhquote:Op woensdag 20 september 2006 23:54 schreef Inca het volgende:
[..]
De reden
Monique en Sabrina,
Big Brother hoort en ziet alles en heeft daarom aan een half woord genoeg. Veel plezier met jullie meisjeskamer.
Big Brother
Talpa
Er zijn streamverslagen hier op FOK! maar er zijn ook diverse andere blogs,oa bb6.punt.nlquote:Op woensdag 20 september 2006 23:54 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Waar !? bigbrother weblog weet het ook niet
Het grote Etiënne en Sabrina topic Etiënne en Sabrina, wat is waar?quote:
Nee,dát is nu eenmaal haar manier van spreken,irri he?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Micheline:"...dan lig ik errrr eeerrrrderrrrr uiiiiiiit.."
Kan ze niet normaal praten?
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:58 schreef mamapan het volgende:
het eerste mannenbezoek
[afbeelding]
TRuste, slaap zacht in je prinsessekamerquote:Op donderdag 21 september 2006 00:04 schreef Inca het volgende:
Fok doet weer lekker vaag dus ik ga te bed![]()
Wat dan ????quote:Op donderdag 21 september 2006 00:05 schreef Sonique het volgende:
Ik zeg het je, er is iets met Saartje...
Vreselijk. Ik kan het vrijwel niet meer los zien van haar karakter, da's erg.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:04 schreef Addi het volgende:
[..]
Nee,dát is nu eenmaal haar manier van spreken,irri he?
Dat heb ik ook met mo Er is iets met hun 2quote:Op donderdag 21 september 2006 00:05 schreef Sonique het volgende:
quote:
Ik zei toch dat hij nu weer op gaat in het geheel?!?!quote:Nu is Egbert weer Egbert en zal ook weer deel zijn van het geheel.
Vast, we zullen het vast niet te horen krijgen. Alleen dat ze een assertiviteitscursus heeft gevolgd, waarvoor ze dus eigenlijk haar geld zou moeten terugvragen.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:05 schreef Sonique het volgende:
Ze vinden dat het goed voor ze is dat ze een tijdje van hun thuissituatie weg zijn.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:06 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met mo Er is iets met hun 2
En: "Ik vind Jeroen zo inhoudloos"quote:Op donderdag 21 september 2006 00:15 schreef n1ek het volgende:
Monique: Jeroen heeft gewoon problemen met zinnen maken, hij probeert het echt
De sixpack is weg, maar nu zit er een Heineken-spoilerquote:
Ze zei het meer dat ze het hoopt volgens mij.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:18 schreef Day het volgende:
Mo denkt dat Jeroen weg gaat.
Zoals Mo reageerdequote:Op donderdag 21 september 2006 00:20 schreef Sonique het volgende:
Jeroen, je hebt het echt gedaan bij de vrouwen hoor ik net in de prinsessenkamer, met je vingerbeweging...
is dat niet gewoon de reden waarom ze de prinsessekamer kregen?quote:
Dan kreeg ik het niet goed mee, schakelde net over. Ik hoop in ieder geval met haar mee.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze zei het meer dat ze het hoopt volgens mij.
Want ze hoopt stiekem dat Melica blijft en dat E10 daarnaartoe trekt, zodat zusje beetje buiten schot blijft.
Het gaat bij Tijn slapen ja.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:19 schreef Day het volgende:
BTW, heeft E10 al een andere slaapplek? Gaat het bij Tijn slapen?
Whaaahahaha, priceless!!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou, e10 ligt bij de tuindeuren hoor. de schijterd!
Ze heeft echt geen idee wat ze doet.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:24 schreef Addi het volgende:
En....de kuttekop zoekt lullo op!!! Scan heeft gelijk volgens mij!
Je zou het bijna denken!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:24 schreef Addi het volgende:
En....de kuttekop zoekt lullo op!!! Scan heeft gelijk volgens mij!
Mee eens,E10 heeft nog steeds grote fouten gemaakt in die bewuste nacht.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze heeft echt geen idee wat ze doet.![]()
Maar dat praat nog niks goed.
quote:Op donderdag 21 september 2006 00:27 schreef Sonique het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/kolree.jpg]afbeelding][/URL]
Veel vrouwen vallen op foute dominante mannen.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat mij opvalt is dat E10 graag agressieve taal mag uitslaan, zoals "flikker op" ... om daarmee een dominantie uit te stralen. En Sabrina "slikt" dat allemaal maar van zo'n 19 jarig ventje.
Ik had hem al lang een hoek gegeven (verbaal).
Dan ben je ook een watje. Je moet zijn plaat in de muur slaan!!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik had hem al lang een hoek gegeven (verbaal).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |