Oh hij is er af gehaald. Waarschijnlijk toch te goedkoop aangeboden of niet meer leverbaar.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:59 schreef hardcorekabouter het volgende:
[..]
Ik zie hem niet staan bij rebelio![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:20 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb hem vanaf volgende week ook, tvp.
Ik ben er bang voor hoor, ik heb zelf ook 2 jaar lang een vodafone-samsung gehad, daar word je goed gaar van. Was ook niet mogelijk om up te graden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:26 schreef nicomart het volgende:
iemand een idee of de orange branded versie ook te updaten is naar de nieuwe firmwareversie. Die wel beschikbaar is, maar bij mij niet erop te krijgen is. Hoop dat het een foutje van mij is en niet dat hij niet te updaten is
Ik heb ook de Orange branded versie, ik zal er eens naar kijken. Heb jij met Orange World ook last van géén invoerveld op Google?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:26 schreef nicomart het volgende:
iemand een idee of de orange branded versie ook te updaten is naar de nieuwe firmwareversie. Die wel beschikbaar is, maar bij mij niet erop te krijgen is. Hoop dat het een foutje van mij is en niet dat hij niet te updaten is
Ik krijg mijn orange world helemaal niet aan de praat, maar dat vind ik niet zo heel erg. Ik doe toch niet aan dat internetspul op mijn mobiel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:32 schreef ROG het volgende:
[..]
Ik heb ook de Orange branded versie, ik zal er eens naar kijken. Heb jij met Orange World ook last van géén invoerveld op Google?
Wel aangevraagd bij de klantenservice?quote:Op woensdag 13 december 2006 19:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik krijg mijn orange world helemaal niet aan de praat, maar dat vind ik niet zo heel erg. Ik doe toch niet aan dat internetspul op mijn mobiel.
Oh das waar.. had het heel even op mijn vorige telefoon voor 6 euro per maand ofzo, maar dat heb ik toen stopgezet. Gebruikte het toch nooit.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:18 schreef ROG het volgende:
[..]
Wel aangevraagd bij de klantenservice?
Mijn bookmark van Google was verkeerd hehe.
heb ik ook soms, kweenie wat dat isquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:13 schreef denka het volgende:
Ik wel vaker last van het feit dat de gsm ff blijft "hangen" om vervolgens na een aantal seconden weer gewoon te reageren. Nog meer mensen die hier last van hebben?
probeer het eens met een wattenstaafje met gedenatureerde alcholol.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:31 schreef RacerDKB het volgende:
hoe kan je dat midden dingetje schoonmaken?
zeg maar in me mobiel tussen het 3mm randje van het middenste ronde knopje zit smurrie en stof
klote voor je joh, by my werkt het gewoon goedquote:Op zondag 7 januari 2007 17:02 schreef Rio het volgende:
Er is een nieuwe update beschikbaar. Think twice, want zowel mijn verlichting als de Nederlandse taal zijn verdwenen. Krijg ze zelfs met een master-reset niet terug.
Heb er zelf ook nog nooit gezeik mee gehad, maar ben nu kennelijk een keer aan de beurt. Na nogmaals updaten is mijn verlichting gelukkig weer in orde. Mocht ik de Nederlandse taal niet terugkrijgen kan ik er mee leven. Maar liever NL's natuurlijk, dus als iemand de truc daarvoor weet, houd ik me aanbevolen.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:41 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
klote voor je joh, by my werkt het gewoon goed
Heb je een branded versie?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:29 schreef peejdorie het volgende:
ik lees overal op internet dat mensen 'my friends' gebruiken om mobiel te msnen. Dit zou in het berichten menu moeten staan, maar daar zie ik het niet. Weet iemand hoe dit komt? of weet je misschien een beter (java) programmatje waarmee je via gprs op msn kunt komen?
wat hejje eraan? Wat geeft zo'n update?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:41 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
klote voor je joh, by my werkt het gewoon goed
Crashsituaties worden verbeterd, soms wordt een menuutje sneller, betere kwaliteit camera in bepaalde situaties(althans bij de K750i een keertje).quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:45 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
wat hejje eraan? Wat geeft zo'n update?
ow, dat zijn geen punten waar ik last van hebquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:47 schreef ROG het volgende:
[..]
Crashsituaties worden verbeterd, soms wordt een menuutje sneller, betere kwaliteit camera in bepaalde situaties(althans bij de K750i een keertje).
Jij hebt zeker geen SE K800quote:
Enjoy it while it lastsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:40 schreef tonks het volgende:
Jawel
quote:
Even een geheugenkaartje kopen?quote:Ik heb geen geheugen kaart en nog genoeg MB over op ut interne geheugen. Als ik de foto's wil bekijken (heb er nu 77 in staan), loopt ie soms vast (fotos gemaakt met 2 mlj mega pixels). Ff wachten en ik kan weer scrollen. Toch is ut kut.![]()
Heb ik ook gehad. Toen had ik de speaker te hard staan.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:11 schreef Stienn het volgende:
Sinds een tijdje heb ik nog al last dat m'n telefoon een echo heeft, hebben meer hier last van?
Laat maar, heb hem zelf al gemaakt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:22 schreef J.A.N.A. het volgende:
knip
Ik ben nog wel op zoek naar een mooi, zwart wit thema. Dat heb ik nog niet kunnen vinden helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |