Het leek echt alsof iedereen dat op dat moment dacht. De reacties die ik nu in dit topic lees, waren in het COS topic ver te zoeken. Als ik niet zo stellig was geweest, zou ik nog zijn gaan twijfelen ook. Gelukkig ben ik altijd stelligquote:Op donderdag 21 september 2006 00:46 schreef Ifa het volgende:
[..]
Onzin, maar een paar Fokkers hangen de "Etienne is een verkrachter" stelling aan. Dat je je net tegen die windmolens afzet verdiept de discussie niet echt/echt niet.
Tja als ik feitelijk kijk:quote:Op donderdag 21 september 2006 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al dagen af, maar niemand die daar een goed antwoord op weet. Alleen dat ik gestoord ben enzo.
1,2 + 3) volg je de streams wel?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
kun je die suggesties ook staven aan gebeurtenissen ?
Hij heeft gezegd dat hij gaat voor zwakke vrouwen maar:
1) waaruit blijkt dat Sabbel een zwakke vrouw is?
2) Waaruit blijkt dat saar naief is?
3) Waaruit blijkt dat saar labiel is?
Dat van die negatieve aandacht komt niet van mij, maar ik moet wel denken aan een nacht dat hij kwaad op haar was en ze in de keuken zaten en hij - mijn inschatting - haar met die "kwaadheid" een tijdje in de greep had.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Graag nu feiten op tafel waarin hij negatieve aandacht geeft. Ik begin de suggesties een beetje te makkelijk vinden.
Begrijp me niet verkeerd heur, als ik in dat huis zou zitten had ik hem allang op zijn weke schedel getikt maar dat is omdat ik hem irritant vind. Ik wil nu gewoon feiten horen!
Feit is dat sabbel hem steeds opzoekt en kust ...WAAR geeft hij negatieve aandacht???
Het is een moeder, een vrouw van 27 die op mij echt niet overkomt als een labiele vrouw. Ze heeft een mening en ze heeft een eigen wil, echter Mo maakt haar zo labiel voor de buitenwereld. de betutteld haar zusje en dat geeft gewoon een rare indruk. De gesprekken die sabbel aangaat daar komt ze mij echt niet over als een vrouw die niet weet wat ze wil ...quote:Op donderdag 21 september 2006 00:51 schreef Day het volgende:
[..]
1,2 + 3) volg je de streams wel?![]()
Zoals ik al zei, zo komt ze gewoon op MIJ over, dat is mijn gevoel bij haar. De manier waarop haar zus met haar omgaat (dat overbeschermende) zegt ook genoeg. Ik heb Mo ook horen zeggen dat ze altijd alles voor Saar op moet knappen. UIt de verhalen over Saar's liefdesleven hoor je toch ook duidelijk dat ze niet echt een licht is wat mannen betereft.
Dan zou iedereen wat bij saartje kunnen flikken. Ik kan me niet voorstellen dat ze zo ook met de vakkenvuller van de AH omgaat.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:39 schreef Day het volgende:
[..]
Hij is niet smoorverliefd. Hij is gewoon geil! En geniet volgens mij ook stiekum van wat hij allemaal bij Saartje kan flikken.
Je bent een trut..quote:Op donderdag 21 september 2006 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Graag nu feiten op tafel waarin hij negatieve aandacht geeft. Ik begin de suggesties een beetje te makkelijk vinden.
Begrijp me niet verkeerd heur, als ik in dat huis zou zitten had ik hem allang op zijn weke schedel getikt maar dat is omdat ik hem irritant vind. Ik wil nu gewoon feiten horen!
Feit is dat sabbel hem steeds opzoekt en kust ...WAAR geeft hij negatieve aandacht???
Maar andersom was het Sabrina die zei dat ze Monique absoluut niet alleen naar huis kan laten gaan. De zussen beschermen elkaar gewoon enorm en de een denkt al snel dat de ander iets niet alleen af kan. En de ander pakt iedere hulp van zusje dankbaar aan.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:51 schreef Day het volgende:
[..]
1,2 + 3) volg je de streams wel?![]()
Zoals ik al zei, zo komt ze gewoon op MIJ over, dat is mijn gevoel bij haar. De manier waarop haar zus met haar omgaat (dat overbeschermende) zegt ook genoeg. Ik heb Mo ook horen zeggen dat ze altijd alles voor Saar op moet knappen. UIt de verhalen over Saar's liefdesleven hoor je toch ook duidelijk dat ze niet echt een licht is wat mannen betereft.
Aan de andere kant jennen ze e10 af en toe ook niet echt misselijk!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:53 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dat van die negatieve aandacht komt niet van mij, maar ik moet wel denken aan een nacht dat hij kwaad op haar was en ze in de keuken zaten en hij - mijn inschatting - haar met die "kwaadheid" een tijdje in de greep had.
Dat hij tegen haar grof in de mond is zie ik ook niet als negatieve aandacht maar hij doet uitspraken tegen haar die ik van niemand zou pikken (Iets in de trant van: ik sla je voor je bek slet", niet letterlijk). Ze incasseert die opmerkingen, alsof ze niet weet wat er tegen te doen. Echt weerbaar lijkt Sabrine mij niet.
Ik zeg ook wel eens tegen mijn vrouw voor de gein dat ze een trut is, meestal krijg ik dan een koekepan tegen mijn schedel en een messenblok in mijn rug maar dat doet niets af aan het feit dat we zitten te dollen ...quote:Op donderdag 21 september 2006 00:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je bent een trut..
Je moet je bek houden..
*klap op de billen*
*nog een klap op de billen*
Ach, jeetje sta je onder de douche, Sorry..
nog eens binnen komen
Jeetje, stel je niet zo aan..
Oooh zie mij zitten in een hoekje helemaal alleen te wezen.
Dat soort dingen.. ik weet het, misschien kijk ik te ver maar ik voel me er erg ongemakkelijk over
Afgezien van het feit dat je natuurlijk wel gestoord bent....quote:Op donderdag 21 september 2006 00:49 schreef scanman01 het volgende:
Dat vraag ik me ook al dagen af, maar niemand die daar een goed antwoord op weet. Alleen dat ik gestoord ben enzo.
Ja dat ken ik ook, ik ben degene die de koekepan hanteerdquote:Op donderdag 21 september 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zeg ook wel eens tegen mijn vrouw voor de gein dat ze een trut is, meestal krijg ik dan een koekepan tegen mijn schedel en een messenblok in mijn rug maar dat doet niets af aan het feit dat we zitten te dollen ...
Laten we wel wezen ...het is niet echt de negatieve aandacht waar veel mensen naartoe willen sturen in deze discussie.
Als dat zo is kan je net zo goed vraagtekens bij haar relatie met Barry zetten. Of was Monique daar ook bij om te "babysitten".quote:Op donderdag 21 september 2006 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat je natuurlijk wel gestoord bent....
Psychologie van de kouwe grond-theorie:
Sabrine is geestelijk niet echt een ontwikkelde volwassen vrouw te noemen. Ze zoekt erg veel zelfbevestiging en wordt zowel door haar ex-relaties, als door haar huidige Barry daarin niet bevestigd. Ze zoekt het dus misschien bij iemand die 8 jaar jonger is dan zij en die wel tegen haar opkijkt als zijnde een volwassen vrouw?
Daarbij komt ook nog eens dat ze heel erg moeilijk NEE durft te zeggen tegen iemand, omdat ze bang is mensen te kwetsen en dus soms, tegen haar eigen beter weten in, dingen toestaat die ze eigenlijk niet wil toestaan.
Het zou zo maar eens kunnen zijn dat ze zo gewend is geraakt aan die rol in haar leven dat ze dus nu, in dat BB-huis, alweer een soort 'slachtoffer' van de omstandigheden, maar vooral slachtoffer van haar eigen, niet verder ontwikkelde karakter na haar 15e (?) is.
Kindvrouwtje. En sommige mensen blijven dat tot hun pensioengerechtigde leeftijd houden.
tot zover Dr. golfer
Ze zegt dus wel steevast NEE als ze iets niet wil. Dat is ook al een paar keer gebeurd.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:58 schreef golfer het volgende:
Daarbij komt ook nog eens dat ze heel erg moeilijk NEE durft te zeggen tegen iemand, omdat ze bang is mensen te kwetsen en dus soms, tegen haar eigen beter weten in, dingen toestaat die ze eigenlijk niet wil toestaan.
Je kunt ook vraagtekens bij haar relatie met Barry zetten....... want dat doet ze zelf OOK!! Ze denkt zelfs al weken dat het al wel uit zal zijn. Ze is ook nog maar een paar maanden met Barry.... en heeft na 5 weken Etienne al veel meer lief en leed met hemgedeeld dan met Barry (denk ik)quote:Op donderdag 21 september 2006 01:01 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Als dat zo is kan je net zo goed vraagtekens bij haar relatie met Barry zetten. Of was Monique daar ook bij om te "babysitten".
Ik zet ook grote vraagtekens bij die relatie.quote:Op donderdag 21 september 2006 01:01 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Als dat zo is kan je net zo goed vraagtekens bij haar relatie met Barry zetten. Of was Monique daar ook bij om te "babysitten".
Let op, right back at ya:quote:Op donderdag 21 september 2006 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat je natuurlijk wel gestoord bent....
Psychologie van de kouwe grond-theorie:
Sabrine is geestelijk niet echt een ontwikkelde volwassen vrouw te noemen. Ze zoekt erg veel zelfbevestiging en wordt zowel door haar ex-relaties, als door haar huidige Barry daarin niet bevestigd. Ze zoekt het dus misschien bij iemand die 8 jaar jonger is dan zij en die wel tegen haar opkijkt als zijnde een volwassen vrouw?
Het zou zo maar eens kunnen zijn dat ze zo gewend is geraakt aan die rol in haar leven dat ze dus nu, in dat BB-huis, alweer een soort 'slachtoffer' van de omstandigheden, maar vooral slachtoffer van haar eigen, niet verder ontwikkelde karakter na haar 15e (?) is.
Kindvrouwtje. En sommige mensen blijven dat tot hun pensioengerechtigde leeftijd houden.
tot zover Dr. golfer
Als ik Barry was, dan was mijn relatie met Sabrina ten eindequote:Op donderdag 21 september 2006 01:05 schreef APK het volgende:
Weet iemand meer over die Barry?
Is dat ook zo'n woonwagenbewoner of zou hij het niet erg vinden dat Sabrina continu met een andere kerel ligt te vozen?
Persoonlijk zou ik het niet erg aangenaam vinden als mijn vriendin de hele dag met een andere gozer aan het knuffelen en kroelen is.
Ik denk dat als een ieder er van overtuigd is dat Sab labiel is qua relaties is dat die relatie ook niet op rotsen gebouwd is. Tenzij hij door een ballotage-commissie van de familie is gekomen die elke partner van Sabrina keurtquote:Op donderdag 21 september 2006 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zet ook grote vraagtekens bij die relatie.
Hoewel ja natuurlijk als buitenstaander nooit echt kunt beoordelen over iemands realtie.
Maar de manier waarop ze NEE zegt is weer van het halfzachte. Het niet willen kwetsen. Het net zoals ze vanmiddag besprak met haar zus over die kamer: "Ik weet wel waarom we die gekregen hebben. Het ging soms wat te ver, maar hoe zeg je dat tegen diegeen, zonder hem kwaad of boos te maken".quote:Op donderdag 21 september 2006 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Ze zegt dus wel steevast NEE als ze iets niet wil. Dat is ook al een paar keer gebeurd.
En ze staat geen dingen toe die ze niet wil, want ze zoekt Etienne zelf steeds op. Ze gaat net zelfs in slipje weer naast hem liggen en geeft hem kusjes.
Te makkelijk dezequote:Op donderdag 21 september 2006 01:05 schreef APK het volgende:
Weet iemand meer over die Barry?
Is dat ook zo'n woonwagenbewoner of zou hij het niet erg vinden dat Sabrina continu met een andere kerel ligt te vozen?
Persoonlijk zou ik het niet erg aangenaam vinden als mijn vriendin de hele dag met een andere gozer aan het knuffelen en kroelen is.
Toch, als je op lichaamstaal let toenet bij het raam: ik zag ik een verliefde Sabrine. (bijvoorbeeld vermeiden van face-to-face, of zo je wilt, mouth-to-mouth)quote:Op donderdag 21 september 2006 01:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zegt dus wel steevast NEE als ze iets niet wil. Dat is ook al een paar keer gebeurd.
En ze staat geen dingen toe die ze niet wil, want ze zoekt Etienne zelf steeds op. Ze gaat net zelfs in slipje weer naast hem liggen en geeft hem kusjes.
En dat vind ik dan weer een goede zaak, want waarom zou je de persoon waarvan je houdt (en dat doet ze naar eigen zeggen) ook kwetsen?? Ze zegt gewoon netjes 'nee' of duwt zijn hand weg. Prima, denk ik.quote:Op donderdag 21 september 2006 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar de manier waarop ze NEE zegt is weer van het halfzachte. Het niet willen kwetsen. Het net zoals ze vanmiddag besprak met haar zus over die kamer: "Ik weet wel waarom we die gekregen hebben. Het ging soms wat te ver, maar hoe zeg je dat tegen diegeen, zonder hem kwaad of boos te maken".
De angst voor het kwetsen zit zo diep in haar.
Assertiviteit heeft ze nog nooit van gehoord, volgens mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |