Laat hem eerst maar weer op zn knieën gaan, dan kunnen we altijd nog zienquote:
Als het goed is krijgen we wat proeflessen line-dansen, dus keep your hat on.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:43 schreef Jappie het volgende:
Wat staat er hier vanavond op het programma eigenlijk ?![]()
No can do.......quote:Op donderdag 21 september 2006 17:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als het goed is krijgen we wat proeflessen line-dansen, dus keep your hat on.
Eerst maar is ff koken daarna etenquote:Op donderdag 21 september 2006 17:43 schreef Jappie het volgende:
Wat staat er hier vanavond op het programma eigenlijk ?![]()
Ik denk dat ik vandaag Jappie en Bommie maar eens in hun bek ga schijten!quote:Op donderdag 21 september 2006 19:47 schreef Inodder het volgende:
bocaj stoute hond geweest he gister
nu weer lief doen dus?
![]()
Als dat het complete avondvullend programma behelst dan denk ik dat ik er vandaag maar eens vroeg induikquote:Op donderdag 21 september 2006 19:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vandaag Jappie en Bommie maar eens in hun bek ga schijten!
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vandaag Jappie en Bommie maar eens in hun bek ga schijten!
quote:
wie weet wat pi is?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ah, dan begreep ik jouw PI verkeerd
Oeh.. die weet ikquote:
quote:
nu kom je zeker met 3.141592654quote:
Dat dingetje linksboven bij je postquote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
vertel het me dan ook ff als je wil
niveau is wel laag ken verstandelijk gehandicapten die bergrijpen dat je dan graag antwoord krijgt
![]()
Bommie heeft toch een hart!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:55 schreef versabommie het volgende:
--- Knip ---
LEUGENS, SMAAD!quote:
Ik vind het normaal gesproken pokkewerk wat ik normaal gesproken anderen laat doenquote:Is ook wel leuk werk om wat kaartjes in pc's te bouwen etc.
Lekker rommelen met drivers voor zover die niet plug en play zijn....
Neuh, geen tijd voor een staggaire. Ik ben van mening en ik heb wel vaker een staggaire gehad, dat als ik er 1 bij me krijg ik ook tijd moet spenderen om zo iemand daadwerkelijk iets te leren.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:19 schreef Bocaj het volgende:
Hebben jullie ook zogenaamde leerbanen? (4 dagen werken en 1 dag naar school)
Zijn speciaal voor dropouts etc.
Je krijgt ook nog subsidie van de staat!Ik meen 5500 euro/pj... Geen risico dus!
Ik vind het iig top dat jullie zoiets doen...quote:Op donderdag 21 september 2006 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, geen tijd voor een staggaire. Ik ben van mening en ik heb wel vaker een staggaire gehad, dat als ik er 1 bij me krijg ik ook tijd moet spenderen om zo iemand daadwerkelijk iets te leren.
Dit geval is pure liefdadigheid!
thnx, al gaat het niet om ons maar om die kidsquote:Op donderdag 21 september 2006 21:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik vind het iig top dat jullie zoiets doen...![]()
Laat maar eens zien wat je kunt.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo en nu kappen, ik wil nu een newbie uitschelden ofzo![]()
Inodder wist niet wat een PI is.. kun je vast wel wat meequote:Op donderdag 21 september 2006 21:32 schreef versabommie het volgende:
<knip>
Jij bent geen newbiequote:Op donderdag 21 september 2006 21:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Laat maar eens zien wat je kunt.![]()
Zit jij als Moddiemod nu te stoken dat iemand Klodder afmaakt? Klodder is mijn huisBiatch hier op de SCquote:Op donderdag 21 september 2006 21:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
Inodder wist niet wat een PI is.. kun je vast wel wat mee
Jij wil te graag terwijl je hier al zo'n tijd zit Sabina!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Laat maar eens zien wat je kunt.![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit jij als Moddiemod nu te stoken dat iemand Klodder afmaakt?
quote:Klodder is mijn huisBiatch hier op de SC![]()
Ik heb hem net naar de kaasboer gestuurd voor een kilo kopkaas![]()
Kom maar, kom maar, kom maarquote:Op donderdag 21 september 2006 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent geen newbie, jij bent een Bommie verslaafde groupie!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:44 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Kom maar, kom maar, kom maar![]()
kan best een groupie zijn, maar t blijft een kutnewbiequote:Op donderdag 21 september 2006 21:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent geen newbie, jij bent een Bommie verslaafde groupie!![]()
Joh, jij als Mod zou dat door moeten hebben, ze is een kloon van Hilde!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
kan best een groupie zijn, maar t blijft een kutnewbie![]()
Jippie ka jee motherfuckers was ff met wat huisvlijt bezig.......quote:Op donderdag 21 september 2006 21:35 schreef Bocaj het volgende:
Jippie slaapt al (weggepest door mij) en inodder tja waar is 'ie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |