Leuk dat je effe langs bent geweestquote:Op woensdag 20 september 2006 23:36 schreef smikkeltje het volgende:
Mijn eerste post hier en mijn laatste. In cos is het gezellig maar je mag niet oftopic dat moet je hier doen of in sc (vertel me als ik het fout heb) Maar dit hier gaat nergens over mensen afzeiken is geen kunst. BB afzeiken ook niet maar daar kijken we naar, daar gaat het over en daar kun je discussies over hebben. Ben ik blondt? of te dronken dat ik het hierzo niet snap?
HILDE GESPOT OP FOK!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:36 schreef smikkeltje het volgende:
Mijn eerste post hier en mijn laatste. In cos is het gezellig maar je mag niet oftopic dat moet je hier doen of in sc (vertel me als ik het fout heb) Maar dit hier gaat nergens over mensen afzeiken is geen kunst. BB afzeiken ook niet maar daar kijken we naar, daar gaat het over en daar kun je discussies over hebben. Ben ik blondt? of te dronken dat ik het hierzo niet snap?
hoe korter hoe beter...begrijp niet dat mensen moeten reageren als ze alleen maar commentaar hebben...ga dan lekker een azijnzeiktopic openenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Leuk dat je effe langs bent geweest![]()
![]()
OOps nu post ik toch... nee biertje onder het genot van een antwoordquote:
En ik wilde net een stille tocht organiseren omdat ze het huis moest verlaten....quote:
zullen wij eens een stille toch houden...lekker naar een hotelletje...en dan nemen we een kamer...sfeermuziekje, wat petit fours...quote:Op woensdag 20 september 2006 23:42 schreef ruby het volgende:
[..]
En ik wilde net een stille tocht organiseren omdat ze het huis moest verlaten....![]()
Je gaat te ver. Dit heb ik niet verdiend.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
zullen wij eens een stille toch houden...lekker naar een hotelletje...en dan nemen we een kamer...sfeermuziekje, wat petit fours...
dan ga jij naar de badkamer en trekt wat luchtigers aan ...ik ga alvast relaxed op bed liggen met mijn indrukwekkende torso ontbloot...
en dan
RUSSISCH ROULETTE, JIJ EERST !![]()
welk een goed doel?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:47 schreef ruby het volgende:
[..]
Je gaat te ver. Dit heb ik niet verdiend.
Ik ben verdomme bezig met een goed doel en wat krijg ik, stank voor dank.![]()
Indrukwekkende torso? Vertel...![]()
Stille toch voor Hilde. Ik denk dat veel mensen daar steun uit kunnen putten.quote:
gaat ze zelf ook meelopen ?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Stille toch voor Hilde. Ik denk dat veel mensen daar steun uit kunnen putten.![]()
Nee, dan zijn we over een week nog niet klaar. Dus ze krijgt een een scootmobiel van de gemeente ter beschikking, voor eventjes dan. Maar ik vind dat toch niet zo'n goed idee want ze zal wel niet nuchter zijn (gevaar) dus heb ik Marcel gevraagd om haar in een rolstoel door de stad te duwen. Vond ie best.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
gaat ze zelf ook meelopen ?
is je mandje lek?quote:
Ik voel me gevleid!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mjah....dat rijmt niet echt nee..........behalve als ze van hem de personificatie van het kwaad willen maken zoals Bomels dat altijd zo mooi weet uit te drukken....
And you shouldquote:
hahaha de FB zal ik maar weer netjes met rust laten...Volgens mij heb ik een engeltje (day of Flugie) op mijn schouder want ik ben nog steeds waanzinnig Ban-loosquote:Op donderdag 21 september 2006 00:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
And you should![]()
....je mag dan wel de FB verneuken...maar zo af en toe komt er ook nog wel iets fatsoenlijks uit jouw peniskoker.![]()
Dat kan zo veranderen.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahaha de FB zal ik maar weer netjes met rust laten...Volgens mij heb ik een engeltje (day of Flugie) op mijn schouder want ik ben nog steeds waanzinnig Ban-loos![]()
komop zeg, ergens moeten jullie wel een enorm zwak voor me hebbenquote:
Hoi Lekkere milf!quote:
Dat gaat zeker veranderenquote:Op donderdag 21 september 2006 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahaha de FB zal ik maar weer netjes met rust laten...Volgens mij heb ik een engeltje (day of Flugie) op mijn schouder want ik ben nog steeds waanzinnig Ban-loos![]()
DOE IS !!quote:
Je bier is opquote:Op donderdag 21 september 2006 00:50 schreef versabommie het volgende:
GODVERDOMME ER IS HIER IN HUIS IETS ERGS GEBEURT .....KAN WEL JANKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
M'n fles ouzo is leegquote:
Was ik al bang voor maar hoop niet dat het erger is, je weet het nooit met die graftak!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik denk het wel![]()
En ik ben weer weg![]()
![]()
Hahaha, en wat ben je dan?? een hele slechte inkoperquote:
heb ik hier ook....allemaal drank drank en nog eens drank!quote:Op donderdag 21 september 2006 01:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hahaha, en wat ben je dan?? een hele slechte inkoper![]()
Ik heb hier nog 2 volle flessen Sambuca, 3 volle (liters) flessen Malibu staan![]()
We krijgen met onze verjaardagen altijd drank en ik weet niet waarom![]()
En dan maak je je druk over een lege fles Ouzo?quote:Op donderdag 21 september 2006 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb ik hier ook....allemaal drank drank en nog eens drank!![]()
..de mijne niet...quote:
En die ga je nu naar Bommie brengen??quote:
...helaas liggen de kids al in bed...hij mag het wel komen halenquote:Op donderdag 21 september 2006 01:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En die ga je nu naar Bommie brengen??![]()
AAAHHHH Sorry, ik kan niet tegen kinderenquote:Op donderdag 21 september 2006 01:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...helaas liggen de kids al in bed...hij mag het wel komen halen
Altijd fijn dat onderhoudquote:Op donderdag 21 september 2006 01:42 schreef latevogel het volgende:
zo essent was weer lief en mag weer op mijn pc,nou ja mag weer op internet na 9 uur afgesloten te zijn omdat ze onderhoud deden![]()
![]()
thanksquote:Op donderdag 21 september 2006 01:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Altijd fijn dat onderhoudVooral omdat je er naderhand ook echt iets van merkt
![]()
Welkom terug dan maar
ben jij modereter op talpaquote:Op donderdag 21 september 2006 01:52 schreef latevogel het volgende:
[..]
thanks![]()
maar nadeel is dat ik nu ineens niet meer mag moderater spelen op de bb chat van talpa![]()
(denk alweer probelemen daar)![]()
voordeel is ik kan me weer eens uitleven overal![]()
yep..erg héquote:Op donderdag 21 september 2006 01:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
ben jij modereter op talpaHoe ben je daar dan verzeild geraakt
Kun je beter op fok modereter zijn
Uitleven kan sowiesomits internet, dat wel
dank je wel....een van me poezen wordt helemaal gek hier...!! wil een vliegje vangen ofzo!!quote:Op donderdag 21 september 2006 01:56 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
lieve puntoortje, omdat je dr wel ff 1 gebruiken kan
[afbeelding]
![]()
Maar na 5x afgewezen ben je dus nogmaals afgewezen en ben je het dus nietquote:Op donderdag 21 september 2006 02:03 schreef latevogel het volgende:
[..]
yep..erg hében daar verzeild geraakt na me 5 keer opgegeven te hebben en niet door selectie kwam,ze moesten eens weten wat ze missen
![]()
op fok kom ik er al helemaal niet door joh![]()
maar ooit ja ooit is er hier eentje heel blij met me als ik erin zit![]()
Normaal is mijn provider zo lief voor me maar helaas laaste week ff niet en dat zullen ze weten ook![]()
(lijkt wel hummie die provider heeft omgekocht)![]()
Heulen met de vijand?quote:Op donderdag 21 september 2006 01:52 schreef latevogel het volgende:
[..]
maar nadeel is dat ik nu ineens niet meer mag moderater spelen op de bb chat van talpa![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |