quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:40 schreef teamlead het volgende:
ow en voor ik het vergeet: kap eens met dat gehak op de persoon people
maar daarom niet minder gemeend nuquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Die opmerking is zooo BB5.....
Geen mail gehadquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We hebben inmiddels alle invalshoeken al geprobeerd Mike. De vriendelijke, de aardige, we hebben mensen gemaild over dit soort zaken, we hebben gemoppert. Blijkbaar beklijven de zaken gewoon niet.
En nu niet meer weglopen he ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:11 schreef scanman01 het volgende:
edit
quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Raar. Mij was ook niets opgevallen, ze zijn zeker in de war met die Manu82, die hier alleen komt om in de FB te SC'en.
Soms moet je gewoon even een uurtje of wat wat anders gaan doen. Is heel verhelderend.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
En nu niet meer weglopen he ?![]()
Geen probleem.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Soms moet je gewoon even een uurtje of wat wat anders gaan doen. Is heel verhelderend.
Zal nog wel vaker gebeuren, sorry.
Jij post regelmatig in COS.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:34 schreef golfer het volgende:
Waarom worden de streamverslagen niet meer bijgehouden?
Ik heb soms geen zin
Eigenlijk alleen maar een uurtje om deze tijd meestal. Lijkt mij niet voldoende om echt te streamen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:41 schreef APK het volgende:
Jij post regelmatig in COS.
Waarom neem jij niet de moeite om een paar regeltjes in het streamverslagentopic te schrijven?
En waarom moeten de mods dat organiserenquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:45 schreef golfer het volgende:
1 streamverslag per uur moet toch wel mogelijk zijn om te organisren?
Omdat de taak van mods niet alleen het sluiten van topics is, maar het ook begeleiden, sturen en intitiativen nemen is.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:50 schreef APK het volgende:
En waarom moeten de mods dat organiseren
Kijk eens aan, APK komt ook even voorbij wippen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Geen probleem.
Ben je nu weer okay?![]()
![]()
![]()
OMFG.![]()
We hebben het geprobeerd, Golfer, maar je kunt mensen niet dwingen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat de taak van mods niet alleen het sluiten van topics is, maar het ook begeleiden, sturen en intitiativen nemen is.
althans zo vond ik het in mijn modtijd
Vertel?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:55 schreef Day het volgende:
Zo zou APK de streamverslagen openen, maar ja......
![]()
Wil jij even een nieuwe streamverslagen-topic openen, schat?quote:
Fuck!quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:00 schreef Day het volgende:
Wil jij even een nieuwe streamverslagen-topic openen, schat?![]()
Ik wou ook eens een verslag proberen..... was er geen topicquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:55 schreef Day het volgende:
[..]
We hebben het geprobeerd, Golfer, maar je kunt mensen niet dwingen.
Zo zou APK de streamverslagen openen, maar ja......
![]()
Dat was dan vanavond voor het eerst!quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wou ook eens een verslag proberen..... was er geen topic
Je denkt toch niet dat ik dat allemaal onthouden heb hequote:Op zaterdag 23 september 2006 02:34 schreef Day het volgende:
[..]
Dat was dan vanavond voor het eerst!
Maar je mag alsnog een poging doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |