Komkom, niet zeuren, waar praten we over? Een Mysql server is gewoon het beste gratis alternatief voor de wat prijzige doch onnavolgbaaar stabiele MS SQL server, 's werelds beste sql engine die er tot op heden te koop is. Ik vind het al knap dat die mysql server nog een dermate grote en drukke dbases kan hebbenquote:Op zondag 24 september 2006 18:44 schreef Nostalgist het volgende:
Warning
mysql_connect(): Lost connection to MySQL server during query in line 99 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
Index / System error
Gaat dit de hele dag nog duren ?
De grenzen zijn zo langzamerhand overschreden van die gratisquote:Op zondag 24 september 2006 19:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komkom, niet zeuren, waar praten we over? Een Mysql server is gewoon het beste gratis alternatief voor de wat prijzige doch onnavolgbaaar stabiele MS SQL server, 's werelds beste sql engine die er tot op heden te koop is. Ik vind het al knap dat die mysql server nog een dermate grote en drukke dbases kan hebben![]()
Je moet een gegeven kat niet in de zak kijken hequote:Op zondag 24 september 2006 19:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De grenzen zijn zo langzamerhand overschreden van die gratisdatabase....
Ook bij de bugmeldtopics wordt niets over een tijdsduur gezegd.... Vanachter de schermen iets bekend ?
Ik zou maar even een link geven, 85% van de mensen die hier post can MyAT niet eens vinden.quote:Op zondag 24 september 2006 19:16 schreef flugeltje het volgende:
Kan dit onderwerp gewoon in de topics besproken worden die er voor zijn. (in het subforum feedback?)
Dan houden we deze FB gewoon ontopic
Waarom is Fok! regelmatig traag?quote:Op zondag 24 september 2006 19:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou maar even een link geven, 85% van de mensen die hier post can MyAT niet eens vinden.
Of die mensen nemen even de moeite naar boven te scrollen.quote:Op zondag 24 september 2006 19:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou maar even een link geven, 85% van de mensen die hier post can MyAT niet eens vinden.
Ja, ik moest weer jouw werk doen, hè!quote:Op maandag 25 september 2006 01:28 schreef APK het volgende:
Streamverslagen van maandag 25 september 2006
De link in de OP verwijst naar de streamverslagen van Zaterdag 9 september.![]()
Deze motten jullie hebben: Streamverslagen van zondag 24 september 2006
Het is mij gelukt Day uit de COS te rukken.quote:
Ja, ik blijf F5-en hier en 9 van de 10 keer is het SC!quote:Op maandag 25 september 2006 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Het is mij gelukt Day uit de COS te rukken.![]()
Maar euh, Pinbaal is toch weer da man nu
Sanne heeft ook pijltjes.....quote:Op maandag 25 september 2006 02:45 schreef Day het volgende:
Eh...weet ik niet? Jij was zijn plaatsvervanger, misschien even afstemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |