ik vroeg om vrouwen of die het kunnen, mannen kunnen het zoiezo niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:50 schreef boyv het volgende:
Ik wel.
vertel dr eens wat meer over!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef Ringo het volgende:
Mijn eerste vriendinnetje kon het wel.
euhm....dat valt te bezien. Mannelijke tepels zijn ook erogene zones. Alhoewel ik denk dta het bij beide gevallen erg lang zou duren.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:54 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ik vroeg om vrouwen of die het kunnen, mannen kunnen het zoiezo niet.
En toen was ik 18, zij was 16.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:55 schreef ryangozer het volgende:
[..]
vertel dr eens wat meer over!
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
En toen was ik 18, zij was 16.
En toen lagen we op een strand in Zuid-Frankrijk.
En toen begon ik ongegeneerd haar borsten te strelen.
En toen werden haar tepels hard.
En toen ging ik haar borsten nog ongegeneerder strelen.
En toen begon ze te kreunen en toen begon haar lichaam zachtjes te schokken.
En toen zei ze: wil je dat gvd nooit meer doen in het openbaar.
En toen gingen we maar een eindje zwemmen.
Zo.
dat geloof ik dus echt niet! er zitten geen erogene zones in de mond hoor, tenzij je vriendin een alien is, oow wacht dat verklaard alles, laatmaar!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:11 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Het is mij zelfs gelukt mijn ex te laten komen door haar alleen te zoenen
Wij waren beiden nog maar net samen en zij was nog best onervaren. Had haar de hele middag al een beetje zitten opgeilen, maar had haar nog niet echt aangeraakt. En toen lekker intens en langzaam zoenen. En toen kwam ze na een minuutje ofzo klaar
Ik had haar ook wel redelijk tegen me aangedrukt, en dat vond zij allemaal erg spannend. Ik was haar eerste vriendje en ze had nog vrijwel geen ervaring. En ze was 19, voor de lolbroekenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:14 schreef ryangozer het volgende:
[..]
dat geloof ik dus echt niet! er zitten geen erogene zones in de mond hoor, tenzij je vriendin een alien is, oow wacht dat verklaard alles, laatmaar!![]()
Een seksueel onervaren meisje dat beweert dat ze is klaargekomen vind ik niet echt een betrouwbare bronquote:Op woensdag 20 september 2006 23:16 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Ik had haar ook wel redelijk tegen me aangedrukt, en dat vond zij allemaal erg spannend. Ik was haar eerste vriendje en ze had nog vrijwel geen ervaring. En ze was 19, voor de lolbroeken
Maar ze kwam toch echt. Ze was gewoon erg opgewonden ofzo
inderdaad.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Een seksueel onervaren meisje dat beweert dat ze is klaargekomen vind ik niet echt een betrouwbare bron
Ze was wel ervaren met zichzelf, natuurlijk! Maar niet met een ander... Dat maakte de spanning gewoon erg hoog toenquote:Op donderdag 21 september 2006 15:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Een seksueel onervaren meisje dat beweert dat ze is klaargekomen vind ik niet echt een betrouwbare bron
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:19 schreef ukga het volgende:
mijn vriendin kan wel vaginaal klaarkome, maar datis tegenwoordig weinigsbijzonders geloof ik
serieus?quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:43 schreef Krupelhintsje het volgende:
Ik wel
Euh ze kan toch wel met zich zelf....quote:Op donderdag 21 september 2006 15:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wel lief zijn voor d'r hoor...quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:13 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
![]()
Krijgen we weer een laptekst over hoe zij wel niet klaar kan komen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:13 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
![]()
Krijgen we weer een laptekst over hoe zij wel niet klaar kan komen.![]()
![]()
Bron?quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:08 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Uh nou ja vrouwen die daar van klaarkomen
"best" gevoelig alleen maar?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:16 schreef Salsagirl het volgende:
Ze zijn best gevoelig,maar nee komt er niet door klaar als ze aangeraakt worden..
Willen we het verder weten?quote:
Is Camplo werkelijk zo slecht in bed?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:16 schreef Salsagirl het volgende:
Ze zijn best gevoelig,maar nee komt er niet door klaar als ze aangeraakt worden..
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:14 schreef ryangozer het volgende:
[..]
dat geloof ik dus echt niet! er zitten geen erogene zones in de mond hoor, tenzij je vriendin een alien is, oow wacht dat verklaard alles, laatmaar!![]()
HAHA HIHIquote:Op woensdag 20 september 2006 23:14 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Nou wat ik zegt..ze zijn vrij gevoelig en ik geniet er van ,maar ik heb net weer andere plekjes die me net iets geiler maken dan het aanraken van mijn borstenquote:Op zondag 24 september 2006 23:52 schreef crazy_but_liking_it het volgende:
[..]
"best" gevoelig alleen maar?
Ik kan er niet door klaarkomen maar ik word er wel botertje geil van![]()
zoals?quote:Op maandag 25 september 2006 14:07 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Nou wat ik zegt..ze zijn vrij gevoelig en ik geniet er van ,maar ik heb net weer andere plekjes die me net iets geiler maken dan het aanraken van mijn borsten
Het blijft wel lekker hoor daar niet van![]()
Ik heb dat ook dat mn rechtertepel veel gevoeliger is dan de linker.quote:Op maandag 25 september 2006 14:11 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb al wel eens eerder gepost dat ik een meisje kende dat vooral bij het likken van haar rechter tepel (links was trouwens ook behoorlijk gevoelig, maar minder) zo geil werd dat ze praktisch klaarkwam. misschien heeft het iets met verbindingen in het lichaam/hoofd te maken. ze had echt een tepel als klit.
wat een zelfperspectie. even aangeven en er wordt niet meer geknepen, gewreven, gefriemeld of gelikt...quote:Op maandag 25 september 2006 22:10 schreef Aventura het volgende:
Heb eigenlijk niks met mn tepels, ik vind het zelfs vervelend als de aangeraakt worden, ze zijn heel snel geirriteerd. Dus geen geknijp, geaai of gelik.
Helaas denken de meeste mannen dat elke vrouw het geweldig vindt als je haar tepels eens uitgebreid onder handen neemt, niet dus!
ik heb die enorme gevoeligheid pas bij één (1) vrouw zo extreem meegemaakt. dus ik denk dat dat onbeschaafd geschurk van mannen ten aanzien van tepels best wel meevalt.quote:Op maandag 25 september 2006 22:28 schreef Aventura het volgende:
Ehm, ik verwijt niemand iets en ik been geen autist dus ik geef echt wel aan wat ik wil, maar over het algemeen (en dit topic onderstreept dat alleen maar) wordt verondersteld dat tepels voor vrouwen een erogene zone zijn. Niet voor elke vrouw dus...
Ga jij eens terug naar school.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:14 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Dan heb je wel een hele dikke SNORquote:Op woensdag 20 september 2006 23:11 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Het is mij zelfs gelukt mijn ex te laten komen door haar alleen te zoenen
Wij waren beiden nog maar net samen en zij was nog best onervaren. Had haar de hele middag al een beetje zitten opgeilen, maar had haar nog niet echt aangeraakt. En toen lekker intens en langzaam zoenen. En toen kwam ze na een minuutje ofzo klaar
eh... ja het kanquote:Op donderdag 23 november 2006 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan dat eigenlijk wel (heb niet alles doorgelezen)
en eh.. nee dusquote:Volgensmij is het toch alleen zo dat je door het prikkelen van de clitoris klaar kan komen.
sommige vrouwen komen klaar als ze alleen maar pijpen. sommige anaal, andere weer g-spotterig etc etc etc.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan dat eigenlijk wel (heb niet alles doorgelezen)
Volgensmij is het toch alleen zo dat je door het prikkelen van de clitoris klaar kan komen.
hoge dwars leasie??quote:Op donderdag 23 november 2006 20:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sommige vrouwen komen klaar als ze alleen maar pijpen. sommige anaal, andere weer g-spotterig etc etc etc.
als je een hoge dwars leasie hebt kan je een stijve/orgasme krijgen als iemand aan je oorlel likt.
Eindelijk een medestander gevonden. Ik vind er ook niets aan.quote:Op maandag 25 september 2006 22:10 schreef Aventura het volgende:
Heb eigenlijk niks met mn tepels, ik vind het zelfs vervelend als de aangeraakt worden, ze zijn heel snel geirriteerd. Dus geen geknijp, geaai of gelik.
Helaas denken de meeste mannen dat elke vrouw het geweldig vindt als je haar tepels eens uitgebreid onder handen neemt, niet dus!
maar jij bent dan ook niet verlamd tot je kin. ik bedoel te zeggen dat elk mens zijn of haar eigen erogene zones heeft of kan ontwikkelen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:52 schreef RobinK het volgende:
[..]
hoge dwars leasie??![]()
een stijve kan ik van heel veel dingen krijgen dus ook (voroal) als iemand aan mijn oorlel likt.
maar een orgasme niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |