abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42027419
Het ergste zou zijn als hij nu verder moet leven als kasplant....
  donderdag 21 september 2006 @ 21:11:38 #202
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_42027439
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:05 schreef nietzman het volgende:
Hersenbeschadiging. Slechte zaak. .
Ja en dan vooral "significant brain injury", dus helemaal erg
Drugs are good mkay?
pi_42027522
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:49 schreef Furious het volgende:

[..]

Weet iemand welke site toevallig? Ik wil best wat geven.
wat is dat voor een onzin?
ik ga geen geld geven als er een miljonair in het ziekenhuis ligt!

Ik hoop wel dat hij weer snel beter wordt.
Outside a dog a book is a man's best friend, inside a dog it's too dark to read
pi_42027595
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:14 schreef Aramacil het volgende:

[..]

Je doneert geen geld aan hem, maar aan de "trauma helikopter dienst" die hem naar het ziekenhuis heeft gebracht.
pi_42027631
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:14 schreef Aramacil het volgende:

[..]

Vroeger op school kregen wij altijd huiswerk uit een boekje dat heette 'Begrijpend Lezen'. Dat doen ze vast niet meer tegenwoordig!
Ik post om het posten.
pi_42027695
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:17 schreef Furious het volgende:

[..]

Vroeger op school kregen wij altijd huiswerk uit een boekje dat heette 'Begrijpend Lezen'. Dat doen ze vast niet meer tegenwoordig!
ik had het ook over dat als er geld ergens nodig voor was hij dat best zelf aan dat personeel kan betalen.
pi_42027805
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:19 schreef Aramacil het volgende:

[..]

ik had het ook over dat als er geld ergens nodig voor was hij dat best zelf aan dat personeel kan betalen.
Hij ligt met hersenletsel in dat ziekenhuis, niet bepaald in staat geld te doneren...
pi_42027858
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:19 schreef Aramacil het volgende:

[..]

Mensen willen gewoon het personeel een dienstbewijzen door te doneren dunk ik zo zelf. Dat ritje voor hem alleen zal meer dan de gedoneerde 4000 pond hebben gekost hoor, beetje vreemd ook als hij dat moet betalen (volgens jouw, als er wat te kort schiet), alleen maar omdat-ie een miljonair is.
Ik post om het posten.
pi_42028050
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:23 schreef Furious het volgende:

[..]

Mensen willen gewoon het personeel een dienstbewijzen door te doneren dunk ik zo zelf. Dat ritje voor hem alleen zal meer dan de gedoneerde 4000 pond hebben gekost hoor, beetje vreemd ook als hij dat moet betalen (volgens jouw, als er wat te kort schiet), alleen maar omdat-ie een miljonair is.
beetje vreemd dat mensen die gewoon hun werk (en plicht) doen beloond moeten worden met geld.

of krijgen dokters die "leuke" mensen behandelen meer betaald?
pi_42028105
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:28 schreef Aramacil het volgende:

[..]

beetje vreemd dat mensen die gewoon hun werk (en plicht) doen beloond moeten worden met geld.

Het geld is voor die trauma heli's, niet voor de doktoren, snap je het dan echt niet? er word geld ingezameld om die dingen in de lucht te houden, niet om de doktoren een leuke eindejaarsbonus te geven.
pi_42028116
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:28 schreef Aramacil het volgende:

[..]

beetje vreemd dat mensen die hun gewoon hun werk (en plicht) doen beloond moeten worden met geld.

Die mensen krijgen het geld heus niet hoor, of misschien dat er deels de lonen van betaald worden. Je doneert toch ook geld aan de kankerbestrijding, daar zeg je toch ook niet van; och, die onderzoekers krijgen toch wel betaald! Het is het principe van instand houden van zo'n dienst, eventuele nieuwe uitrusting kunnen kopen waardoor sneller behandeld kan worden etc. etc., weet jij veel.
Ik post om het posten.
pi_42028322
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:29 schreef Niek. het volgende:

[..]

Het geld is voor die trauma heli's, niet voor de doktoren, snap je het dan echt niet? er word geld ingezameld om die dingen in de lucht te houden, niet om de doktoren een leuke eindejaarsbonus te geven.
Die heli's worden echt niet binnenkort uit de lucht gehaald, traumhelikopters zullen altijd nodig zijn en dus ook betaald worden. Zou wel erg sneu wezen als ambulances ed zouden moeten vertrouwen op giften van mensen als er weer eens een bekend persoon bijna de pijp uit gaat.
pi_42028358
waarom moest hij nou dood
Extremistisch gematigd.
pi_42028406
Steve, je blijft voor altijd in mijn hart branden.
Net als Patrick Swayze
Extremistisch gematigd.
pi_42028431
Extremistisch gematigd.
pi_42028470
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:35 schreef Aramacil het volgende:

[..]

Die heli's worden echt niet binnenkort uit de lucht gehaald, traumhelikopters zullen altijd nodig zijn en dus ook betaald worden. Zou wel erg sneu wezen als ambulances ed zouden moeten vertrouwen op giften van mensen als er weer eens een bekend persoon bijna de pijp uit gaat.
Bezuinigen, heet zoiets. En dat gebeurd ja, met het trieste gevolg dat het levensgevaarlijk wordt door een te kort aan hulpdiensten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Furious op 21-09-2006 21:41:10 (Verkeerd woord) ]
Ik post om het posten.
pi_42028515
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:35 schreef Aramacil het volgende:

[..]

Traumahelis worden wel uit de lucht gehaald, hier in nederland mogen/mochten ze niet 's nachts vliegen vanwege bezuinigingen.

daarnaast kan het gedoneerde geld gebruikt worden voor dingen als verbetingen/onderhoud.
  donderdag 21 september 2006 @ 21:39:47 #218
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_42028541
Is dat die man van het orgel?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 21 september 2006 @ 21:55:12 #219
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_42029305
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:39 schreef Niek. het volgende:

[..]

Traumahelis worden wel uit de lucht gehaald, hier in nederland mogen/mochten ze niet 's nachts vliegen vanwege bezuinigingen.

daarnaast kan het gedoneerde geld gebruikt worden voor dingen als verbetingen/onderhoud.
Echt niet, vanwege de geluidsnormen mogen ze niet meer vliegen!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 september 2006 @ 21:59:47 #220
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_42029553
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:11 schreef Party_P het volgende:
Ja en dan vooral "significant brain injury", dus helemaal erg
Hopelijk kunnen we achteraf praten over een "significant Brainiac injury"
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_42029661
Wel veel onduidelijke berichten in de zin van wat hij nou heeft. Hersenbeschadigingen zijn geen pretje hopelijk valt het allemaal mee.
  donderdag 21 september 2006 @ 22:04:05 #223
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_42029767
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:23 schreef Geeranne het volgende:
Hij vroeg er zo wel een beetje om zeg.
Helaas moet ik je gelijk geven. Hoeveel ik zijn bijdrages in het programma kan waarderen is het natuurlijk een risico wat je neemt als je in zo'n onzin voertuig gaat zitten.

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_42029958
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:31 schreef i2Them2 het volgende:

[..]

Dat vind ik echt zo'n domme opmerking. Werd laatst met Steve ook gezegd. Ten eerste zijn het geen onzindingen; jij vindt het onzindingen. En hij wil echt niet dood, en vraagt er dus ook niet om. Hij weet dat hij een hoger risico loopt dan een persoon die de hele dag achter zijn computertje zit. Maar hij heeft iig een leven.

Komt wel goed met onze hamster .
Een 'leven hebben' zit niet in dit soort hoogtepunten opzoeken vind ik, maar juist in de normalere dingen. Doe maar gewoon dan doe je al bijzonder genoeg.
pi_42030226
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:04 schreef Gunner het volgende:
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
Hij kon kennelijk prima de heat standen, want hij had al meerdere runs gedaan tegen de 300mph.

Soms gaat zoiets gewoon mis. Zelfs met ervaren dragracers. Doe je niks aan. Dus ja, in dat opzicht heb je misschien wel gelijk, maar ik geloof er niks van dat het een of andere ondoordachte actie geweest is van hem.
Daar zal vast wel alle nodige voorbereiding voor getroffen zijn en veiligheid in acht zijn genomen.

Sterker nog,het zou me niks verbazen als die heli daar al klaar stond voor worst-case-scenario's, die gasten bulken toch van de centen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 21 september 2006 @ 22:41:41 #226
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_42031608
Betekend dit het einde van top gear? Ik ben bang van wel...
pi_42032700
Nu even BBC nieuws kijken, hele dag nog geen nieuws gezien, begreep van mijn vrouw dat de crash ook bij het NOS journaal was geweest
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:55 schreef nils7 het volgende:

[..]

Echt niet, vanwege de geluidsnormen mogen ze niet meer vliegen!
Offtopic:

dat dacht ik ook ja, en de eerste generatie trauma-heli's kon volgens mij niet eens 's nachts vliegen!
pi_42032790
Dit betekend het einde van Top Gear als Hammond inderdaad niet meer de oude wordt...
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_42032843
Kut, BBC nieuws gemist. Nog nieuwe info daar?
pi_42032857
Item op BBC1 is nog bezig trouwens...
pi_42032934
Laat ik het anders zeggen, mijn TV is ontploft een tijdje terug en mn TV kaartje ligt hier naast me op het bureau
pi_42033118
quote:
Op donderdag 21 september 2006 23:09 schreef Againzender het volgende:
Item op BBC1 is nog bezig trouwens...
Body part thefts?

Wat hebben ze van Richard gejat?!
pi_42033191
Niet echt nieuws. Hersenletsel, maar de artsen geven hem een goede kans om te 'herstellen'.
Clarkson was nog even in beeld (was vandaag een groot deel van de dag in het ziekenhuis) maar gaf geen commmentaar.

Wat nog even werd aangehaald is dat de organisatie die dit ongeluk gaat onderzoeken door Clarkson meermalen is neergezet als een hele nare vereniging
pi_42033195
Kan iemand ff een samenvatting geven aub? De online stream ligt eruit

=edit=
thanks, afwachten dus
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 september 2006 @ 23:19:35 #235
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_42033260
TV presenter suffers brain injury

Richard Hammond is seriously ill in a Leeds hospital
Top Gear presenter Richard Hammond has suffered a "significant brain injury" after crashing a jet-powered car at speeds of up to 300mph during filming.
Doctors at Leeds General Infirmary said they were "reasonably optimistic" the 36-year-old would make a good recovery.

The BBC, which is likely to face close scrutiny, has begun an inquiry. The police and the Health and Safety Executive (HSE) are also investigating.

Event organisers insisted that proper safety precautions were taken.

Hammond's wife Mindy was at his bedside in the Leeds hospital and he was also visited by Top Gear co-hosts Jeremy Clarkson and James May.

Referring to Hammond by his nickname, Clarkson said in statement: "Both James and I are looking forward to getting our 'hamster' back."

The presenter had been driving a jet-powered dragster similar to the Vampire - used by Colin Fallows to set the British land speed record of 300.3mph.

Primetime Land Speed Engineering, which is jointly run by Fallows, organised the event.

A spokesman for the firm said the vehicle Hammond was driving "had been prepared and was being operated to the highest of standards".

The audience and the TV producers want you as a presenter to be there, on the inside

Keith King, an inspector for the HSE, said it was a "very unusual case", adding that the executive would look at the preparation and planning of the event and contingencies for an emergency.

Meanwhile, Supt Martin Deacon of North Yorkshire police, said his officers would initially focus on the road and the vehicle.

On Thursday afternoon, the dragster was lifted on to the back of a lorry and taken away for forensic examination at an undisclosed location.

'Speed obsession'

The BBC said in a statement that it had begun an investigation into the accident and promised full co-operation with the HSE.

"We continue to be concerned about [Hammond's] condition and we are keeping in touch with his family," the statement said.

Top Gear has courted controversy in the past over its big-budget car stunts, and in 1999 a group of MPs criticised the series for being "obsessed with acceleration and speed".

Last year, lobby group Transport 2000 called for the show to be taken off the air accusing it of "glamorising speed and failing to make the connection with danger on the roads".

At the time, Hammond defended the programme, saying: "Top Gear is an entertaining show, for people that are interested in cars, that is driven by people who have been motoring journalists for many, many years."

Hammond had to be cut free from the car on Wednesday evening after eyewitnesses at the Elvington airfield near York described how he "veered off to the right" and the car's parachutes were deployed.

A website set up for well-wishers to make donations to the Yorkshire Air Ambulance, which airlifted Hammond to hospital, has so far raised more than £4,000.

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_42034437
Hier nog een stukje beeld met animatie.

http://news.sky.com/skyne(...)mmond_p21310,00.html
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 22 september 2006 @ 00:33:10 #237
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42035819
quote:
Op donderdag 21 september 2006 23:18 schreef Againzender het volgende:
Niet echt nieuws. Hersenletsel, maar de artsen geven hem een goede kans om te 'herstellen'.
Clarkson was nog even in beeld (was vandaag een groot deel van de dag in het ziekenhuis) maar gaf geen commmentaar.

Wat nog even werd aangehaald is dat de organisatie die dit ongeluk gaat onderzoeken door Clarkson meermalen is neergezet als een hele nare vereniging
Braininjury is toch niet hetzelfde als braindamage
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_42037290
goed opgemerkt
pi_42038832
quote:
Clarkson told The Sun newspaper that Hammond had smiled when Clarkson had insulted his driving skills.
Typisch J. C.
Ik post om het posten.
  vrijdag 22 september 2006 @ 08:45:14 #240
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42038935
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 08:35 schreef Furious het volgende:

[..]

Typisch J. C.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')