Ja en dan vooral "significant brain injury", dus helemaal ergquote:Op donderdag 21 september 2006 21:05 schreef nietzman het volgende:
Hersenbeschadiging. Slechte zaak..
wat is dat voor een onzin?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:49 schreef Furious het volgende:
[..]
Weet iemand welke site toevallig? Ik wil best wat geven.
Je doneert geen geld aan hem, maar aan de "trauma helikopter dienst" die hem naar het ziekenhuis heeft gebracht.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:14 schreef Aramacil het volgende:
[..]
wat is dat voor een onzin?
ik ga geen geld geven als er een miljonair in het ziekenhuis ligt!
Ik hoop wel dat hij weer snel beter wordt.
Vroeger op school kregen wij altijd huiswerk uit een boekje dat heette 'Begrijpend Lezen'. Dat doen ze vast niet meer tegenwoordig!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:14 schreef Aramacil het volgende:
[..]
wat is dat voor een onzin?
ik ga geen geld geven als er een miljonair in het ziekenhuis ligt!
Ik hoop wel dat hij weer snel beter wordt.
ik had het ook over dat als er geld ergens nodig voor was hij dat best zelf aan dat personeel kan betalen.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:17 schreef Furious het volgende:
[..]
Vroeger op school kregen wij altijd huiswerk uit een boekje dat heette 'Begrijpend Lezen'. Dat doen ze vast niet meer tegenwoordig!
Hij ligt met hersenletsel in dat ziekenhuis, niet bepaald in staat geld te doneren...quote:Op donderdag 21 september 2006 21:19 schreef Aramacil het volgende:
[..]
ik had het ook over dat als er geld ergens nodig voor was hij dat best zelf aan dat personeel kan betalen.
Mensen willen gewoon het personeel een dienstbewijzen door te doneren dunk ik zo zelf. Dat ritje voor hem alleen zal meer dan de gedoneerde 4000 pond hebben gekost hoor, beetje vreemd ook als hij dat moet betalen (volgens jouw, als er wat te kort schiet), alleen maar omdat-ie een miljonair is.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:19 schreef Aramacil het volgende:
[..]
ik had het ook over dat als er geld ergens nodig voor was hij dat best zelf aan dat personeel kan betalen.
beetje vreemd dat mensen die gewoon hun werk (en plicht) doen beloond moeten worden met geld.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:23 schreef Furious het volgende:
[..]
Mensen willen gewoon het personeel een dienstbewijzen door te doneren dunk ik zo zelf. Dat ritje voor hem alleen zal meer dan de gedoneerde 4000 pond hebben gekost hoor, beetje vreemd ook als hij dat moet betalen (volgens jouw, als er wat te kort schiet), alleen maar omdat-ie een miljonair is.
Het geld is voor die trauma heli's, niet voor de doktoren, snap je het dan echt niet? er word geld ingezameld om die dingen in de lucht te houden, niet om de doktoren een leuke eindejaarsbonus te geven.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:28 schreef Aramacil het volgende:
[..]
beetje vreemd dat mensen die gewoon hun werk (en plicht) doen beloond moeten worden met geld.
of krijgen dokters die "leuke" mensen behandelen meer betaald?
Die mensen krijgen het geld heus niet hoor, of misschien dat er deels de lonen van betaald worden. Je doneert toch ook geld aan de kankerbestrijding, daar zeg je toch ook niet van; och, die onderzoekers krijgen toch wel betaald! Het is het principe van instand houden van zo'n dienst, eventuele nieuwe uitrusting kunnen kopen waardoor sneller behandeld kan worden etc. etc., weet jij veel.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:28 schreef Aramacil het volgende:
[..]
beetje vreemd dat mensen die hun gewoon hun werk (en plicht) doen beloond moeten worden met geld.
of krijgen dokters die "leuke" mensen behandelen meer betaald?
Die heli's worden echt niet binnenkort uit de lucht gehaald, traumhelikopters zullen altijd nodig zijn en dus ook betaald worden. Zou wel erg sneu wezen als ambulances ed zouden moeten vertrouwen op giften van mensen als er weer eens een bekend persoon bijna de pijp uit gaat.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:29 schreef Niek. het volgende:
[..]
Het geld is voor die trauma heli's, niet voor de doktoren, snap je het dan echt niet? er word geld ingezameld om die dingen in de lucht te houden, niet om de doktoren een leuke eindejaarsbonus te geven.
Bezuinigen, heet zoiets. En dat gebeurd ja, met het trieste gevolg dat het levensgevaarlijk wordt door een te kort aan hulpdiensten.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:35 schreef Aramacil het volgende:
[..]
Die heli's worden echt niet binnenkort uit de lucht gehaald, traumhelikopters zullen altijd nodig zijn en dus ook betaald worden. Zou wel erg sneu wezen als ambulances ed zouden moeten vertrouwen op giften van mensen als er weer eens een bekend persoon bijna de pijp uit gaat.
Traumahelis worden wel uit de lucht gehaald, hier in nederland mogen/mochten ze niet 's nachts vliegen vanwege bezuinigingen.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:35 schreef Aramacil het volgende:
[..]
Die heli's worden echt niet binnenkort uit de lucht gehaald, traumhelikopters zullen altijd nodig zijn en dus ook betaald worden. Zou wel erg sneu wezen als ambulances ed zouden moeten vertrouwen op giften van mensen als er weer eens een bekend persoon bijna de pijp uit gaat.
Echt niet, vanwege de geluidsnormen mogen ze niet meer vliegen!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:39 schreef Niek. het volgende:
[..]
Traumahelis worden wel uit de lucht gehaald, hier in nederland mogen/mochten ze niet 's nachts vliegen vanwege bezuinigingen.
daarnaast kan het gedoneerde geld gebruikt worden voor dingen als verbetingen/onderhoud.
Hopelijk kunnen we achteraf praten over een "significant Brainiac injury"quote:Op donderdag 21 september 2006 21:11 schreef Party_P het volgende:
Ja en dan vooral "significant brain injury", dus helemaal erg
Helaas moet ik je gelijk geven. Hoeveel ik zijn bijdrages in het programma kan waarderen is het natuurlijk een risico wat je neemt als je in zo'n onzin voertuig gaat zitten.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:23 schreef Geeranne het volgende:
Hij vroeg er zo wel een beetje om zeg.![]()
Een 'leven hebben' zit niet in dit soort hoogtepunten opzoeken vind ik, maar juist in de normalere dingen. Doe maar gewoon dan doe je al bijzonder genoeg.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:31 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n domme opmerking. Werd laatst met Steve ook gezegd. Ten eerste zijn het geen onzindingen; jij vindt het onzindingen. En hij wil echt niet dood, en vraagt er dus ook niet om. Hij weet dat hij een hoger risico loopt dan een persoon die de hele dag achter zijn computertje zit. Maar hij heeft iig een leven.
Komt wel goed met onze hamster.
Hij kon kennelijk prima de heat standen, want hij had al meerdere runs gedaan tegen de 300mph.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:04 schreef Gunner het volgende:
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
Offtopic:quote:Op donderdag 21 september 2006 21:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
Echt niet, vanwege de geluidsnormen mogen ze niet meer vliegen!
Body part thefts?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:09 schreef Againzender het volgende:
Item op BBC1 is nog bezig trouwens...
Braininjury is toch niet hetzelfde als braindamagequote:Op donderdag 21 september 2006 23:18 schreef Againzender het volgende:
Niet echt nieuws. Hersenletsel, maar de artsen geven hem een goede kans om te 'herstellen'.
Clarkson was nog even in beeld (was vandaag een groot deel van de dag in het ziekenhuis) maar gaf geen commmentaar.
Wat nog even werd aangehaald is dat de organisatie die dit ongeluk gaat onderzoeken door Clarkson meermalen is neergezet als een hele nare vereniging
Typisch J. C.quote:Clarkson told The Sun newspaper that Hammond had smiled when Clarkson had insulted his driving skills.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |