* I_PANDA_I heeft dat de 2e keer ook gedaan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:25 schreef Jenny_ het volgende:
Ik heb me voorgenomen om niet meer aan iedereen te vertellen wanneer ik examen moet doen. Werkt echt veel beter, anders krijg je alleen maar goed bedoelde adviesen en ben je extra zenuwachtig... tip van de dag dus: houd je examen datum geheim!
Kut voor je Ridocar... sterkte ermee....quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:53 schreef Ridocar het volgende:
Gezakt.
De rest leg ik later wel uit.
Jammer... better luck next time....quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:39 schreef Even het volgende:
GODVERDOMME 7 fout waarvan 2 hele stomme die ik achteraf gewoon wist![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende week nog maar een keer...![]()
KUT man!quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:53 schreef Ridocar het volgende:
Gezakt.
De rest leg ik later wel uit.
Hehe, ik denk dat veel lessers zich weleens zo voelen. Voor mij leek het soms ook een eindeloze strijd. Maar iedereen haalt het op een dag. Ook hierquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:00 schreef Jenny_ het volgende:
Positief blijven allemaal! Zouden wij nu de enige op deze hele wereld zijn die NOOIT hun rijbewijs halen?!
![]()
Ik moet ook voor de tweede keer examen doen......quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:00 schreef Jenny_ het volgende:
Positief blijven allemaal! Zouden wij nu de enige op deze hele wereld zijn die NOOIT hun rijbewijs halen?!
![]()
Tja , lijkt me dat die mensen van de rijschool er wel verstand van hebben, ik ben stuurvast en pik alles snel genoeg op , dus we gaan een stukje snelweg doen volgende week ( 3e les dus )quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:58 schreef Graftak72 het volgende:
2 lessen en dan al inzicht hebben om goed op de snelweg te rijden ?
blijf het vreemd vinden maar ja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |