Geraldine Ferraro it is!quote:
Wij gisteren op 1 punt tweedequote:Op woensdag 20 september 2006 23:45 schreef NoSigar het volgende:
Maandagavond weer tweede geworden met 4 man.
In Utrecht. Asmo quizt daar ookquote:Op woensdag 20 september 2006 23:43 schreef doeka het volgende:
[..]
Quiz jij ook? wat leuk! Ik quiz in Bussum; waar quiz jij?
Ben je ook naar de kampioenschappen in Vlaardingen geweest?quote:
Nope, nooit van gehoordquote:Op woensdag 20 september 2006 23:52 schreef doeka het volgende:
[..]
Ben je ook naar de kampioenschappen in Vlaardingen geweest?
Zit je niet bij Murphy's Quiznight?quote:
neequote:Op woensdag 20 september 2006 23:54 schreef doeka het volgende:
[..]
Zit je niet bij Murphy's Quiznight?
In de Mick O' Connells, wordt door een Ier georganiseerd. Is erg leukquote:Op woensdag 20 september 2006 23:54 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Waar is dat dan? Door wie wordt dat georganiseerd?
Is goedquote:Op woensdag 20 september 2006 23:53 schreef doeka het volgende:
Volgens mij is Berkery naar bed; zal ik nog een vraag doen?
Ok, wij spelen via Murphy's dat is landelijk; dit jaar waren de landelijke finales in Vlaardingen.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee, dit is een man die quizen houd in verschillende steden.
Ja, lijkt me best leuk om een keer bij te wonen. Is dat in teamverband of individueel?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
In de Mick O' Connells, wordt door een Ier georganiseerd. Is erg leukWoon je in Utrecht?
Je kan met een team tot 7 man meedoen. Je kunt ook alleen meedoen maar met een groep is een stuk gezelliger, en dan weet je ook meerquote:Op woensdag 20 september 2006 23:57 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja, lijkt me best leuk om een keer bij te wonen. Is dat in teamverband of individueel?
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:59 schreef MaJo het volgende:
Oh damn die van C&A moet ik toch wel weten
Dat weet ik dan weer welquote:Op donderdag 21 september 2006 00:06 schreef doeka het volgende:
[..]
De familienaam is Brenninkmeijer
wel voornamen; niet Cor en Ab.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:11 schreef MaJo het volgende:
Cornelis en Albert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |