Ja, walgelijke mannetjes....quote:Op woensdag 20 september 2006 20:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat peer-pressure al niet kan doen he....
Vandaar ook dat z'n 'vriendjes' naast MArcel zaten in de live uitzending...
nee, niet net zo achterbaks, maar achterbaks.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat als Sjaan ook zo'n streek levert dat ze dan net zo achterbaks is?
Ik kan het me van Sjaan niet voorstellen, maar als het zo ís dan is ze net zo achterbaks.
Je vergist je niet, het bod van Sjaan is inderdaad 30.000 euries, ook een stomme trol dus.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens mij was het bod van Janine precies het bod wat Marlies 'als advies' te veel vond.
30.000 Euro
(maar hier kan ik me in vergissen)
Daar ben ik het dus niet mee eens, met die verzachtende omstandigheden, afspraak is afspraak.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
nee, niet net zo achterbaks, maar achterbaks.
Het genomineerd staan van Marlies rechtvaardigd haar keuze...
Ik vraag me af waarom je Marlies zo hoog inschat?quote:
Maar IK neem tenminste wel de moeite een fatsoenlijk openingsposting te makenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:56 schreef Marrije het volgende:
Stomme TT
Ja, Sjaan is achterbaks, maar nog steeds stukken leuker dan Marliesquote:Op woensdag 20 september 2006 20:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar IK neem tenminste wel de moeite een fatsoenlijk openingsposting te maken![]()
En janine is achterbaks!
Omdat ze de enige is die op zijn minst de moeite neemt om naar anderen te luisteren en geinteresseerd te zijn. Ze is de enige die ECHT is in het huis!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je Marlies zo hoog inschat?
Waarom heb je buiten die hele discussie van net dan zo'n hekel aan Marlies????quote:Op woensdag 20 september 2006 20:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, Sjaan is achterbaks, maar nog steeds stukken leuker dan Marlies![]()
![]()
En dat is nu net de mening van Marlies. Die ze volgens vele niet heeft of ventileerd.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je vergist je niet, het bod van Sjaan is inderdaad 30.000 euries, ook een stomme trol dus.
Die interesse is van het niveau hoe word ik er zelf beter van.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat ze de enige is die op zijn minst de moeite neemt om naar anderen te luisteren en geinteresseerd te zijn. Ze is de enige die ECHT is in het huis!
Ze is intelligent, integer, mooi, begripvol en heeft een warm hart bij het luisteren naar andere mensen.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je Marlies zo hoog inschat?
maar is dat niet alleen om uit te vogelen hoe de andere over haar en weer andere denken? om er zo uiteindelijk beter van te worden ,op de een of andere manier heb ik ook moeite haar te vertrouwen hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 20:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat ze de enige is die op zijn minst de moeite neemt om naar anderen te luisteren en geinteresseerd te zijn. Ze is de enige die ECHT is in het huis!
Ja, vooral die neus he? Lijkt pinokkio welquote:Op woensdag 20 september 2006 21:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze is intelligent, integer, mooi, begripvol en heeft een warm hart bij het luisteren naar andere mensen.
Oh ja, haar stem is sweet as honey.![]()
No offence, en ik heb je hoog zitten, maar dit zijn natuurlijk geen redenen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze is intelligent, integer, mooi, begripvol en heeft een warm hart bij het luisteren naar andere mensen.
Kijk, nog één die door die luchtbel heenpriktquote:Op woensdag 20 september 2006 21:01 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar is dat niet alleen om uit te vogelen hoe de andere over haar en weer andere denken? om er zo uiteindelijk beter van te worden ,op de een of andere manier heb ik ook moeite haar te vertrouwen hoor
En je weet van vorig jaar, dat je daar BB mee kunt winnenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Absoluut, maar je bent met een spel bezig.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die interesse is van het niveau hoe word ik er zelf beter van.
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen moeite mee, maar dat ze integer en echt zou zijn, neh, dat gaat er niet in.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:03 schreef Sonique het volgende:
[..]
Absoluut, maar je bent met een spel bezig.
Je kan haar niet verbieden een spel te spelen in het BB spel...
Huh, wat zijn jouw kwalificaties van een goed mens dan ?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
No offence, en ik heb je hoog zitten, maar dit zijn natuurlijk geen redenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |