Zal er eens over denkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:45 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Kom anders bij ons in de guild als Nightfall uit is.
35g en we hebben een deal.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Iemand een Sword Pommel +30 health kopen voor 35k?
Wat spam je dan voor je ranger? Ranger lfp ofzo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat heb ik een kutdag vandaag. Het wil maar niet lukken sommige missions. Mensen zoeken lukte al die in de desert voor me ranger, en nu probeer ik dan de mission The Wilds te doen met me warrior, nu al vier keer gedaan en op de 1 of andere manier verkloten ze de bonus of gaan ze dood, etc.
Ruzbeh, 2 van de 3 Desert missies kun je met henchies doen. Dunes of Dispair en Elona's Reach.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Party krijg ik dus wel. Alleen het zijn echt schijt parties. Maar bij die desert missions kon ik geen party vinden nee daar waren er gewoon te weinig mensen.
NOU ENquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:43 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ruzbeh, 2 van de 3 Desert missies kun je met henchies doen. Dunes of Dispair en Elona's Reach.
Thirsty River wordt wat moeilijker met alleen henchies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
je moet eerst inloggenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:38 schreef torn_Machina het volgende:
Ik heb ook de skills gevonden die met Nightfall geadd worden voor de core classes en Ritualist/Assassin.
Ik zal het linkje naar het topic op GWonline hier even neerzetten omdat het nogal een lange lijst is.
Nieuwe Nightfall Skills
Een account aanmaken is ook zo moeilijke he.quote:
Ik had al een account, maar volgens mij was dit toch al eerder bekend? Het lijstje lijkt nu alleen wel langerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:31 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Een account aanmaken is ook zo moeilijke he.![]()
Gwonline.net is samen met GuidlwarsGuru toch een van de betere fansites.
Voor algemene informatie gebruik je GuildWiki.
Ja kan ook op gwvault kijken (mijn favoriet)quote:
HP modd er af proberen te halen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:36 schreef mips het volgende:
is dit iets waard?
Shocking Marble Hammer of Fortitude
Lightning dmg. 19-35
dmg +20% (while hexed)
health +30
en waarom (niet) ? Ooit wil ik dat toch ook zelf kunnen inschatten :-)
Er is op die site toch ook gewoon een search vakje?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:51 schreef Pizzahut het volgende:
voor de Firefox gebruikers onder ons:
er is een search plugin voor guildwiki:
1.
download het bestand van
http://www.pdebie.nl/downloads/gwWikiSearchPlugin.zip
2.
pak het bestand uit naar bijvoorbeeld je bureaublad
3.
sluit alle openstaande firefox schermen
4.
ga naar de map waar je firefox geinstalleerd heb (voorbeeld: 'c:program filesmozilla firefox') en zoek de map 'searchplugins'
5.
kopieer de 2 bestanden ('gwWiki.src' & 'gwWiki.png') uit deze zip file naar deze map.
6.
open firefox en nu heb je rechts bovenin beeld, in het lijstje met zoekmachines, ook een zoekfunctie voor gw.gamewikis.org
ik werk er zelf mee en het werkt heel goed!
ja klopt maar als ik bijv. aan het surfen ben op guru kan ik even snel copy paste doen zonder eerst naar guild wiki te gaan..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:09 schreef EricG het volgende:
[..]
Er is op die site toch ook gewoon een search vakje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |