VCV Vlissingen bedoel je? Staat nog op de planning om een keer samen met Baronie te doen. Ben wel benieuwd of het de moeite waard is.....quote:Op maandag 18 december 2006 05:28 schreef Robjuhhh het volgende:
Ben afgelopen zaterdag nog even in het stadionnetje van FC Zeeland of hoe dat ook heet geweest. Erg klein, hekwerk stond er nog, kassa's, houten bankjes, omroep hokje en nog echte lichtmasten. Ook 1 oude tribune met rood/witte stoeltjes en kleine onoverdekte staantribunes.
Zal 1 dezer dagen foto's plaatsen.
Kan best, weet niet precies meer welke club daar speelt. Verder is het toch op het oog redelijk goed onderhouden.quote:Op maandag 18 december 2006 11:48 schreef DRD het volgende:
[..]
VCV Vlissingen bedoel je? Staat nog op de planning om een keer samen met Baronie te doen. Ben wel benieuwd of het de moeite waard is.....
Hier staat het ook al blijkbaar, voor wie die vrtvideos niet kan zien :quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dit weekend was er op Canvas een stukje over de verdwenen oude stadions van Club en Cercle Brugge. Erg mooi.
http://www.vrtnieuws.net/(...)ub/index.shtml?play#
In het betaald voetbal het stadionnetje van eerst VC Vlissingen en een jaar later VCV/Zeeland. Nu gewoon de accomodatie van de amateurs van VC Vlissingen. Het is niet goed onderhouden, misschien dat het zo lijkt. Bekijk op de photo's de reclameborden bijvoorbeeld maar eens goedquote:Op maandag 18 december 2006 05:28 schreef Robjuhhh het volgende:
Ben afgelopen zaterdag nog even in het stadionnetje van FC Zeeland of hoe dat ook heet geweest. Erg klein, hekwerk stond er nog, kassa's, houten bankjes, omroep hokje en nog echte lichtmasten. Ook 1 oude tribune met rood/witte stoeltjes en kleine onoverdekte staantribunes.
Zal 1 dezer dagen foto's plaatsen.
Tellen die complexen ook weer mee?quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
07. Sportpark Irislaan (Vlissingen)
Is niet weer, die telde altijd al mee...quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Tellen die complexen ook weer mee?
Nee hoor. Dan zouden complexen als de Blauwe kei ook weer gaan meetellen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is niet weer, die telde altijd al mee...
Deze heeft vanaf het begin meegeteld, waarschijnlijk omdat er redelijk recent betaald voetbal is gespeeld. Telt de Berg ook mee?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan zouden complexen als de Blauwe kei ook weer gaan meetellen.
de Wageningse Berg telt wel mee. de Blauwe kei dan weer niet. Vraag me dan ook af waarom Irislaan wel telt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Deze heeft vanaf het begin meegeteld, waarschijnlijk omdat er redelijk recent betaald voetbal is gespeeld. Telt de Berg ook mee?
Omdat de Berg ook telt. Iemand die vroegah naar FC Wageningen is geweest mag toch gewoon de Berg aan zijn lijstje toevoegen? Dan mag ik omdat ik vroegah naar de VCV ging kijken toch ook de Irislaan toevoegen?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
de Wageningse Berg telt wel mee. de Blauwe kei dan weer niet. Vraag me dan ook af waarom Irislaan wel telt.
Ik heb ook een officiële match op de Blauwe kei gezien. Toch mag ik hem niet meetellen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat de Berg ook telt. Iemand die vroegah naar FC Wageningen is geweest mag toch gewoon de Berg aan zijn lijstje toevoegen? Dan mag ik omdat ik vroegah naar de VCV ging kijken toch ook de Irislaan toevoegen?
't Is een discussie die hier eens in de zoveel tijd opduikt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, rare zaak dus. Ik hou em gewoon erin. Misschien als eis stellen dat er betaald voetbal moet zijn gespeeld ofzo?
En wat is "betaald voetbal" dan ? Ik ben bv nog bij USL Dunkerque geweest , een ploeg uit de Franse Amateur-klasse. Maar die spelen in een stadion van 11.000 plaatsen en hebben een budget van ruim een miljoen Euro.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, rare zaak dus. Ik hou em gewoon erin. Misschien als eis stellen dat er betaald voetbal moet zijn gespeeld ofzo?
En nu kappen met de slowchat, want ik heb op dit moment geen tijd voor een nieuwe ranglijst (en dus een nieuwe OP).quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:16 schreef Yeahinho het volgende:.
Gewoon meetellen wat je zelf leuk vindt, klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |