Dat van die 600 kan wel eens kloppen. Het 'uitvak' achter het doel was goed gevuld en er zaten er ook behoorlijk wat op de hoofdtribune.quote:Op maandag 4 december 2006 20:24 schreef Barnet_Bee het volgende:
Tienen v OHL, daar zou ik ook naartoe gaan. Helaas kwam er iets tussen. Ik hoorde van een OHL-fan dat ze met 600 man waren gekomen. Hoe was de sfeer tijdens de wedstrijd?
146. Stedelijk Sportstadion -> KSK Hasseltquote:Op zondag 26 november 2006 11:02 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
143. St. Andrews -> Birmingham City
144. St. George's Lane -> Worchester City
145. Portman Road -> Ipswich Town
Ook een revisit gedaan aan Ninian Park, waar ik, volgens mij, iemand zag met een FCDB-pet. Het was Dokkie niet, maar toch blijft het vreemd.
Erg triest om te zien, hoewel de rest van het stadion er nog redelijk uitziet. Zijn er al plannen om de rest ook te slopen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:30 schreef DarkShine het volgende:
Tevens ook enkele actuele foto's van Kaalheide, zonder Noord
Nee. Noord was onveilig door betonrot, vandaar dat het gesloopt is. Tevens zijn op heel Kaalheide de pismuren en kassa's weggehaald. Het hoofdgebouw word dan welliswaar weer flink opgeknapt. Zoals je ziet laten ze de 2 curve's ook flink verottenquote:Op zondag 10 december 2006 09:52 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Erg triest om te zien, hoewel de rest van het stadion er nog redelijk uitziet. Zijn er al plannen om de rest ook te slopen?
Jong Roda JC en de jeugd van Roda JC.quote:Op zondag 10 december 2006 12:15 schreef Barnet_Bee het volgende:
Speelt er nog een club daar op het moment?
Idd, heb je daar toevallig ook foto's van Fanneke?quote:Op maandag 11 december 2006 11:12 schreef DutchGooner het volgende:
Ben je ook in de kantine daar geweest?
Geweldig al die historische dingen aan de muur
Nee heb geen foto's van de kantine gemaakt. Wel buitenkant stadion en de tribunes.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:09 schreef spurs het volgende:
[..]
Idd, heb je daar toevallig ook foto's van Fanneke?
Walsall heb je daar, maar dat is niet veel. Iets verderop heb je ook Worchester City en dat is echt geweldig.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:25 schreef Erasmusch het volgende:
Zitten er nog mooie clubs in de buurt van Birmingham? Ik wil eigenlijk sowieso wel naar Villa/Wolves/West Brom en City maar zijn er nog 3e div clubjes die de moeite waard zijn?
Weet je het zeker want in de 3de klasse A speelt nog altijd de club FCN Sint-Niklaas.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:35 schreef fanneke het volgende:
Stadion # 139: Puyenbekestadion (Red Star Waasland - K. AS Eupen 1-1, 2e Nationale)
In dit stadion speelde vroeger het ter ziele gegane Sint Niklaas.
[afbeelding]
Die club is opgericht in 1993 (en heeft al 4 titels op zijn naam staan).quote:Op donderdag 14 december 2006 06:02 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Weet je het zeker want in de 3de klasse A speelt nog altijd de club FCN Sint-Niklaas.
Klopt en die spelen in Nieuwkerken (gem. Sint Niklaas). Hebben niets met het oude Sint Niklaas te maken.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die club is opgericht in 1993 (en heeft al 4 titels op zijn naam staan).
Die laatste ziet er idd goed uitquote:Op woensdag 13 december 2006 22:20 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Walsall heb je daar, maar dat is niet veel. Iets verderop heb je ook Worchester City en dat is echt geweldig.
147. Ludo Coeck Stadion -> Berchem Sportquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
146. Stedelijk Sportstadion -> KSK Hasselt
Heel leuk stadion. Veel terracing en je merkt dat het vergane glorie is. Viel me heel erg mee. Gisteren ook naar FC Eindhoven v BV Veendam geweest, maar FC Eindhoven heb ik al vaker bezocht. Vooral het lege stadion viel me erg op.
Al uit de bakquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:02 schreef TilburgCasual het volgende:
Vanavond de derby van de Kempen:
KFCV Geel - Kv Turnhout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |