abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 september 2006 @ 21:58:16 #81
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41997653
met TT

Maar doen we nou wel of geen TT?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_41997660
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo, maar dan hoef ik toch niet meteen berusting te vinden?

Ik wind me op over Ajax ja... bite me .

Anyway, ik ben er wel weer klaar mee, ik zeg hier wat ik denk, en hoe ik het denk. En zolang ik binnen de policy van FOK! blijf is daar helemaal niets mis mee .
Klopt, als profs is het natuurlijk slecht want je speelt voor de fans die bijv daar zitten.
pi_41997727
Kan Vermeer niet de tweede plek achter Stekelenburg krijgen, ik ben niet onder de indruk van Gentenaar
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_41997739
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:58 schreef stefmans het volgende:
met TT

Maar doen we nou wel of geen TT?
Bepaalt de TS volgens mij.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41997764
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:58 schreef Jasza het volgende:

[..]

Klopt, als profs is het natuurlijk slecht want je speelt voor de fans die bijv daar zitten.
Dat haalde ik bijv na Vitesse ook aan, toen speelden ze wel heel goed, maar dan weer zo weinig scoren.

Ze staan daar voor het publiek, niemand anders, en vandaag zijn er toch een aantal Ajacieden meegekomen naar Waalwijk, en die hadden toch graag een 0-10 gezien denk ik .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_41997944
Naja, plusplunten waren Rosenberg-Perez en Lindenbergh, de rest was niet veel
pi_41997957
Hoe kan je andere users ook alweer negeren?

Mooi voor Markus dat ie twee keer scoort!
  woensdag 20 september 2006 @ 22:04:20 #88
125053 stefmans
pi_41997991
Zondag naar NEC
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  woensdag 20 september 2006 @ 22:04:24 #89
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_41997997
Kampioenennnnnn
Jawel, je keek.
pi_41998040
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:04 schreef stefmans het volgende:
Zondag naar NEC
NEC komt naar ons..
pi_41998090
Mensen die conclusies verbinden aan dit soort wedstrijden hebben geen leven ofzo De wedstrijd tegen Roda baart me dan wel weer zorgen, hopelijk komt Ajax er weer bovenop en vooral in verdedigend opzicht. Er zit ook teveel middelmaat in deze ploeg, ik noem een de mul, rosales, krohn-dehli, lindenbergh en heitinga. Roger speelt ook nog niet al te gelukkig tot nu toe.
pi_41998114
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Database kan wel wat hebben hoor.

Jullie janken altijd om mijn gezeik, maar zeiken zelf halve topics erover vol.. Ik heb een kritschere blik ja, ben ook iets meer gewend dan jullie broekies (ja, dat was een grapje ja).
Je bent gewoon een fuckin' zeikjanus.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41999660
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:55 schreef Jasza het volgende:
Goh Heatwave, ik heb in me eigen voetbalcarriere ook altijd last gehad met die kutclubjes. Daar waren we amper gemotiveerd omdat wij eigenlijk altijd voor de titel speelde. Dus wonnen we vaak ook erg dramatisch, zo raar vind ik het dus niet eigenlijk.

Tis wel slecht ja, maar ik weet hoe het is om tegen die kut tegenstanders te spelen.
En bij welke profclub speelde jij?

- edit -om maar even aan te geven dat deze vlieger alleen opgaat voor amateurs, maar nooit mag gelden voor een profclub. Zeker niet eentje waar men gigantische salarissen krijgt en van mening is dat ze de allerbesten zijn.
Woo-loo-loo!
  woensdag 20 september 2006 @ 22:37:46 #94
131729 jna
pi_41999856
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:34 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

En bij welke profclub speelde jij?

edit:om maar even aan te geven dat deze vlieger alleen opgaat voor amateurs, maar nooit mag gelden voor een profclub. Zeker niet eentje waar men gigantische salarissen krijgt en van mening is dat ze de allerbesten zijn.
Nou niet bij feyenoord in ieder geval want hij geeft duidelijk aan altijd voor de titel te spelen
Jawel, je keek.
pi_41999906
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Database kan wel wat hebben hoor.
Nou
Houd van een lijntje.
pi_42000007
Dat je in het voetbal de ene dag Koning bent en de ander dag een zwerver, blijkt maar weer uit al die voorbarige reacties.

Na een ongelukkige en zwaar onterechte uitschakeling tegen Kopenhagen schreeuwen er alweer een paar mongolen om Blind, na Roda nog harder en als Ajax niet met 0-10 van een tweede elftal wint dan begint men ook weer te scheeuwen, zij het op FOK/Ajax Netwerk etc.

Voor die mensen: kijk eens verder dan je neus lang is. Ajax voetbalt al vele malen beter en er zít een stijgende lijn in, daar doet een misstap in Kerkrade niets aan af. Maar ik ben er van overtuigd dat deze zeikerds ergens uit een gaar boerendorp komen en geen ssc hebben, want dan weet je wel beter. Kijk eens verder dan een samenvatting of teletekst, gloryhunters.

Geef Henk de tijd, want ik weet zéker dat we dan hééééél veel plezier aan hem gaan beleven.

AFCA en Henkie

BTW: geweldig zeg, een vol uitvak bij Jong RKC - Ajax in de eerste ronde van de beker!
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_42000353
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:40 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Dat je in het voetbal de ene dag Koning bent en de ander dag een zwerver, blijkt maar weer uit al die voorbarige reacties.

Na een ongelukkige en zwaar onterechte uitschakeling tegen Kopenhagen schreeuwen er alweer een paar mongolen om Blind, na Roda nog harder en als Ajax niet met 0-10 van een tweede elftal wint dan begint men ook weer te scheeuwen, zij het op FOK/Ajax Netwerk etc.

Voor die mensen: kijk eens verder dan je neus lang is. Ajax voetbalt al vele malen beter en er zít een stijgende lijn in, daar doet een misstap in Kerkrade niets aan af. Maar ik ben er van overtuigd dat deze zeikerds ergens uit een gaar boerendorp komen en geen ssc hebben, want dan weet je wel beter. Kijk eens verder dan een samenvatting of teletekst, gloryhunters.

Geef Henk de tijd, want ik weet zéker dat we dan hééééél veel plezier aan hem gaan beleven.

AFCA en Henkie

BTW: geweldig zeg, een vol uitvak bij Jong RKC - Ajax in de eerste ronde van de beker!
Helemaal mee eens

Jammer dat ik geen uitkaart heb, anders was ik zeker ook gegaan
pi_42000405
Wel vaag eigenlijk dat je alleen een uitkaart kan krijgen als je ook een seizoenskaart hebt.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_42000466
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:55 schreef VoreG het volgende:
Heerlijke topper gespeeld. Jong RKC weer even op de plaats gezet. Klasse!
pi_42000648
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:47 schreef Jasza het volgende:

[..]

Helemaal mee eens

Jammer dat ik geen uitkaart heb, anders was ik zeker ook gegaan
Dan koop je er 1?
pi_42000653
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:48 schreef zjroentje het volgende:
Wel vaag eigenlijk dat je alleen een uitkaart kan krijgen als je ook een seizoenskaart hebt.
Ik heb wel een seizoenskaart, daar gaat het niet om maar vergeten aan te vragen

Lijkt me trouwens vrij logisch, anders gaan dagjesmensen straks naar uitduels terwijl allemaal seizoenskaarthouders dan niet kunnen omdat het uitverkocht is.
pi_42000745
Drama pot, maarja, gewonnen...zucht
AFC Ajax
pi_42000747
Nou, dan krijgen de mensen die een seizoenskaart hebben gewoon voorrang bij het kopen van kaartjes voor uitduels.
pi_42000837
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik heb wel een seizoenskaart, daar gaat het niet om maar vergeten aan te vragen

Lijkt me trouwens vrij logisch, anders gaan dagjesmensen straks naar uitduels terwijl allemaal seizoenskaarthouders dan niet kunnen omdat het uitverkocht is.
Ik vind het ook wel jammer, ik kan bijna nooit op zondag en als ik dan een keertje kan speelt ajax altijd uit En de uitvakken zijn welliswaar altijd redelijk vol maar niet altijd helemaal. Dus laat lekker seizoenskaarthouders eerst en als er nog wat is zou ik graag een keertje meegaan.
AFC Ajax
pi_42002083
Pfff, drama dit zeg. Echt een instelling van niks, veel te nonchalant erin gegaan! Maarja gelukkig gewonnen op naar de volgende wedstrijd.
  woensdag 20 september 2006 @ 23:44:38 #106
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_42002503
Dat soort dingen sluipen er toch gewoon in als je Ajax bent en je moet tegen RKC 2 spelen.
  woensdag 20 september 2006 @ 23:45:15 #107
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42002528
je kan een europese uitkaart hebben op een cc of sup cc. Misschien ook wel voor nationale uitwedstrijen (overnemen uitkaart van iemand en die dan op naam laten zetten).

cc houders etc komen toch als laatste aan de beurt dus wat jasza roept is niet aan de orde.
pi_42002559
Op naar de volgende ronde.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_42002616
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:44 schreef Kang-He het volgende:
Dat soort dingen sluipen er toch gewoon in als je Ajax bent en je moet tegen RKC 2 spelen.
Eens.

Niet te dramatisch over doen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42002956
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:48 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Eens.

We zijn door.

Pluspunt:
Perez. Zet die jongen komende wedstrijden basis t.o.v. Gabri. Mooie passes, typische Ajax speler. Was al gecharmeerd van hem, maar ben het nu nog meer.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 21 september 2006 @ 00:00:40 #111
131729 jna
pi_42002980
Die van Huntelaar over Perez heen vond ik het mooist
Jawel, je keek.
  donderdag 21 september 2006 @ 00:01:05 #112
131729 jna
pi_42002992
Henk: hierbij hoort gepaste schaamte

En nog een mooie uithaal naar de reserves
Jawel, je keek.
  donderdag 21 september 2006 @ 00:01:34 #113
125053 stefmans
pi_42003007
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:01 schreef jna het volgende:
En een snaar naar Kron Dehli
  donderdag 21 september 2006 @ 00:04:19 #114
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_42003080
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:48 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Eens.

Precies, de topclubs in Italie en Spanje presteren ook regelmatig dramatisch in de beker tegen laagvliegers en daar gaan ze ook niet zeiken als ze met 1-0 winnen.
pi_42003143
nog 19 doelpunten is KJH verwijderd van de club van 50.
pi_42003227
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:44 schreef Kang-He het volgende:
Dat soort dingen sluipen er toch gewoon in als je Ajax bent en je moet tegen Ik Start, Roda JC, Spakenburg en RKC 2 spelen.
Woo-loo-loo!
  donderdag 21 september 2006 @ 00:09:59 #117
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42003243
dom gezeik over tegendoelpunten, instelling etc (hoe pomp je een elftal op voor zo'n wedstrijd....jezus ik vraag me af welk prof elftal hier wel als een gek er tegenaan zou gaan alsof het de champions league finale was).

Hup blik vooruit. Nec zondag.
pi_42003258
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:01 schreef jna het volgende:

En nog een mooie uithaal naar de reserves
Idd, vooral naar Grygera denk ik

Ik denk trouwens dat Rosales zondag niet speelt, vond hem vandaag ook maar weer matig en Perez en Rosenberg deden het goed vandaag. 1 van die 2 zal er wel inkomen voor hem
pi_42003305
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:45 schreef PLAE@ het volgende:
je kan een europese uitkaart hebben op een cc of sup cc. Misschien ook wel voor nationale uitwedstrijen (overnemen uitkaart van iemand en die dan op naam laten zetten).

cc houders etc komen toch als laatste aan de beurt dus wat jasza roept is niet aan de orde.
Dacht dat nationaal alleen met seizoenskaart kon

Europese heb je geeneens een uitkaart voor nodig
pi_42003333
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:59 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

We zijn door.

Pluspunt:
Perez. Zet die jongen komende wedstrijden basis t.o.v. Gabri. Mooie passes, typische Ajax speler. Was al gecharmeerd van hem, maar ben het nu nog meer.
Gabri eruit? Dan kan je beter Roger eruit halen. Gabri is belangrijk voor dit elftal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')