quote:Op woensdag 20 september 2006 20:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Who cares? Die hebben 1% van de begroting., 0% van het verleden 1% van de supporters. Ajax moet in de top meedraaien, altijd, en iig redelijk spelen....
Nog niets van gezien dit jaar, of de laatste paar jaar.
Komop zeg, een fout van GEntenaar en Grygera de debiel. Tuurlijk is het drama maar niet zo overdrijven.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:37 schreef HeatWave het volgende:
Jong RKC maakt er 2 tegen dit Ajax..
En maar volhouden dat het wel goed gaat hoor.
Oogjes open jongens, dit is kut met peren..
Ben ik nou de enige die :quote:Op woensdag 20 september 2006 21:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Komop zeg, een fout van GEntenaar en Grygera de debiel. Tuurlijk is het drama maar niet zo overdrijven.
Database kan wel wat hebben hoor.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:50 schreef Radegast het volgende:
Je bent vast niet de enige...
Je bent wel de enige die zowat een heel topic volspamt..
Perez speelde ook prima.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:55 schreef Jasza het volgende:
Markus deed het iig lekker vanavond, held
Dat is ook wel zo, maar dan hoef ik toch niet meteen berusting te vinden?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:55 schreef Jasza het volgende:
Goh Heatwave, ik heb in me eigen voetbalcarriere ook altijd last gehad met die kutclubjes. Daar waren we amper gemotiveerd omdat wij eigenlijk altijd voor de titel speelde. Dus wonnen we vaak ook erg dramatisch, zo raar vind ik het dus niet eigenlijk.
Tis wel slecht ja, maar ik weet hoe het is om tegen die kut tegenstanders te spelen.
Als je al je slechte wedstrijden 2-5 wint. Kom op zeg, wat een zinloze discussie. Ajax verloor van Spakenburg, dat alleen al aanvoeren als één van je argumenten om dit seizoen drama te noemen. De wat mindere wedstrijden horen gewoon bij een club in opbouw. En om nu te zeggen dat RKC vanavond zo ongelofelijk gevaarlijk is...quote:Op woensdag 20 september 2006 21:55 schreef Jasza het volgende:
Goh Heatwave, ik heb in me eigen voetbalcarriere ook altijd last gehad met die kutclubjes. Daar waren we amper gemotiveerd omdat wij eigenlijk altijd voor de titel speelde. Dus wonnen we vaak ook erg dramatisch, zo raar vind ik het dus niet eigenlijk.
Tis wel slecht ja, maar ik weet hoe het is om tegen die kut tegenstanders te spelen.
Klopt, als profs is het natuurlijk slecht want je speelt voor de fans die bijv daar zitten.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar dan hoef ik toch niet meteen berusting te vinden?
Ik wind me op over Ajax ja... bite me.
Anyway, ik ben er wel weer klaar mee, ik zeg hier wat ik denk, en hoe ik het denk. En zolang ik binnen de policy van FOK! blijf is daar helemaal niets mis mee.
Bepaalt de TS volgens mij.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:58 schreef stefmans het volgende:
met TT![]()
Maar doen we nou wel of geen TT?![]()
Dat haalde ik bijv na Vitesse ook aan, toen speelden ze wel heel goed, maar dan weer zo weinig scoren.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Klopt, als profs is het natuurlijk slecht want je speelt voor de fans die bijv daar zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |