Tanja :"O, ja, wel mooi."quote:Op woensdag 20 september 2006 18:05 schreef Scarabee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daar heb je gelijk in Dat is zo
quote:Op woensdag 20 september 2006 18:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Frenkie op Diane, die rooie labiele.
E10 is net zo oud als de lengte van z'n snikkel...quote:Op woensdag 20 september 2006 18:07 schreef StevenZen het volgende:
Blegh, Hoe oud is die Etienne eigenlijk? Waarom praat hij zo wijs? Misselijk ventje
Misschien kreeg die iemand die opmerking wel (overigens metquote:Op woensdag 20 september 2006 18:07 schreef Verida het volgende:
als iemand pardon zegt over een generaliserende opmerking en daarna als antwoord krijgt: doe niet zo opgefokt lijkt mij het begin van het op de persoon spelen. Je had ook uitleg kunnen geven over je opmerking bijstandsgezelligheid als antwoord op mijn pardon.
ik vind persoonlijk de uitdrukking bijstandsgezelligheid op zich al generaliseren en op de man spelen. Niet iedereen kiest ervoor om in de bijstand te zitten.
haha zelfs die van me kater Speedy is groterquote:Op woensdag 20 september 2006 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
E10 is net zo oud als de lengte van z'n snikkel...
Ja, zij wist van niets meer de volgende dag omdat ze kei bezopen was.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:06 schreef arneaux het volgende:
[..]. Is dat toen ook echt gebeurd?
Jep... en er werd net zo hard gelachen als op de smiley die jij erbij plaatst.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:06 schreef arneaux het volgende:
[..]. Is dat toen ook echt gebeurd?
J.dWit@tweedekamer.nlquote:Op woensdag 20 september 2006 18:02 schreef muizemeis het volgende:
Inzake feiten van een bepaalde categorie hoeft er idd geen aangifte te zijn om toch tot vervolging over tegaan.
Huiselijk geweld is een speerpunt en daar zijn de regels tegenwoordig nog strenger idd, maar verder is het niet nieuw dat voor sommige feiten geen aangifte nodig is.
Dus...
Wie belt??
Hebben we bij een voorgaande BB niet ook al gehad dat een kijker/streamer (?) aangifte ging doen?? Toen was... frank geloof ik?? bovenop iemand gekropen die nee had gezegd toch??
mocht hij willenquote:Op woensdag 20 september 2006 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
E10 is net zo oud als de lengte van z'n snikkel...
Ja én terecht, lekker bijdehand, ze weet toch zelf ook wel wat ze wel of niet moet doen. En okay, ze is dan bezopen, maar dan alsnog, eigen verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... en er werd net zo hard gelachen als op de smiley die jij erbij plaatst.
Is er toen verder nog wat uitgekomen?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, zij wist van niets meer de volgende dag omdat ze kei bezopen was.
Dat je dat na een maand al door hebt...quote:Op woensdag 20 september 2006 18:02 schreef schatje het volgende:
Volgens mij is dat ook de kamer waar Tanja is bevallen.
Ik denk Semih!quote:Op woensdag 20 september 2006 18:15 schreef scanman01 het volgende:
Micheline heeft al vele malen in bad gezeten zonder enige vorm van schaamte. En nu zit ze opeens de hele tijd met haar handen ervoor??? Heeft BB iets aan haar gezegd ofzo
Ze hoopt op een eigen badkamer voor Semih en haar zelf, de mogelijkheden zijn toch onbeperkt dit jaar...quote:Op woensdag 20 september 2006 18:15 schreef scanman01 het volgende:
Micheline heeft al vele malen in bad gezeten zonder enige vorm van schaamte. En nu zit ze opeens de hele tijd met haar handen ervoor??? Heeft BB iets aan haar gezegd ofzo
quote:Op woensdag 20 september 2006 18:15 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |