Ik gok Jong RKC en Kozakken boysquote:Op woensdag 20 september 2006 17:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk dat Ajax en PSV gaan winnen.
Begrijp ik ook niet inderdaad.quote:
ik overweeg het zowaar ook eensquote:Op woensdag 20 september 2006 17:25 schreef DarkShine het volgende:
TALPA maar eens aan op de achtergrond vanavond.
Wat ben jij triest zegquote:Op woensdag 20 september 2006 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
kluivert is een moordenaar
In de jeugd vaak tegen gespeeld.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Klootzakken boys noemden wij ze altijd
Das talpa!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:08 schreef RijstNatie het volgende:
Nu al RECLAME... What The FUCK !!!
we zijn net 5minuten bezig man
Jochie.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:09 schreef jorienvdherik het volgende:
come on waalwijk jalalala
Dat hebben ze gedaan. Maar nu eerst reclame, en dan 3 kwartier nietquote:Op woensdag 20 september 2006 20:09 schreef HeatWave het volgende:
Psv is toch al begonnen? Laat ze daar dan iig een stukje van laten zien...
Je kan hem ook gewoon pas om kwart over 8 aanzetten.....quote:Op woensdag 20 september 2006 20:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kan dat programma op Talpa niet gewoon om 2015 beginnen? Hoef je tenminste die flauwekul die ze nu de eerste 15 minuten uitzenden niet te zien.
prima toch dus?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat hebben ze gedaan. Maar nu eerst reclame, en dan 3 kwartier niet
Ik vind het ook best zo, wel hopen dat die HtC iets leuks uit de hoed tovert...quote:
Tegen wie moeten die?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:14 schreef RijstNatie het volgende:
Hup RKC !
Ze hadden ook gewoon een kwartier PSV kunnen laten zien ipv 7 minuten reclamequote:Op woensdag 20 september 2006 20:11 schreef Thieske het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon pas om kwart over 8 aanzetten.....
Ze horen je niet hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 20:16 schreef Jasza het volgende:
AJAX JODEEEEEEEEEEEEUH.
Tegen wie speelt Feyenoord in de beker eigenlijk?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
misschien dat je club er speelt ?
veendamquote:Op woensdag 20 september 2006 20:16 schreef stefmans het volgende:
[..]
Tegen wie speelt Feyenoord in de beker eigenlijk?
veendamquote:Op woensdag 20 september 2006 20:16 schreef stefmans het volgende:
[..]
Veendam uit morgen.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:16 schreef stefmans het volgende:
[..]
Inderdaad, gun ze dit pleziertje even.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:17 schreef Frasier het volgende:
Ach, laat ze maar even spelen.
Gaat gelijk met gele kaarten strooien, kan niet tegen kritiek die debiel. Paul van Boekel, wat is dat voor debiel johquote:
Hier spreekt frustratie.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Keer geen joodse scheids.
Jij ging toch naar triangeltraining?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:20 schreef jorienvdherik het volgende:
En dan is alles wat je hoort
Jullie moeten morgen tegen Veendam, dus ik zou nu geen al te grote mond hebben.....quote:Op woensdag 20 september 2006 20:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Ajax liederen iddquote:Op woensdag 20 september 2006 20:20 schreef jorienvdherik het volgende:
en dat noemt zich mod.....quote:Op woensdag 20 september 2006 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij ging toch naar triangeltraining?
Die kennen geen tweede elftallenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:21 schreef kevin6188 het volgende:
Het begint zowaar op de FA Cup te lijken, dit nieuwe concept van de beker.
Weer zo iemandquote:Op woensdag 20 september 2006 20:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en dat noemt zich mod.....![]()
Edit: Beetje stangen moet toch kunnen...
What else is new??quote:Op woensdag 20 september 2006 20:23 schreef Jasza het volgende:
Die keeper van rkc had lekker mazzel al gelijk, Rosales is nu al dramatisch.
Dat is geen mening, get real.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer zo iemand.
Als een mod geen mening mag hebben, get real.
Rkc normaal ook al nietquote:Op woensdag 20 september 2006 20:25 schreef pekel het volgende:
[..]
Jong RKC schijnt niet zo'n hele grote aanhang te hebben.
Lekker belangrijk wat het wel is, wat JIJ en de rest hier mag, mag ik net zo hard...quote:Op woensdag 20 september 2006 20:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is geen mening, get real.
Idd, gewoon alles vanaf ronde 1 erinquote:Op woensdag 20 september 2006 20:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Toch een leuk en goed plan om de (grotere) clubs in de tweede ronde te laten instromen trouwens, zo heb je kans op mooie bekerstuntjes. - niet dat ik meteen verwacht dat Jong Rkc dit weet vol te houden overigens, maar ik verwacht nu toch wel een mooie wedstrijd vol strijd waarin Ajax het niet op z'n gemak simpel kan uitspelen, maar er vol voor moet gaan.
Verwacht ik morgen overigens ook bij BV Veendam-Feyenoord, wordt ook echt geen makkie!
Er komt een dag dat iedereen het EINDELIJK inzietquote:Op woensdag 20 september 2006 20:26 schreef Messenga het volgende:
Rosales, dat doe ik nog beter.
Doe er eens wat aan ofzo, H.T.Cate@ajax.nlquote:Op woensdag 20 september 2006 20:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er komt een dag dat iedereen het EINDELIJK inziet.
Mooie actie van Rosalesquote:Op woensdag 20 september 2006 20:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er komt een dag dat iedereen het EINDELIJK inziet.
Ligt eraan. Wie begon er?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat het wel is, wat JIJ en de rest hier mag, mag ik net zo hard...
ik roep al de hele tijd 1-12.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:27 schreef tong80 het volgende:
Malta kwam ooit met 0-1 voor tegen Spanje en verloren met 12-1
I wishquote:Op woensdag 20 september 2006 20:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Doe er eens wat aan ofzo, H.T.Cate@ajax.nl.
Dat is niet belangrijk. We gaan het gewoon over de wedstrijd hebbenquote:
Gewoon, totale onderschatting, want Kopenhagen, IK Start en Roda gingen toch ook allemaal geweldig???quote:Op woensdag 20 september 2006 20:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
is dit het grote ajaxwaar is KJH ?
Nou je het zegt, waar is die haas?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
is dit het grote ajaxwaar is KJH ?
Toch niet?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet belangrijk. We gaan het gewoon over de wedstrijd hebben
Rotatiesysteemquote:Op woensdag 20 september 2006 20:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou je het zegt, waar is die haas?
Zou best bruikbaar zijn voor Ajax op dit moment denk ik zo![]()
Ik zeg: onderschatting!quote:
Ja,. Grygera ging duidelijk met zijn arm/hand naar de bal. Geen twijfel over mogelijkquote:Op woensdag 20 september 2006 20:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Toch niet?Ik bedoelde dat ie als n klein kind reageerde.
Maar het was een terechte penalty dus?
Na 15 minuten?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zeg: onderschatting!
(Al is het nog vroeg).
Charisteas had hem gemaakt.quote:
laten ze niet zien, hoeveel is he tal dan?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:32 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
PSV is trouwens ook lekker op dreef he?
Die kijkt wel beter uit, die wint graag wel eens ietsquote:Op woensdag 20 september 2006 20:33 schreef -Wolf- het volgende:
Voor 20 knopen en 35 kralen halen we die keeper van Jong RKC naar AJAX..
Als ze gaan schakelen is er een doelpunt gevallen. Tot nu toe nog niet geschakeld dus.....quote:Op woensdag 20 september 2006 20:33 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
laten ze niet zien, hoeveel is he tal dan?
Niet... ze laten Ajax zien zeiden ze toch.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Wanneer schakelen ze over naar PSV?
Het is ook nooit goed hè ? Als de zon schijnt schelden ze dat ze zweten, regent het roepen ze om de zon.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is het weer triest zeg.
Ow ik ben pas bij de penalty ingeschakeld.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Niet... ze laten Ajax zien zeiden ze toch.
PSV was een voorafje.
't is niet eens de keeper van Jong RKC, 't is gewoon 'n A-pupil. Zo'n jongen die iedere week op woensdagavond 'n keer traint.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:33 schreef -Wolf- het volgende:
Voor 20 knopen en 35 kralen halen we die keeper van Jong RKC naar AJAX..
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 20 september 2006 20:35 schreef Goldboy het volgende:
[..]
't is niet eens de keeper van Jong RKC, 't is gewoon 'n A-pupil. Zo'n jongen die iedere week op woensdagavond 'n keer traint.
inderdaad zie eerst maar uberhaupt te winnen.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:38 schreef Me_Wesley het volgende:
Beetje overdreven om hier om te juichen. Dat doe ik wel bij een eventuele 1-10
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:37 schreef Frasier het volgende:
1-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:38 schreef tong80 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, IK word gek 1-1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GVD wat mooi, ik sprong op de tafel.De Buren hoorden me schreeuwen. Nu doordrukken jongens. Helden. Wat mooi wat schitterend.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!
http://livescore.com/default.dll?page=homequote:Op woensdag 20 september 2006 20:39 schreef ikke_ook het volgende:
wat zijn de huidige tussenstanden bij beide clubs, en ik welke minuut zitten we?
40' Kozakken Boys 0 - 0 PSV Eindhovenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:40 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
http://livescore.com/default.dll?page=home
Tis daar 1-0, en ik kreeg hier énigzins het idee dat t 1-1 was geworden...quote:Op woensdag 20 september 2006 20:40 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
http://livescore.com/default.dll?page=home
Dit is niet voor de competitie eh,quote:Op woensdag 20 september 2006 20:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
40' Kozakken Boys 0 - 0 PSV Eindhoven
![]()
Ach, ik maak maakte me geen zorgen, ik vond het gewoon belachelijk...quote:Op woensdag 20 september 2006 20:45 schreef Cheiron het volgende:
Poe Poeh.. hakken over sloot...
Ja waar slaat dit opquote:Op woensdag 20 september 2006 20:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
nutteloze schakeling dit
Ik zou niet weten waar het ligtquote:
Ik vind Ajax niet beschamend spelen anders... Alleen mogen de kansen er wel inquote:Op woensdag 20 september 2006 20:47 schreef HeatWave het volgende:
Psv is natuurlijk ook beschamend.......
Ook duidelijk geen inzet......
Ik leef er goed vanquote:Op woensdag 20 september 2006 20:48 schreef tong80 het volgende:
Er zijn echt waar ongelogen nog steeds mensen die Talpa verdedigen
Hier aan de overkant, er staat daar bijna meer kerken dan woonhuizenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar het ligt.
Komt ook wel goed voor ze hoor, 89ste minuut, penalty ofzoquote:Op woensdag 20 september 2006 20:48 schreef Cheiron het volgende:
PSV heeft het nog moeilijker.
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hier aan de overkant, er staat daar bijna meer kerken dan woonhuizen
(Werkendam = Kerkendam dus)
Ballenjongen Jong RKC ofzo...quote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt ook wel goed voor ze hoor, 89ste minuut, penalty ofzo.
Die vervolgens gemist wordtquote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt ook wel goed voor ze hoor, 89ste minuut, penalty ofzo.
Jij woont in Gorinchem of Almkerk?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hier aan de overkant, er staat daar bijna meer kerken dan woonhuizen
(Werkendam = Kerkendam dus)
Wat is hier raar aanquote:Op woensdag 20 september 2006 20:48 schreef tong80 het volgende:
Er zijn echt waar ongelogen nog steeds mensen die Talpa verdedigen
Die voetballen wel tegen een werkelijke muur!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:48 schreef Cheiron het volgende:
PSV heeft het nog moeilijker.
Gorinchemquote:Op woensdag 20 september 2006 20:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij woont in Gorinchem of Almkerk?
(Werkendam ligt tussen Gorinchem en Breda btw. voor wie het weten wiltik had er wel naar toe gekund denk ik achteraf, al is PSV niet mijn cluppie).
Los daarvan zie ik liever een vol sfeervol sportpark dan een leeg stadion!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat is hier raar aan
Ze hebben toch een schakelprogramma; waarom zouden ze laatste paar minuten van PSV voor de rust niet laten zien? Zodra er gescoord wordt bij Ajax kunnen ze weer terug.
Hoeveel moest je daar voor betalen?quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:48 schreef BB-King het volgende:
Ego Koné... de man van 9 12 miljoen.
Duidelijker kun je ze niet krijgen!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij gaf ie al een pingel na 2 minuten tegen hoor.
Idd, en waarom? Een vage hands bal tegen een bal die toch achter was gegaan, echt heel erg stom weer..quote:Op woensdag 20 september 2006 21:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Duidelijker kun je ze niet krijgen!
Uiteraardquote:Op woensdag 20 september 2006 21:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Krijgen we nu weer 2 minuten PSV en daarna 7 minuten reclame?
Bingo!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ja dusquote:Op woensdag 20 september 2006 21:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
jaquote:Op woensdag 20 september 2006 21:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |